AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #21 Del Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva skal man bruke en lege tid? Det er snekkere og rørleggere man skal holde fast på samme hva. Anonymkode: 0bef9...b3b *til Anonymkode: 0bef9...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #22 Del Skrevet 14. mars 2020 Vi har satt kjempe mange ansatte til isolering hjemme, slik disse kan ta over når folk blir syke. Vår strategi for å holde hjulene i gang fremover. Anonymkode: 44e32...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #23 Del Skrevet 14. mars 2020 De er vel ikke permittert, men ble kun sendt hjem for å være i beredskap? Anonymkode: 51e96...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpringYard Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #24 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne ha en lege, iallefall i disse tider Hvordan møttes dere? Hva jobber du med? Er han arrogant siden du dumpet ham? Har dere begge funnet nye? Jeg trodde faktisk kvinner holdt fast på en lege samme hva Anonymkode: 28d11...93f Kun på KG altså.. 🤦🏻♀️ Vi møttes gjennom felles bekjente. Jeg jobber som sosionom hos BUP. Han er ikke arrogant på privaten, men jeg kan nok se for meg at han er en smule arrogant på jobb. Jeg gikk fra han av helt andre grunner. Ingen av oss er i et forhold i dag. Hvorfor denne fascinasjonen for leger? Jeg forstår det virkelig ikke. Om du sverger på å være en god stemor så kan jeg introdusere dere? 🤷🏻♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpringYard Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #25 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er vel ikke permittert, men ble kun sendt hjem for å være i beredskap? Anonymkode: 51e96...930 Jeg vet ikke. Sverger på at han sa ordene permittert og hjemme i beredskap. Han var stressa, jeg ble stressa, og som sagt - hodet kokte over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #26 Del Skrevet 14. mars 2020 Får håpe de som er i permitteringer i helsevesenet har bedre vett enn å begynne å feste slik 2 naboer som er her inne kunne rapportere om i natt. Så det er minst 2 i helsevesenet som antagelig er smittet fordi de absolutt måtte ha seg en fest i går. Og slike leger skal jobbe med pasienter..?? Anonymkode: 3b05d...60e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #27 Del Skrevet 14. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne ha en lege, iallefall i disse tider Hvordan møttes dere? Hva jobber du med? Er han arrogant siden du dumpet ham? Har dere begge funnet nye? Jeg trodde faktisk kvinner holdt fast på en lege samme hva Anonymkode: 28d11...93f Hva i alle dager har du med det å gjøre? Anonymkode: 32e1c...fcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #28 Del Skrevet 14. mars 2020 Det er ikke mer nytte i en lege enn andre menn. Ofte er de også selvopptatt, arrogant og en dårlig partner. Prioriterer kun seg selv. Om du tror du får noe «ekstraservice» av en partner som er lege, så må du tro om igjen. Anonymkode: a2544...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #29 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke mer nytte i en lege enn andre menn. Ofte er de også selvopptatt, arrogant og en dårlig partner. Prioriterer kun seg selv. Om du tror du får noe «ekstraservice» av en partner som er lege, så må du tro om igjen. Anonymkode: a2544...194 Tenker du generelt, eller at andelen er høyere for leger? At de er en dårlig partner? Har du erfaring ? Anonymkode: aee3c...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #30 Del Skrevet 14. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil gjerne ha en lege, iallefall i disse tider Hvordan møttes dere? Hva jobber du med? Er han arrogant siden du dumpet ham? Har dere begge funnet nye? Jeg trodde faktisk kvinner holdt fast på en lege samme hva Anonymkode: 28d11...93f Jeg er sammen med en lege. Jeg skjønner ikke hvorfor dette yrket er mer attraktivt enn andre yrker? Han jobber mye og på ugunstige tider, har en krevende jobb, tjener helt middels. Privat er han en helt vanlig mann. Aner ikke hvordan han er på jobb. Anonymkode: 5c81c...518 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyChix Skrevet 14. mars 2020 #31 Del Skrevet 14. mars 2020 Brannvesenet har også folk på hjemmevakt for å unngå smitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #32 Del Skrevet 14. mars 2020 13 minutter siden, SpringYard skrev: Jeg vet ikke. Sverger på at han sa ordene permittert og hjemme i beredskap. Han var stressa, jeg ble stressa, og som sagt - hodet kokte over. Burde ikke du kanskje brukt hue før du lager skremselstråd på KG? Det står ingen info noensteder om permittering av leger eller annen helsepersonell. Anonymkode: 51e96...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #33 Del Skrevet 14. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du generelt, eller at andelen er høyere for leger? At de er en dårlig partner? Har du erfaring ? Anonymkode: aee3c...6cc Ja, min eksmann er også lege. Andelen er absolutt høyere, uten «konkret» forskning. Krevende jobb, ugunstige tider, aldri hjemme mm. Anonymkode: a2544...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpringYard Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #34 Del Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Burde ikke du kanskje brukt hue før du lager skremselstråd på KG? Det står ingen info noensteder om permittering av leger eller annen helsepersonell. Anonymkode: 51e96...930 Jo, det burde jeg absolutt ha gjort! Var nå uansett ikke meningen å skremme noen. Man skal uansett ikke lese mye, før første svar har konkludert med det åpenlyste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #35 Del Skrevet 14. mars 2020 23 minutter siden, SpringYard skrev: Kun på KG altså.. 🤦🏻♀️ Vi møttes gjennom felles bekjente. Jeg jobber som sosionom hos BUP. Han er ikke arrogant på privaten, men jeg kan nok se for meg at han er en smule arrogant på jobb. Jeg gikk fra han av helt andre grunner. Ingen av oss er i et forhold i dag. Hvorfor denne fascinasjonen for leger? Jeg forstår det virkelig ikke. Om du sverger på å være en god stemor så kan jeg introdusere dere? 🤷🏻♀️ Er litt paranoid nå angående korona. Derfor jeg gjerne skulle hatt en lege i nærheten. Hmmm ja kanskje du skulle introdusere oss Hvor gammel er han/dere? Jeg er 26 Så hvis dere har en sønn på 10 er han rundt 40? Blir kanskje litt stor aldersforskjell. Og jeg må jo vite hva som gjorde at du dumpet ham så jeg får tenkt meg om, haha x) Anonymkode: 28d11...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpringYard Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #36 Del Skrevet 14. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er litt paranoid nå angående korona. Derfor jeg gjerne skulle hatt en lege i nærheten. Hmmm ja kanskje du skulle introdusere oss Hvor gammel er han/dere? Jeg er 26 Så hvis dere har en sønn på 10 er han rundt 40? Blir kanskje litt stor aldersforskjell. Og jeg må jo vite hva som gjorde at du dumpet ham så jeg får tenkt meg om, haha x) Anonymkode: 28d11...93f Du, det var en spøk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 14. mars 2020 #37 Del Skrevet 14. mars 2020 Her fordeler de helsepersonell utover. Slik at de skal fordele belastningen og ha noen å ta av. Derav enkelte permitteringer nå, de blir kaldt inn når første pulje er utslitt/syke/i karantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #38 Del Skrevet 14. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Er litt paranoid nå angående korona. Derfor jeg gjerne skulle hatt en lege i nærheten. Hmmm ja kanskje du skulle introdusere oss Hvor gammel er han/dere? Jeg er 26 Så hvis dere har en sønn på 10 er han rundt 40? Blir kanskje litt stor aldersforskjell. Og jeg må jo vite hva som gjorde at du dumpet ham så jeg får tenkt meg om, haha x) Anonymkode: 28d11...93f Så du er redd smitte, men vil bli sammen med en som må borti smitte hver dag? 😂 Anonymkode: 5c81c...518 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #39 Del Skrevet 14. mars 2020 De fleste planlagte operasjoner er jo avlyst, da blir en kirurg naturlig nok en av de det er lurt å permittere. Da er han i bakhånd hvis de legene som i hovedsak tar seg av smittede blir syke, de som i utgangspunktet er mest til hjelp ved corona er jo medisinske leger. Anonymkode: 5fb29...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #40 Del Skrevet 14. mars 2020 16 minutter siden, SpringYard skrev: Du, det var en spøk. Skjønte det, men måtte jo fortsette på historien vi laget sammen Anonymkode: 28d11...93f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg