AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 Det er bare 4-5 uker til mange har konfirmanter. Hus, mat og kaker er bestilt. Vi burde fått vite snarest om dette blir utsatt. Det kommer gjester fra hele Norge, og de må vite om fly går. Dette er bagatell altså og jeg har stor forståelse at dette utsettes. Menigheter bør komme ut med dette veldig snart. Kirken her er stengt ut mars i første omgang. Anonymkode: d54fa...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Del Skrevet 14. mars 2020 Ville gått ut i fra at det blir avlyst. Anonymkode: 49fae...2b7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Del Skrevet 14. mars 2020 Komfirmasjonskurs via human etisk forbund er under utbredelse. Kommer beskjed mandag. Anonymkode: e601a...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Del Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Komfirmasjonskurs via human etisk forbund er under utbredelse. Kommer beskjed mandag. Anonymkode: e601a...904 Mener ikke utbredelse, men utredes. Anonymkode: e601a...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Del Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Komfirmasjonskurs via human etisk forbund er under utbredelse. Kommer beskjed mandag. Anonymkode: e601a...904 Ok, men de er på høsten? Har og Polentur i oktober, men tviler på den blir. Anonymkode: d54fa...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Del Skrevet 14. mars 2020 Vi planlegger for at det mest sannsynlig ikke blir noe av festen selv om vi skal ha i slutten av mai. Jeg tror du kan regne med at det ikke vil kunne komme folk fra andre steder i landet på besøk, men at det heller blir en liten sermoni og noe som kan sendes på video. Anonymkode: cc07c...893 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #7 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, men de er på høsten? Har og Polentur i oktober, men tviler på den blir. Anonymkode: d54fa...2c2 Human-etiske konfirmasjoner er også om våren, ihvertfall i de store byene. Anonymkode: 4b446...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #8 Del Skrevet 14. mars 2020 Vi skal etter planen ha konfirmasjon i slutten av mai. Regner med at sermonien blir avlyst, men hvis det er forsvarlig å holde selskapet så går det som normalt. Jeg er i utgangspunktet i mot navnefest/konfirmasjon osv uten sermoni, men i disse dager er det unntakstilstand og jeg vil ikke ødelegge mer for barnet mitt enn vi må. Anonymkode: d7dff...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Del Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal etter planen ha konfirmasjon i slutten av mai. Regner med at sermonien blir avlyst, men hvis det er forsvarlig å holde selskapet så går det som normalt. Jeg er i utgangspunktet i mot navnefest/konfirmasjon osv uten sermoni, men i disse dager er det unntakstilstand og jeg vil ikke ødelegge mer for barnet mitt enn vi må. Anonymkode: d7dff...865 Så du skal gå i mot helsemyndighetenes råd og samle en gruppe mennesker? Ungdommen på 15 år vil selvsagt forstå at selskapet må avlyses. Anonymkode: 49fae...2b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #10 Del Skrevet 14. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du skal gå i mot helsemyndighetenes råd og samle en gruppe mennesker? Ungdommen på 15 år vil selvsagt forstå at selskapet må avlyses. Anonymkode: 49fae...2b7 Hvis du leste hva jeg skrev, så sa jeg HVIS det er forsvarlig! Det er foreløpig råd for de neste 2 ukene. Vårt selskap skal ikke være før om over 2,5 mnd og mye kan ha skjedd innen da. Vi vet ikke, og derfor begynner jeg ikke å sende ut avlysninger allerede nå. Pust med magen, og les hva folk skriver før du kommer med sånne hysteriske utsagn. Anonymkode: d7dff...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 14. mars 2020 #11 Del Skrevet 14. mars 2020 Noen steder har de allerede lagt planer for igjennomføring av konfirmasjoner m/ begrenset antall konfirmanter i kyrkja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #12 Del Skrevet 14. mars 2020 Tviler på det blir. Reisende avbestilte nettopp. De må 2 uker i karantene etter hjemkomst så de avlyste. Trist, men slik er det bare. Anonymkode: d54fa...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 14. mars 2020 #13 Del Skrevet 14. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare 4-5 uker til mange har konfirmanter. Hus, mat og kaker er bestilt. Vi burde fått vite snarest om dette blir utsatt. Det kommer gjester fra hele Norge, og de må vite om fly går. Ha ha ha dette er virkelig det store problemet i verden! Spar pengene du kommer til å trenge de fremover. Så bare avlyse hele dritten og gi konfirmanten en Bibel, holder lenge som gave. Dere kan bare glemme at konfirmasjoner i år vil foregå på vanlig måte. Ta det på skype Med far, mor og ungdommen. Da viser dere at det er den kristne tro som betyr noe og ikke gavene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #14 Del Skrevet 14. mars 2020 Enkelte steder skal de konfirmeres en og en, med begrenset antall gjester i kirka, leste jeg. Men her kan det nok komme endringer. Anonymkode: 68ee1...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg