Gå til innhold

Hvordan feste Presenning over bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må ha presenning (vanlig grønn) over bilen min i to døgn siden frontruta er knust. Får ikke fikset det før på mandag morgen. 
hvordan kan jeg feste presenningen på bedt mulig måte slik at vann ikke kommer inn? Skal selvfølgelig pøsregne her i morgen

Anonymkode: 3b6bd...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er bilen nokså ny? Presenningen kan skade lakken om den blafrer i vinden. Har du ekstra liggeunderlag eller slikt du legger under parkett, kan du hive det på bilen under presenningen. Det er mykt og kan flytte litt på seg uten å ripe opp lakken. Så stropper du fast presenningen oppå det, med malingsteip + gaffateip i toppen for å unngå vanninntrenging. Malingsteip nederst da den ikke etterlatter seg spor.

Men...det er uten tvil bedre å finne en garasje eller et parkeringshus å sette fra seg bilen i. Lykke til!

Anonymkode: 6c6f3...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er bilen nokså ny? Presenningen kan skade lakken om den blafrer i vinden. Har du ekstra liggeunderlag eller slikt du legger under parkett, kan du hive det på bilen under presenningen. Det er mykt og kan flytte litt på seg uten å ripe opp lakken. Så stropper du fast presenningen oppå det, med malingsteip + gaffateip i toppen for å unngå vanninntrenging. Malingsteip nederst da den ikke etterlatter seg spor.

Men...det er uten tvil bedre å finne en garasje eller et parkeringshus å sette fra seg bilen i. Lykke til!

Anonymkode: 6c6f3...ac2

Takk for tips! 
Skal forsøke å gjøre slik du beskriver. 
har dessverre ingen garasje jeg kan låne, og nærmeste parkeringshus/parkering med tak er over en time unna 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ha presenning (vanlig grønn) over bilen min i to døgn siden frontruta er knust. Får ikke fikset det før på mandag morgen. 
hvordan kan jeg feste presenningen på bedt mulig måte slik at vann ikke kommer inn? Skal selvfølgelig pøsregne her i morgen

Er den stor? Kjør over den med hjulene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Mannisinbestealder skrev:

Spander lagring innendørs

Det finnes ingen mulighet til å gå innendørs lagring uten avtale, på helg.. ingen parkeringshus og ingen jeg kjenner med garasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...