AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #141 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og her har fokk med hytte plutselig blitt til rike Tesla-eiende drittsekker🙈 Anonymkode: 3a283...948 Det sa jeg ikke. Men jeg ser mange av disse hytteturistene sin adferd ellers i året og vet hvordan de oppfører seg. Anonymkode: 90eb3...bd5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #142 Del Skrevet 14. mars 2020 Vi burde få ha en dag, hvor folket kan ta av dage disse jævlene som risikerer eldre, syke og svakes helse, fordi de KJEEEDER SEG.... Jeg blir kvalm!! Anonymkode: 5f8f5...551 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #143 Del Skrevet 14. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bemidlede som tenker på andre har vel holdt seg hjemme tenker jeg. Anonymkode: 459f7...95c Det var det jeg mente. Det finnes folk med kostbare hytter som blir hjemme også. 😊 Anonymkode: 86e12...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #144 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi burde få ha en dag, hvor folket kan ta av dage disse jævlene som risikerer eldre, syke og svakes helse, fordi de KJEEEDER SEG.... Jeg blir kvalm!! Anonymkode: 5f8f5...551 I gamle dager, da jeg var ung, så fikk vi høre av foreldrene våre at det er sunt å kjede seg. På tide å begynne med det mantraet igjen. Anonymkode: d00c9...dd7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 14. mars 2020 #145 Del Skrevet 14. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker said: Og da snur man bilen og kjører hjem! Verre er det ikke. Du ligger ikke plutselig og uten forvarsel rett ut med pustevansker. Anonymkode: 3a283...948 Dette er en sykdom som kan få en som spaserer nedover gata til å begynne å hoste for så å plutselig falle om og bli liggende til en ambulanse kommer og plukker ham opp. Du bør vurdere å holde deg litt bedre informert. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #146 Del Skrevet 14. mars 2020 Jeg støtter portforbud for å stoppe slik dumskap. Anonymkode: e0d98...993 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #147 Del Skrevet 14. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var det jeg mente. Det finnes folk med kostbare hytter som blir hjemme også. 😊 Anonymkode: 86e12...541 Selvfølgelig, men det er overveldende mange godt bemidlede mennesker i Hemsedal akkurat nå som ikke holdt seg hjemme også. Jeg mener at det er noe å merke seg. Anonymkode: 459f7...95c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #148 Del Skrevet 14. mars 2020 Det er liten nasjonalfølelse igjen i nordmenn, dessverre. Men sånn er det når man bevisst har dekonstruert det norske, identitetspolitikk my ass. Hadde vi hatt et snev av nasjonalfølelse, hadde vi brydd oss om nasjonen, så hadde vi tatt det kollektive ansvaret vi har for hverandre på alvor. Det er i tider som dette vi skal vise hensyn til hverandre, hjelpe hverandre, legge gamle nabokrangler døde og bistå naboen om han/henne trenger det. Anonymkode: c5e79...6cc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #149 Del Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig, men det er overveldende mange godt bemidlede mennesker i Hemsedal akkurat nå som ikke holdt seg hjemme også. Jeg mener at det er noe å merke seg. Anonymkode: 459f7...95c Tror det handler mer om IQ og «self-entitlement», og det synes å være et problem i alle samfunnslag i våre dager. Anonymkode: 86e12...541 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #150 Del Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig, men det er overveldende mange godt bemidlede mennesker i Hemsedal akkurat nå som ikke holdt seg hjemme også. Jeg mener at det er noe å merke seg. Anonymkode: 459f7...95c Dugnad for svake...Det skjer den dagen de rike blir syke selv, og ønsker å "gi" noe tilbake, og samtidig gripe tak i hele statskassa for egen helse. Anonymkode: 5f8f5...551 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #151 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er liten nasjonalfølelse igjen i nordmenn, dessverre. Men sånn er det når man bevisst har dekonstruert det norske, identitetspolitikk my ass. Hadde vi hatt et snev av nasjonalfølelse, hadde vi brydd oss om nasjonen, så hadde vi tatt det kollektive ansvaret vi har for hverandre på alvor. Det er i tider som dette vi skal vise hensyn til hverandre, hjelpe hverandre, legge gamle nabokrangler døde og bistå naboen om han/henne trenger det. Anonymkode: c5e79...6cc Nasjonalfølelsen døde da man privatiserte landet bit for bit. Jeg bryr meg like mye om rike Elsa på 80 tryner på isen, og brekker lårhalsen, som hytte-eierne bryr seg om de syke og svake i samfunnet i dag. De orker ikke å sitte hjemme, for det er mye og for langt å be dem om. Vi får håpe vi ikke havner i krig for å si det sånn, for her blir det ikke mye å gå på. Hadde Hitler levd i dag, hadde vi vel bare kapitulert med en gang. Tenk sååå kjeeeedelig det er med kriiig da...nei orker ikke, jeg vil på hytta jeg! Anonymkode: 5f8f5...551 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #152 Del Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er slettes ikke alle som gjør det! Man kan fint handle før man drar, lade/tanke før man det etc. Jeg har vært i kontakt med 0 mennesker, og tatt på 0 flater utenfor egen bil etter at jeg krysset Oslogrensen. Anonymkode: 3a283...948 Du har da vel tatt på ting og vært i kontakt med mennesker før du dro. Regner med du ikke har vært i karantene i to uker før du drar på hytta. Er ikke som om du legger fra deg viruset på oslogrensa når du krysset den. 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg risikerer ikke det, og om det skal komme en ambulanse hit kommer den fra samme sykehus som hjemme🙈 Anonymkode: 3a283...948 Den bruker lenger tid på å hente deg på hytta enn hjemme. Anonymkode: ba192...e6c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #153 Del Skrevet 14. mars 2020 Blir jeg smitta av viruset, så skal jeg sørge for å vandre rundt der de rike bor, og sleike meg på hendene å ta på alt av bilhåndtak av type hytteeiden-teslaer. Anonymkode: 5f8f5...551 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #154 Del Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror det handler mer om IQ og «self-entitlement», og det synes å være et problem i alle samfunnslag i våre dager. Anonymkode: 86e12...541 Tror det også handler mye om at folk som ellers ikke egentlig er nødt til å følge samme "regler" som oss andre, fortsetter den mentaliteten også inn i krisetider. Er du vant til å slippe å stå i helsekø fordi du bare kan dra på Volvat, en parkeringsbot er egentlig bare lommerusk, og at hverdagen din er så forskjellig fra de fleste andres, så er man ikke helt "vanlig" lenger. Mentaliteten er annerledes da, og man trenger liksom ikke forholde seg til alt som andre må. Jeg mener det er et av problemene. Anonymkode: 459f7...95c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #155 Del Skrevet 14. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dugnad for svake...Det skjer den dagen de rike blir syke selv, og ønsker å "gi" noe tilbake, og samtidig gripe tak i hele statskassa for egen helse. Anonymkode: 5f8f5...551 De syns jo vanligvis at det private helsevesen er den hellige gral, så jeg antar de holder seg til det nå fremover når de blir syke også. Disse Høyre-folkene har jo gjort alt som står i deres makt for å bygge ned offentlige tjenester. Takket være disse velgerne har vi den situasjonen vi har med altfor få sengeplasser og altfor mange toppledere på sykehusene. Når så deres egen høyrestatsminister endelig maner til dugnad, tror de at de har fått en ekstra skiferie...... Jag dem hjem! Anonymkode: 90eb3...bd5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #156 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tror det også handler mye om at folk som ellers ikke egentlig er nødt til å følge samme "regler" som oss andre, fortsetter den mentaliteten også inn i krisetider. Er du vant til å slippe å stå i helsekø fordi du bare kan dra på Volvat, en parkeringsbot er egentlig bare lommerusk, og at hverdagen din er så forskjellig fra de fleste andres, så er man ikke helt "vanlig" lenger. Mentaliteten er annerledes da, og man trenger liksom ikke forholde seg til alt som andre må. Jeg mener det er et av problemene. Anonymkode: 459f7...95c En av disse rike berettigede «vennene» våre sende melding til oss i går og fortalte at det var ikke noe problem å fly med coronasmitte, for han skulle jo fly businessClass må vite 🤪 Anonymkode: 90eb3...bd5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #157 Del Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når så deres egen høyrestatsminister endelig maner til dugnad, tror de at de har fått en ekstra skiferie...... Jag dem hjem! Kunne ikke ha sagt det bedre! Anonymkode: 5f8f5...551 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #158 Del Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En av disse rike berettigede «vennene» våre sende melding til oss i går og fortalte at det var ikke noe problem å fly med coronasmitte, for han skulle jo fly businessClass må vite 🤪 Anonymkode: 90eb3...bd5 Takk for en god latter. Nå holdt jeg på sette eplet i halsen.hohohoh Anonymkode: 5f8f5...551 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #159 Del Skrevet 14. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En av disse rike berettigede «vennene» våre sende melding til oss i går og fortalte at det var ikke noe problem å fly med coronasmitte, for han skulle jo fly businessClass må vite 🤪 Anonymkode: 90eb3...bd5 panneklaskklaskklask Anonymkode: d00c9...dd7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #160 Del Skrevet 14. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: En av disse rike berettigede «vennene» våre sende melding til oss i går og fortalte at det var ikke noe problem å fly med coronasmitte, for han skulle jo fly businessClass må vite 🤪 Anonymkode: 90eb3...bd5 Ja se der. Du illustrerte poenget mitt godt. Anonymkode: 459f7...95c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg