Gå til innhold

Vær asosial.

Samsulla

Anbefalte innlegg

Oppfording til alle. Vær for dere selv. Ikke møt hverandre. Det er en liten pris å betale at vi kjeder oss nå. Aktiviser barnet ditt i hjemmet. Vær kreativ og lek, spill spill, bak, tegn og ha hjemmeskole. Ikke ring på hos naboen for å drikke kaffe. Ikke oppsøk steder du ikke absolutt må. Snakk med barna om hvorfor de ikke kan leke med hverandre. Det er unntakstilstand. Vi må alle ta en for laget. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man kan fint treffe folk så lenge man holder avstand til dem. 

Anonymkode: b995a...fa4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller pratmed folk over facetime, skype... :) stå på alle sammen!! ❤️ Har troen på at dette går bra. 

Anonymkode: 1de26...8a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan fint treffe folk så lenge man holder avstand til dem. 

Anonymkode: b995a...fa4

Men vi trenger ikke treffe folk akkurat nå. Det er det som er poenget her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Null problem. Sist jeg hadde sosial kontakt med noen var sommeren 2018 .

Anonymkode: 55adb...75b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Samsulla said:

Oppfording til alle. Vær for dere selv. Ikke møt hverandre. Det er en liten pris å betale at vi kjeder oss nå. Aktiviser barnet ditt i hjemmet. Vær kreativ og lek, spill spill, bak, tegn og ha hjemmeskole. Ikke ring på hos naboen for å drikke kaffe. Ikke oppsøk steder du ikke absolutt må. Snakk med barna om hvorfor de ikke kan leke med hverandre. Det er unntakstilstand. Vi må alle ta en for laget. 

Helt enig! Samtidig forstår jeg godt det grunnleggende behovet for å være sosial, og særlig hos yngre mennesker.

Så jeg synes at mellomtingen er OK. Ta gjerne en kaffe med noen, men ta forholdsregler som å holde avstand fra hverandre, bruk vasken flittig, vis hensyn til eldre og andre sårbare (dette synes jeg vi alle virkelig bør tenke over!), og vær bevisst på smittefaren, uansett hvordan du måtte føle deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...