Gå til innhold

Litt humor i disse korona-tider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på korona-rommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på korona-rommet. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er snakk om konspirasjonsteorier hele tiden, kan jeg anbefale en kjempemorsom serie på Netflix til alle:

Inside Job

"Øglemennesker er ekte, månelandingen er falsk. Et keitete geni og de dysfunksjonelle kollegene hennes har hendene fulle med å holde styr på verdens konspirasjonsteorier."

En serie som gjør narr av verdens konspirasjonsteorier på en gøyal måte.

MV5BZGUxMTIwNjgtZDIyYy00Nzc2LTk0MDgtMzRkY2QxZDUyMTY3XkEyXkFqcGdeQXVyMTEzMTI1Mjk3._V1_.jpg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på korona-rommet og avsporinger. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten vits :hoppendeglad:

Et fly var i ferd med å styrte. Det var fire passasjerer om bord, men bare tre fallskjermer.
Den første passasjeren sa: «Jeg er verdens beste fotballspiller. Laget mitt og mine millioner av fans trenger meg, så jeg kan ikke dø». Så tok han den første fallskjermen og hoppet av flyet.
Den andre passasjeren, Donald Trump, sa: «Jeg er Amerikas nye president, og jeg er den smarteste presidenten i amerikansk historie, så mitt folk trenger meg». Han tok den andre pakken og hoppet ut av flyet.
Den tredje passasjeren, paven, sa til den fjerde passasjeren, en 10 år gammel gutt: «Min sønn, jeg er gammel og har ikke mange år igjen, du har mange år foran deg, så jeg vil ofre mitt liv og la deg få den siste fallskjermen».
Da sa den lille gutten:
«Det går fint, deres Hellighet, det er en fallskjerm til venstre for deg. USAs smarteste president tok skolesekken min». :blink:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest 123 eller noe
Honey Dew skrev (På 25.10.2021 den 11.20):

Antivax.jpg

Og du bare "Spøking med corona og vaksine er IKKE MORSOMT!" noen innlegg senere kommer du med "Folk som ikke er vaksinerte kommer til å daue, hahaha dette er dritmorsomt!" 😄 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fe sa til et gift par: Dere har vært gift i 30 år,så nå skal dere få oppfylt et ønske hver. Reise verden rundt med min mann sa kona. Feen slo med tryllestaven, og VIPS kom 2 billetter. Så var det mannens tur: Sånne sjanser får man bare èn gang, så beklager elskede, men jeg ønsker meg en kone som er 30 år yngre enn meg... og VIPS så var mannen 90 år! Menn er kanskje egoister, men feer er alltid kvinner. 😛

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gladikaffe said:

En fe sa til et gift par: Dere har vært gift i 30 år,så nå skal dere få oppfylt et ønske hver. Reise verden rundt med min mann sa kona. Feen slo med tryllestaven, og VIPS kom 2 billetter. Så var det mannens tur: Sånne sjanser får man bare èn gang, så beklager elskede, men jeg ønsker meg en kone som er 30 år yngre enn meg... og VIPS så var mannen 90 år! Menn er kanskje egoister, men feer er alltid kvinner. 😛

Min kone var så deprimert fordi livet var så kjedelig under corona nedstengningen, så jeg satte opp et verdenskart på kjøkkenveggen og gav henne en dart pil. "kjære kast pilen, og der du treffer skal vi reise når epidemien er over"

Nå gleder vi begge oss til to uker under kjøleskapet. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (31 minutter siden):

Min kone var så deprimert fordi livet var så kjedelig under corona nedstengningen, så jeg satte opp et verdenskart på kjøkkenveggen og gav henne en dart pil. "kjære kast pilen, og der du treffer skal vi reise når epidemien er over"

Nå gleder vi begge oss til to uker under kjøleskapet. 

Får håpe de fyller opp kjøleskapet med mat først da! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...