Gå til innhold

Litt humor i disse korona-tider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
22 hours ago, Tanuki said:

6

FB_IMG_1584023424699.jpg

❤️ Popcorn Sutton R.I.P

Anonymkode: 44872...a08

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker

Nyheter i media Norge, sommeren 2019: !0 % av Norges befolkning er uføretrygdede.

Pengekritiske og sure nordmenn som er misunnelig på at noen syke får penger når de selv må jobbe: Det er alt for mange som får penger rett i hendene og snylter på mine skattepenger! (Flere tenker også: Hvorfor kan ikke de bare DØØØØØØØ!?)

Desmber 2019: Corona viruset dukker opp, og disse nordmennene begynner å øyne et håp.

Mars 2020: Norges Statsminister ber om Folke Dugnad for å verne de syke og gamle.

Misunnelige nordmenn håper fortsatt at de fleste uføre dør.

Uføre: Jaja, jeg har vært hjemmeisolert i 10 år allerede, så dette skal nok gå glatt. I tillegg slipper jeg maset om å måtte sosialisere meg, dra på fysioterapi, når jeg endelig har fått dusjet, smurt meg mat og kledd på meg og snakket 5 minutt med hjemmepleieren som advarte mot at hun kom til å bli mer opptatt fremover. Om jeg dør i natt er det ingen som vil finne meg før hun kommer igjen, men pytt, dette er jeg så vant til at jeg kommer nok til å overleve dette også.

Høsten 2020: Nyhetene: Dessverre er en større andel av friske unge mennesker døde, mens vi heldigvis har klart  berge over 90 % av våre syke og eldre. Vi er godt fornøyd med resultatet!

Anonymkode: 1c0e2...5d6

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Diamant skrev:

Panikk på bakeriet i dag morges. To personer kom inn med kirurgisk maske, men folk roa seg ned når de forklate at det bare var ett ran.

😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...