Gå til innhold

Litt humor i disse korona-tider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda forberedt på korona sommer her 😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋😛

E8266C80-9983-47C8-B1B2-A5E71AD4C65D.thumb.jpeg.2738d5fc8afe0ffff7d307d0319679f3.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/26/2020 at 1:40 PM, Catalina Culès said:

Sick and Tired Of The Panic? Here Are Some Hilarious Corona Virus Memes To Try And Brighten Your Day! - Ronin's Grips

NB! Legg merke til tittelen på boka.

Anonymkode: debe4...a74

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente meg som en flaggermus uten, øh.. flagg!

Anonymkode: b2830...4b7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg dele denne som kom fra venner i Italia. 

Det har kommet ekstremt mange forbud og restriksjoner der de siste månedene. Og ikke alle er like gjennomtenkt. Blant annet denne: "Er det to personer i bilen, skal den ene sitte i førersetet, og den andre sitte i baksetet". Og - her kommer det - "er det kun 1 person i bilen, skal denne personen sitte i førersetet". 

Da er det bare å notere seg at i Coronatider må sjåføren sitte i førersetet, altså foran rattet. Hvor sjåføren kan sitte når det ikke er Coronatider sies det ingenting om.... 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dolce skrev:

Da får jeg dele denne som kom fra venner i Italia. 

Det har kommet ekstremt mange forbud og restriksjoner der de siste månedene. Og ikke alle er like gjennomtenkt. Blant annet denne: "Er det to personer i bilen, skal den ene sitte i førersetet, og den andre sitte i baksetet". Og - her kommer det - "er det kun 1 person i bilen, skal denne personen sitte i førersetet". 

Da er det bare å notere seg at i Coronatider må sjåføren sitte i førersetet, altså foran rattet. Hvor sjåføren kan sitte når det ikke er Coronatider sies det ingenting om.... 

I dag sov jeg i bilen på jobb, og satt da i passasjersetet framme, fordi da er ikke rattet så mye i veien. I Italia ville altså ikke dette vært lov.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle barna i nabolaget lekte sammen og hadde det moro, unntatt Morten, for han var i den andre koho.. eh.. gruppa.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...