Gå til innhold

Litt humor i disse korona-tider

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når katten din begynner å merke at du sitter i isolasjon

Skjermbilde 2020-03-30 kl. 17.23.28.png

Anonymkode: 690ee...5fb

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som ikke forstår oss som hamstrer dopapir..

image.thumb.png.007a93bc6b8b6c8947f7b058b0d36a6c.png

Skjønner?

Anonymkode: 8828d...035

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Fra reddit Norge 

83872ow8unp41.png

Anonymkode: 71d04...549

Det var en indirekte oppfordring til heller ulovlige aktiviteter alt ettersom hvilke familiemedlemmer dette siktes til!

Anonymkode: 1c0e2...5d6

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en indirekte oppfordring til heller ulovlige aktiviteter alt ettersom hvilke familiemedlemmer dette siktes til!

Ikke morsomt.

Anonymkode: beed0...6f0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte mer i retning av unge mennesker som bor sammen i kollektiv når jeg leste det. Men hver sin fantasi.

Anonymkode: f906e...ab1

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er ikke en oppfordring, det er en spøk. På samme måte som Tom & Jerry ikke er oppfordring til vold.  :filer:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke morsomt.

Anonymkode: beed0...6f0

Nei, det synts ikke jeg heller, men nå er det hva det faktisk står der. Jeg er litt sjokka faktisk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Det er ikke en oppfordring, det er en spøk. På samme måte som Tom & Jerry ikke er oppfordring til vold.  :filer:

Man spøker virkelig ikke slik at det kan oppfattes som oppfordring til at incest er greit.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom an folkens, er dette humortråden eller krenka-tråden? Keep the memes coming, keep the rest out of it, på forhånd takk!

Anonymkode: e9951...9ca

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror doruller kommer til å bli like etterspurt som heroin snart. Kanskje det kommer egne dopapirdealere også? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gifter seg nå til dags må bli enige om hvem som skal annonsere giftermålet offentlig, da kun en i husstanden kan gå ut av hjemmet. Vielsen skjer via videolink.

Offentliggjøringen skjer ved at en av de vigde må ut for å handle inn mat til en 14 dagers bryllupskarantene, ikledd dress eller kjole, og må deretter spasere svært langsomt til butikken mens de vinker og tar imot muntlige gratulasjoner på begges vegne, og samtidig har med seg en trillebag eller diger skramlende koffert med mange tomme dorullhylser hengende flere meter bak seg. 

Bryllupsbilder av brudeparet blir heretter bare av den ene parten som går ut med dress eller kjole, noe som gjør bildesorteringen lettere når koronakrisen er over og det så tas ut en lenge ønsket skilsmisse.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra reddit Norge 

83872ow8unp41.png

Anonymkode: 71d04...549

Litt lite gjennomtenkt svar, kanskje? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kågebruker skrev:

Jeg tror doruller kommer til å bli like etterspurt som heroin snart. Kanskje det kommer egne dopapirdealere også? 

Dop er jo bare en kul forkortelse for dopapir!
Snart blir det stuerent å kjøpe dop på butikken, og folk som klager høylytt over at dop-lageret snart er tomt blir helt dagligdags! :)

Hørt med panisk stemme på offentlig toalett: "duh, jeg trenger dop! Har du noe, eller?"

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...