AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #21 Del Skrevet 13. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, da har vi et problem ja. Jeg ser at jeg dummet meg ut helt her. Jeg trodde dette... jeg trodde vi hadde nok av sengeplasser og alt som trengtes. Jeg dummet meg ut virkelig her! Unnskyld alle sammen! Anonymkode: 8e1d0...f54 Du er unnskyldt!! Anonymkode: 1a991...c40 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uranus Skrevet 13. mars 2020 #22 Del Skrevet 13. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, da har vi et problem ja. Jeg ser at jeg dummet meg ut helt her. Jeg trodde dette... jeg trodde vi hadde nok av sengeplasser og alt som trengtes. Jeg dummet meg ut virkelig her! Unnskyld alle sammen! Anonymkode: 8e1d0...f54 Det er bra du prøver å finne noe positivt! Vi trenger sånne som deg Noe positivt er jo at Norge nå har gjort tiltak som har vært etterlyst lenge. Danmark stenger grensene, forhåpentligvis gjør vi det snart også. I Storbritannia ligger de jo laaaangt bak i forhold. Samme med Sverige. Så vi ligger ikke så dårlig an i europeisk sammenheng, selv om myndighetene burde vært tidligere ute. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #23 Del Skrevet 13. mars 2020 28 minutter siden, Duftavsommerregn said: Det er bare å begynne å isolere seg, alle de som har helseproblemer må ta dette ekstremt alvorlig. Bli hjemme og handle bare en gang i uken, vaske hender hele tiden og håpe det går bra. Det neste året kan bli veldig kjedelig for mange. Men dette kommer til å gruse verdensøkonomien noe så inn i granskauen. Hvordan dette ser ut når det hele er over tror jeg ikke noen idag engang fatter noe av. Vi lever i en historisk tid. Hvorfor skal de vaske hender hele tiden når de er hjemme hos seg selv? Du ser ut til å tro at en tredjedel eller så av befolkningen kommer til å stryke med. Dette er hysterisk Anonymkode: 97ea9...7fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #24 Del Skrevet 13. mars 2020 Tror enkelte glemmer at selv om vi har noen hundre intensivplasser, så betyr ikke det det samme som ledige plasser. Norge ligger svært tynt ann. Anonymkode: 462e1...9f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 13. mars 2020 #25 Del Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal de vaske hender hele tiden når de er hjemme hos seg selv? Du ser ut til å tro at en tredjedel eller så av befolkningen kommer til å stryke med. Dette er hysterisk Anonymkode: 97ea9...7fd Det koster en bagatell å vaske hender. Er ingen grunn til at man ikke skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #26 Del Skrevet 13. mars 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal de vaske hender hele tiden når de er hjemme hos seg selv? Du ser ut til å tro at en tredjedel eller så av befolkningen kommer til å stryke med. Dette er hysterisk Anonymkode: 97ea9...7fd Fordi mange ting man tar på hjemme har man nylig kjøpt og tatt med inn i huset. Kan være corona på disse tingene. Anonymkode: 5a73d...166 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #27 Del Skrevet 13. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åh. Jeg gikk ut fra at det var noe vi hadde over hele landet og mer enn nok av. 1200-1400 var lite. Alt for lite. Så rart? Har de ikke slike sengeplasser på alle sykehusene og flere tusen bare i Oslo? Sikker? Anonymkode: 8e1d0...f54 Vi har 40 på Rikshospitalet, rundt 80 (?) på Ullevål. Rett meg om jeg tar feil. Dette har vi prøvd å varsle om i mange år. Men det positive er at vi har mange sengeposter som kan ryddes og bistå som en slags intermediærpost. Om nordmenn følger tiltak og råd klarer vi å håndtere dette sammen Anonymkode: 9913e...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg