Gå til innhold

For oss som har gitt opp slanking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke gitt opp helt, men virker veldig håpløst. Jeg veier 128 kg, og har vært med på er sånn livesendingskurs hvor jeg fikk vite at mitt kcal behov er på ca 1650, om jeg spiser det beholder jeg vekta om jeg da ikke endrer aktivitetsnivået mitt.

Har alltid fått høre at de skjønner ikke at jeg er så overvektig, at jeg må spise noe sykt i skjul.  Men altså om jeg skulle vært slang tør jeg ikke tenke på hvor lite jeg kan spise 😬

Anonymkode: cf073...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gitt opp, samtidig som jeg alltid likevel har et håp. Har begynt på lavkarbo og merker så sinnsykt stor forksjell på metthetsfølelsen(og dermed humøret). Jeg skal ikke være streng mot meg selv, nekte meg mat i godt selskap, men så lenge jeg er hjemme så blir det lavkarbo. 

Anonymkode: f549c...837

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt hvor stor forskjell på forbrenning folk har . . !!

Anonymkode: 761f0...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasox

Nå syns jeg dette kroppspresset her kan begynne å roe seg ned litt ifra til de som gir dere kritikk på kroppen, og kaller dere feite for å veie 55 kilo! Man kan jo ikke sulte seg hjel til døde heller! Man er ikke feit før man veier godt og vel over 100 kilo og da vet man det også det godt selv at man er litt overvektig.

Mobberne idag er jo helt ekstreme! 

Endret av Lasox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykt hvor stor forskjell på forbrenning folk har . . !!

Anonymkode: 761f0...3e3

Det er ikke så stor forskjell.

Anonymkode: 9fba4...569

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snødråpe
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ikke gitt opp helt, men virker veldig håpløst. Jeg veier 128 kg, og har vært med på er sånn livesendingskurs hvor jeg fikk vite at mitt kcal behov er på ca 1650, om jeg spiser det beholder jeg vekta om jeg da ikke endrer aktivitetsnivået mitt.

Har alltid fått høre at de skjønner ikke at jeg er så overvektig, at jeg må spise noe sykt i skjul.  Men altså om jeg skulle vært slang tør jeg ikke tenke på hvor lite jeg kan spise 😬

Anonymkode: cf073...417

Du var på kurs med en svindler. Du trenger ikke spise så lite for å gå ned i vekt når du veier så mye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lasox skrev:

Nå syns jeg dette kroppspresset her kan begynne å roe seg ned litt ifra til de som gir dere kritikk på kroppen, og kaller dere feite for å veie 55 kilo! Man kan jo ikke sulte seg hjel til døde heller! Man er ikke feit før man veier godt og vel over 100 kilo og da vet man det også det godt selv at man er litt overvektig.

Mobberne idag er jo helt ekstreme! 

Hmm... noen her som har mobbet? Det er ikke det denne tråden handler om, at man er "feit" ved 55 kg 🙂 Hi

Anonymkode: 1b602...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...