stan Skrevet 13. mars 2020 #21 Del Skrevet 13. mars 2020 Ja. Vi er i selvvalgt isolasjon de neste ukene. Vi har kjøpt mye med mat. Det gjorde vi allerede for to uker siden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. mars 2020 #22 Del Skrevet 13. mars 2020 Ja holder meg unna folk, går ikke til butikken med mindre jeg absolutt må. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #23 Del Skrevet 13. mars 2020 Isolert med symptomer. Anonymkode: 5e013...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #24 Del Skrevet 13. mars 2020 Går på jobb (i helsevesenet), ellers holder vi i husstanden oss for oss selv 👍🏼 Anonymkode: 276fe...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #25 Del Skrevet 13. mars 2020 Ja er hjemme, tar ikke mot besøk. Dette klarer vi, ikke uker med måneder. Anonymkode: c2b0d...924 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #26 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg shopper så sjeldent som 1 gang i året, går til frisør en gang annet hvert år, fester skjer kun innenfor familien ca 1 gang annen hver måned. Jeg er generelt dårlig på å reise bort på besøk, så jeg vil si at jeg kommer til å leve som før. Hjemme best, uansett 😊 Gravid, sykemeldt og med en liten en blir veldig tungt, men ellers ingen forandring i min hverdag. Anonymkode: 64f12...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #27 Del Skrevet 13. mars 2020 Går ikke på besøk, tar ikke imot besøk. Jobber hjemmefra og skyper og facetimer mye, og prater mye i telefonen. Kjenner det er et offer nå en fredagskveld, men sånn er det nå. Kan vi ikke alle gjøre en ekstra innsats her for fellesskapet? Det er faktisk mulig å bremse utviklingen. Men da må vi faen meg slutte å fly rundt og "kreve" at våre sosiale behov blir dekket? Hva om den sammenkomsten du ikke klarte å droppe gjorde deg syk? Eller at du smittet andre (asymptomatisk smitte er et faktum) Var det virkelig verdt det? Anonymkode: 72746...f7c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #28 Del Skrevet 13. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isolert med symptomer. Anonymkode: 5e013...a91 Uff. Håper det etter forholdene går greit. Anonymkode: b1633...d3a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 13. mars 2020 #29 Del Skrevet 13. mars 2020 Ja. Kommunen sier barn kan ha en fast venn de har kontakt med, det er den eneste kontakten vi kommer til å ha med andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #30 Del Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff. Håper det etter forholdene går greit. Anonymkode: b1633...d3a Takk ☺️ Ja, jeg klarer meg nok fint. Helt uaktuelt å utsette andre for potensiell smitte. Det kunne jeg ikke levd med! Tror jeg har vanlig influensa, men tar ingen sjanser. Anonymkode: 5e013...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #31 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg er i karantene, så ja jeg blir hjemme. Mann og barn er også hjemme, selv om de ikke er i karantene. Anonymkode: 5c604...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #32 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk ☺️ Ja, jeg klarer meg nok fint. Helt uaktuelt å utsette andre for potensiell smitte. Det kunne jeg ikke levd med! Tror jeg har vanlig influensa, men tar ingen sjanser. Anonymkode: 5e013...a91 Det er ille det og. Masse god bedring og ta vare på deg selv og ta med ro! Jeg har bare hatt influensa en gang og det var ikke gøy. Anonymkode: b1633...d3a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #33 Del Skrevet 13. mars 2020 Går på jobb hver dag. I en klesbutikk! Det føles så unødvendig å risikere smitte for handling av klær som folk flest har mer enn nok av. Anonymkode: b48bc...958 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilLL26 Skrevet 13. mars 2020 #34 Del Skrevet 13. mars 2020 Vi holder oss helt unna alle. 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #35 Del Skrevet 13. mars 2020 29 minutter siden, gladjenta96 skrev: Er jo akkurat det jeg gjør! Det jeg mener med forhåndsregler. Jeg mener mer at jeg ikke er av den typen som isolerer meg hjemme med låst dør. Men jeg har kontakt med nærmeste familie, ikke noen særlig fler. Mener mer det at man ikke trenger å isolere seg helt med mindre man må. Men jeg besøker fortsatt mamma, pappa og søsken. Men ikke noe særlig mer en det, men det gjør jeg aldri ellers eller... Denne forklaringen din er ikke bedre enn den første. Hold deg hjemme. Ikke besøk hverken foreldre eller søsken. Fatter ikke at folk må ha det inn med tskje... Ta deg sammen! Anonymkode: df2ed...9c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #36 Del Skrevet 13. mars 2020 Handlet siste rest i dag. Brokkoli og øl/cider, og noe småtteri. Har et velfylt kjølerom fra før. Vi blir hjemme utenom til våre foreldre fra nå av. Barna måtte få en skikkelig forklaring, men vi skal klare dette. Venner synes vi er sære, men vi gjør vårt for å begrense smitten og er skuffet over våre venner som er så laid back. Nei, vi har ikke fest og vi skal ikke på fest.... Ikke på lenge!!!! Anonymkode: fb565...8a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #37 Del Skrevet 13. mars 2020 Er på jobb og på butikk. Ellers besøker jeg mamma og søskene mine som alle bor i samme hus. Det vil si jeg har hvert der i dag, men blir jo ikke hver dag det heller. Ser liksom på det huset også som hjemme Er 23 selv og bor helt alene, litt trist å bare sitte hjemme helt alene når jeg har fri fra jobb mange dager i strekk, men ser for meg at det kan bli mere å mere behov for flere og lengre dager på jobb etterhvert som ting utvikler seg. Jobber i helsesektoren Anonymkode: 1f34c...682 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #38 Del Skrevet 13. mars 2020 Er kroniker og i selvpålagt hjemmeisolasjon. Har generelt lite omgang med andre vinterstid, fordi det stadig går ymse virus jeg ville blitt veldig dårlig av. Men er likevel voksenperson for to litt større barn på dagtid. Vi må alle bidra med vårt ene barnet bor i annen del av samme hus, andre på andre siden av landet. Vi spiser lunsj sammen via skype, og spiller minecraft sammen via nett. Går så fint så, til uka får det vil bli litt skolearbeid Så på en måte er jeg mer sosial enn på lenge, selv om jeg holder meg helt alene hjemme. Anonymkode: ee510...061 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #39 Del Skrevet 13. mars 2020 Besøker mine foreldre og søsken som alle bor i samme hus, men ingen av oss jobber eller treffer andre enn hverandre, så det tenker jeg er greit... (Foreldrene mine er dessuten rundt 50 og ikke i risikogruppe.) Anonymkode: b9012...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #40 Del Skrevet 13. mars 2020 Som student er det lett for meg å sette meg selv i «karantene» nå. Har planer om å kun gå ut i marka et par ganger i uka (må ha luft, enkelt å unngå folk), og handle mat og nødvendigheter en gang i uka. Kommer ikke til å besøke noen eller ta i mot besøk før etter pandemi-toppen. Jeg ofrer gjerne det sosiale livet mitt i en ganske lang periode, siden så mange gir faen. Noen må jo ta ansvar. Heier på alle som tar dette seriøst! Tiltakene som har blitt satt i gang handler bokstavelig talt om liv eller død for mange tusen mennesker. Det blir ikke gjort for gøy! Anonymkode: f2e36...021 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg