AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg har forsøkt å strikke med babyull, men funnet ut at jeg er ikke ekspert nok til å strikke med så mykt garn som babyull, på pinne nummer 2-2,5. Jeg har derfor lyst til å strikke med et annet garntype enn babyull. Jeg har allerede kjøpt 12-14 nøster med babyull fra sparkjøp som de har sagt ja til å bytte tilbake. Så det er i utgangspunktet der jeg ønsker å kjøpe fra. Noen med noen ideer? Anonymkode: 2860d...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Kanskje Pure Merino? Jeg har god erfaring med å strikke babytøy merino fra både sandnes og viking, og dette garnet virker som noe tilsvarende. Jeg er heller ikke så stor fan av tynne pinner. Det går så inni granskauen langsomt, og så er det vanskelig å få godt grep rundt pinnene når de er så tynne. Det ene babysettet jeg strikket i babygarn på pinne 2,5 blir derfor også det siste. Anonymkode: dee4e...68b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Kjøpes den på sparkjøp? Hvilke pinnenummer strikkes det garnet på. Anonymkode: 2860d...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 På 13.3.2020 den 20.10, AnonymBruker skrev: Kjøpes den på sparkjøp? Hvilke pinnenummer strikkes det garnet på. Anonymkode: 2860d...6a3 Jeg fant den på sparkjøp.no, så de bør ha det på sparkjøp. Pinne nr 4. Hvis du ikke finner det garnet på butikken kan du kjenne på de andre garnene de har. Legg garnet på håndleddet eller inntil halsen, så kjenner du om det stikker eller klær. Til baby bør du unngå lodne garn, f.eks børstet alpakka, siden det loer. Pass også på at det er mest mulig naturlige fiber i garnet, og minst mulig plast (polyester, nylon etc) fordi plast fort kan bli kaldt og klamt. Anonymkode: dee4e...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå