AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Alt sosialt blir jo avlyst. Jeg bor alene, har ikke familie i nærheten. Er det meningen at man skal være helt alene nå i flere uker? Skal treffe ei venninne på søndag, bare meg og henne, det må da vel være greit? Er det greit at jeg treffer kjæresten min? Jeg er forresten ikke syk, går som regel til de fleste plasser, og jeg drar på jobb som normalt. Anonymkode: cf5cb...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Treff dem heller på nettet. Anonymkode: 27b21...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 For min del er ikke dette noe problem, jeg har ingen problemer med å være alene i flere uker. Er i stand til å finne på ting på egen hånd og ha det gøy på egen hånd, trenger ikke andre mennesker for å ha det trivelig og gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 Stemmer. Ingen sosial liv. For meg er det ingen problem. Til vanlig er jeg ikke sosial så min hverdag forandres ikke stort. Den fortsetter som før. Anonymkode: cbb55...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg skal være sammen med kjæresten, ingen andre Anonymkode: 7d6eb...39d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg