Gå til innhold

Ok, så nå skal vi helsearbeidere risikere liv og helse mens resten har "koronaferie" ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha virkelig? Det er da ingen som gleder seg til jobb. Hjemmekontor er helt perfekt, deilige dager hjemme eller på hytta.

Anonymkode: e925d...51e

Nei vel? Gleder meg ofte til å gå på jobb. Langt mer krevende med hjemmekontor enn å være på jobb. På jobb er teamet samlet, alle verktøy er tilgjengelig og det er lagt til rette for å utføre jobben.

Anonymkode: 945f1...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det var det kortet du dro den dagen du valgte å bli sykepleier. Det er ikke synd i deg.

Anonymkode: d0cae...6fc

Du er rimelig utakknemlig og jeg håper de fleste andre ikke tenker som deg. Selv om man velger et yrke selv så skal en selvfølgelig få anerkjennelse, respekt og sympati når jobben er krevende.

Jeg valgte å være soldat og var villig til å ofre livet for Norge. Selv om det var helt mitt valg så forventer jeg faktisk at Norge som samfunn er takknemlig for den innsatsen jeg gjorde og hva jeg var villig til å ofre. At en dust på nettet mener at "jeg bare kan ha det så godt" siden jeg valgte det selv betyr ingen ting. Jeg var villig til å risikere mitt liv både for eldre mennesker som var dobbelt så gamle som meg, sykepleiere som risikerer egen helse for sine pasienter og et åpent samfunn hvor duster kan skrive på Internett at de ikke har respekt for oss som vil bidra i samfunnet.

Anonymkode: d076d...6d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, avsporing, latterliggjøring, krenkende og hetsende innlegg, og svar til dette. 

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...