AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #401 Del Skrevet 14. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: haha virkelig? Det er da ingen som gleder seg til jobb. Hjemmekontor er helt perfekt, deilige dager hjemme eller på hytta. Anonymkode: e925d...51e Nei vel? Gleder meg ofte til å gå på jobb. Langt mer krevende med hjemmekontor enn å være på jobb. På jobb er teamet samlet, alle verktøy er tilgjengelig og det er lagt til rette for å utføre jobben. Anonymkode: 945f1...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #402 Del Skrevet 14. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det var det kortet du dro den dagen du valgte å bli sykepleier. Det er ikke synd i deg. Anonymkode: d0cae...6fc Du er rimelig utakknemlig og jeg håper de fleste andre ikke tenker som deg. Selv om man velger et yrke selv så skal en selvfølgelig få anerkjennelse, respekt og sympati når jobben er krevende. Jeg valgte å være soldat og var villig til å ofre livet for Norge. Selv om det var helt mitt valg så forventer jeg faktisk at Norge som samfunn er takknemlig for den innsatsen jeg gjorde og hva jeg var villig til å ofre. At en dust på nettet mener at "jeg bare kan ha det så godt" siden jeg valgte det selv betyr ingen ting. Jeg var villig til å risikere mitt liv både for eldre mennesker som var dobbelt så gamle som meg, sykepleiere som risikerer egen helse for sine pasienter og et åpent samfunn hvor duster kan skrive på Internett at de ikke har respekt for oss som vil bidra i samfunnet. Anonymkode: d076d...6d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 15. mars 2020 #403 Del Skrevet 15. mars 2020 Ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, avsporing, latterliggjøring, krenkende og hetsende innlegg, og svar til dette. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #404 Del Skrevet 15. mars 2020 https://www.dagbladet.no/nyheter/syke-hyttefolk-ber-om-hjelp/72250387 F*ck dem. Ingen skal dø for fjolls til fjells!!! Anonymkode: b3d98...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg