Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Og attpåtil være så utrolig takknemlige for å få "trø til"? Vi må som de eneste sette barna våre i barnehager, som har blitt vurdert utrygge for alle andres unger. Disse barnehagene er også fylt opp med utelukkende barn av helsearbeidere, som er ekstra utsatt for smitte. Vi skal gå på jobb, med økt risiko for at alle vi er glad i blir smittet? Og dette for luselønn. Ja ja, her er i alle fall én helsearbeider som ikke føler seg beæret. Anonymkode: 0e827...e7d 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Helt enig! Nå sitter jeg på jobben og tenker det samme. Har ett bhg barn og to skolebarn. Hvordan skal VI klare alt dette? Anonymkode: 44438...c52 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #3 Del Skrevet 13. mars 2020 Vi skal få beholde jobben mens resten frykter permitteringer, oppsigelser, tap av bolig og uoverkommelig gjeld. Jeg er takknemlig for å få være sykepleier i dag. Anonymkode: 7c9b9...284 388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #4 Del Skrevet 13. mars 2020 Ikke bare helsearbeidere. Også ansatte i dagligvare, transport, VAR og andre kritiske samfunnsposisjoner. Hilsen helsearbeider som ikke føler seg beæret, men som ser at jobben må gjøres. Anonymkode: e8a1f...9eb 154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #5 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og attpåtil være så utrolig takknemlige for å få "trø til"? Vi må som de eneste sette barna våre i barnehager, som har blitt vurdert utrygge for alle andres unger. Disse barnehagene er også fylt opp med utelukkende barn av helsearbeidere, som er ekstra utsatt for smitte. Vi skal gå på jobb, med økt risiko for at alle vi er glad i blir smittet? Og dette for luselønn. Ja ja, her er i alle fall én helsearbeider som ikke føler seg beæret. Anonymkode: 0e827...e7d Vil bare si at barnehagene er ikke utrygge for unger, det er smitten fra barn til eldre og syke man er redd for. Barna selv er ikke i risikogruppen, ingen barn har så langt blitt syke faktisk. Men ellers mer vi alle veldig takknemlige for jobben som helsevesenet gjør, og jeg tror de aller fleste skjønner alvoret og holder seg for gode til «koronaferie». Anonymkode: c11bc...646 98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Del Skrevet 13. mars 2020 Tiltakene som er satt inn nå er jo hovedsakelig for og spre sykdommen utover tid, for og ha nok helsepersonell. Jeg tror ikke man kan forvente at folk ikke blir syke, man skal bare ikke bli syke samtidig. Anonymkode: 3a626...99b 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Del Skrevet 13. mars 2020 Enig. Veldig festlig å stå i førstelinjen, mens andre sitter hjemme og runder Netflix. Anonymkode: 9bd8c...e9b 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #8 Del Skrevet 13. mars 2020 Du har nok valgt feil yrke... Anonymkode: 027c1...c26 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #9 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg syntes at alle de som må på jobb innen helsevesenet nå burde få et risikotillegg, som en takk for den ekstremt viktige jobben de faktisk gjør. Anonymkode: f000e...848 153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #10 Del Skrevet 13. mars 2020 Er jo ikke bare barn av helsearbeidere som får bruke barnehage og skole. Men for å få samfunnet til å gå rundt, samtidig som man prøver å stoppe smitten, så er vel dette den beste løsningen. Selv om du ikke føler det, så er jeg utrolig takknemlig for de som gjør de viktigste oppgavene i samfunnet vårt! Helse og transport, spesielt! Anonymkode: b0072...3c7 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #11 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg jobber i fagforening, og kan trøste deg med at å skulle gjøre jobben min på et halvfungerende datasystem fra kjøkkenbordet, samtidig som jeg passer tvillingene på 3 og prøver å få 10-åringen, 12-åringen og 14-åringen til å gjøre skolearbeid, ikke på noen måte føles som noen ferie. Herregud, det skal bli noen lange uker... Anonymkode: abf63...0e6 213 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #12 Del Skrevet 13. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Veldig festlig å stå i førstelinjen, mens andre sitter hjemme og runder Netflix. Anonymkode: 9bd8c...e9b Men det beste andre kan gjøre er å holde seg hjemme. Hva tenker dere at folk skal gjøre? Jeg ville i hvertfall vært ubrukelig på et sykehus. Anonymkode: c11bc...646 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #13 Del Skrevet 13. mars 2020 Vi sitter ikke hjemme og runder Netflix. Vi jobber hjemmefra samtidig som vi prøver å passe på 2-åringen, og sørger for at skolebarna gjør de oppgavene de har fått utlevert av læreren. Dette blir ikke noe ferie for meg! Om jeg tar noen timer fri på dagen for å sørge for et bra innhold for barna så betyr det tilsvarende jobb på kvelden. Anonymkode: e7c3c...b49 133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Wilma89 Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #14 Del Skrevet 13. mars 2020 Merkelig holding. Jeg er stolt av å være Sykepleier, og at min kompetanse kan bidra til å bedre situasjonen😌 150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #15 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg er så glad jeg har en jobb hvor jeg kan være til nytte! Vi som kan må brette opp ermene og jobbe ekstra! Tenk deg de som mister jobben pga konkurs etc. Snakk om å bare tenke på seg selv da! Anonymkode: 5650a...c09 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #16 Del Skrevet 13. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har nok valgt feil yrke... Anonymkode: 027c1...c26 Beklager for å bryte illusjonen om at alle innen helse har et "kall" 🙄 Anonymkode: 0e827...e7d 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #17 Del Skrevet 13. mars 2020 Skal love deg det ikke er noen "koronaferie" i mitt hus. Med en på 14 mnd som er OVERALT,og ei på 14 hjemme fra skolen jeg har jobba knallhardt for å få henne avgårde til , siden skolestart i høst, grunnet angstproblematikk... ingen runding av netflix her...er alene med dem og får ikke ivaretatt mine eldre slektninger som er alene og redde. Du har all min sympati og takknemlighet hvertfall! Anonymkode: 8a51f...388 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 Populært innlegg #18 Del Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Veldig festlig å stå i førstelinjen, mens andre sitter hjemme og runder Netflix. Anonymkode: 9bd8c...e9b Du mister i hvert fall ikke all inntekt på timers varsel, slik som fks artister og folk i restaurantbransjen gjør. Anonymkode: 5d872...48a 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #19 Del Skrevet 13. mars 2020 3 minutter siden, Wilma89 skrev: Merkelig holding. Jeg er stolt av å være Sykepleier, og at min kompetanse kan bidra til å bedre situasjonen😌 Har du barn? Anonymkode: 0e827...e7d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 13. mars 2020 #20 Del Skrevet 13. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du barn? Anonymkode: 0e827...e7d Jepp. En liten gutt som nettopp har fylt 2 år. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg