Gå til innhold

Ask me anything, koronavirus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har koronavirus og svarer på ting dere måtte lure på 🙋‍♀️

Anonymkode: 42916...7ea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor lenge har du hatt det? Altså hvilken «fase» er du i? Hvor gammel? Mann/dame?

Anonymkode: e165e...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da ønsker jeg deg god bedring!!

Anonymkode: d3b2b...229

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så og si hele familien er syke, og usikker på om det bare er influensa, som legen mente.. Hva er dine symptomer? 

Anonymkode: c03f1...c7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du hatt det? Altså hvilken «fase» er du i? Hvor gammel? Mann/dame?

Jeg er på bedringens vei nå. det eneste symptomet som henger igjen er feber. Ble testet og diagnostisert 28/2. Kvinne 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på bedringens vei nå. det eneste symptomet som henger igjen er feber. Ble testet og diagnostisert 28/2. Kvinne 30

Ok så da er det liksom over den «skumle» uke 2. Hjalp det noe å ta Paracet og Ibux å slikt når det stod på som verst? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så og si hele familien er syke, og usikker på om det bare er influensa, som legen mente.. Hva er dine symptomer? 

Det begynte med feber, hoste, sår hals og blodig slim fra halsen. Etterhvert kom også muskelverk og små synsforstyrrelser. Det er  vanskelig å skille fra en ordinær influensa på grunn av de mange vanlige symptomene. Jeg fikk heldigvis testet meg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, hablador skrev:

Har du fått det påvist ved test? Ev hva er symptomene.

Påvist ved test ja. Se over 🔼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har koronavirus og svarer på ting dere måtte lure på 🙋‍♀️

Kanskje du har det, men hvem som helst kan gå på KG og si at dem har det uten at dem har det, og spre falsk informasjon.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok så da er det liksom over den «skumle» uke 2. Hjalp det noe å ta Paracet og Ibux å slikt når det stod på som verst? 

Å ta begge tabletter sammen lettet ubehaget noe, men jeg fikk reseptbelagte ibux

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, abc123detvardet skrev:

Kanskje du har det, men hvem som helst kan gå på KG og si at dem har det uten at dem har det, og spre falsk informasjon.

Jeg svarer så klart ikke på medisinske spørsmål som krever legesvar, kun det jeg erfarer selv og helt praktiske spørsmål rundt :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da ønsker jeg deg god bedring!!

Anonymkode: d3b2b...229

4 minutter siden, Sirah skrev:

God bedring 🥰

Tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En ting til hvordan oppfattet du det å væte syk? Følte du at du var veldig dårlig eller gikk det liksom greit?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har vi feber, tørrhoste, kjempesår hals, hodepine, noe tyngre pust. Barna har i tilegg magesmerte, den ene med oppkast, ene med kjempestøl i føttene, vond rygg. Ene barnet med høy feber 40,5. Ene hadde sånn hodepine at en tabl ikke hjalp, måtte gi mer enn anbefalt. Merker ikke noe til blodig slim ei heller synsforstyrrelse. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her har vi feber, tørrhoste, kjempesår hals, hodepine, noe tyngre pust. Barna har i tilegg magesmerte, den ene med oppkast, ene med kjempestøl i føttene, vond rygg. Ene barnet med høy feber 40,5. Ene hadde sånn hodepine at en tabl ikke hjalp, måtte gi mer enn anbefalt. Merker ikke noe til blodig slim ei heller synsforstyrrelse. 

Kan det være korona? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som min halsbetennelse. Jeg tipper jeg bare har det siden det ikke er noe slim og snørr, men det kan helt sikkert utarte seg på forskjellige måter. Bare fordi det mest sannsynlig er noe annet, kan det jo også være korona og det er ingen grunn til å utsette andre for smitte, men altså mest sannsynlig noe annet. 

Anonymkode: 99d33...57f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplever du å bli shamet fordi du ble smittet i utlandet? Særlig her inne på dette forumet og i kommentarfelt ellers er jo alle ute etter å "ta" dem som dro på vinterferie.

Anonymkode: a19a3...0d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...