Gå til innhold

Stengte treningssentre: Hvor finner du inspirasjon for hjemmetrening?

Cerasus

Anbefalte innlegg

Nå som treningssentrene er stengt, vil jeg prøve å få trent hjemme istedet.

Hvor finner du inspirasjon til øvelser som kan gjøres hjemme?

Både med manualer og vekter, men også øvelser med kroppsvekt og andre kreative løsninger som erstatning for f.eks. manualer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Cerasus skrev:

Nå som treningssentrene er stengt, vil jeg prøve å få trent hjemme istedet.

Hvor finner du inspirasjon til øvelser som kan gjøres hjemme?

Både med manualer og vekter, men også øvelser med kroppsvekt og andre kreative løsninger som erstatning for f.eks. manualer.

Livegym.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Yogastudioet mitt har live online-yoga!:pinar:

Anonymkode: 6a320...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Youtube! Maddie Lymburner er min soleklare favoritt for øyeblikket. Treningskanalen hennes heter MadFit. 0-lite utstyr. Kort og brutalt.  

Anonymkode: a4472...ee6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

beachbbodyondemand.com. Man må ha en amerikansk, canadisk eller britisk adresse for registrering, men de fleste kjenner sikkert noen de kan låne av. Eneste jeg har brukt i 6-7 år, utrolig stort utvalg. Trener aldri på senter.

Mange av de nyeste programmene har en gratis "sample" video i banneret. De konkrete videoene er litt selger-pushy, for de prøver jo å skaffe kunder til å kjøpe det, men selve programmene får man et lite inntrykk av.

Anonymkode: 742a5...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Funkygine, Kristine Weber, Siljetorp på Instagram. Finnes tusenvis av filmer på YouTube alt etter hvilken trening man er ute etter. Kettlebells, strikk, vektstang.. vurderer å kjøpe en romaskin.

Anonymkode: 303fd...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dere som skal trene hjemme, sørg for at det er trening uten støyende maskiner eller dunk og smell i gulv og vegger. Ville vært kjipt om treningen gjør hverdagen til korona syke mer slitsom pga økt støy fra treningsglade.

Og ikke tren i fellesarealer som trapper og ganger.

Anonymkode: d57ff...87a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Man finner mye på nettet. Her er en av mine favoritter :)

Han var forresten smellfeit for noen år siden. Lager også videoer for nybegynnere og folk som ikke har trent på lenge, eller aldri har trent, siden han vet hvordan det er å være der selv.

Endret av Villfisker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg trent økter inspirert av Inger i Dubai på Instagram. Har pull-up bar, strikker, manualer og venter nå på en kettlebell i posten. Får kjørt meg ganske bra hjemme altså. Liker også Pia Seeberg sin Instagram-konto. 

Meeeeen gleder meg til å kunne dra på treningssenter igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Bolle-magen er nok inspirasjon 😂

men trener ute, orker ikke trene inne. 

Anonymkode: 914ef...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogilates (youtube)  er en faovirtt hos meg, syns hun har mange fine og kjappe programmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Stort sett bare YouTube, som jeg har trent mye etter i et par år. Her finnes det jo masse å velge i, mine favoritter er popsugar fitness, Sydney Cummings, Heather Robertsen og Funkygine. I tillegg blir det yoga hver dag, for det meste med yoga with Adriene. Pia Seeberg har også mye bra inspirasjon på blogg og Instagram. 

Mange norske treningsprofiler kjører live økter bl.a. på Facebook nå også. 

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...