AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Del Skrevet 13. mars 2020 Se for dere en verden der alle er som meg. Dumme på skolen, dårlig sosialt, ingen interesse for noe særlig. Nå i disse koronatider så har jeg ikke gjort annet en å gjemme meg bort. Jeg løper en tur i mørket for at ingen skal se meg. Jeg vil ikke at folk skal vite at jeg eksisterer nå. For jeg blir garantert hun late. Har ikke vært i jobb på et år. Ikke fordi jeg ikke hadde arbeidslyst, men jeg ble deprimert og det er jævla farlig, for man mister interessen for absolutt alt ! Jeg har gått fra å jobbe hardt, men det smalt når jeg var 26. Lei av å høre at «du må være mer sånn» og da mener jeg en slik moroklump som skal tulle for å holde unna pinlig stillhet. Man må for all del ikke la være å si noe et par minutter. «Du var for» mye ett eller annet. Og alltid den av de i min gruppe som blir snakket negativt til. Hun, hun og han gjør det bra, du fjør det ikke bra til tross for forventningene. Alt dette BARE fordi jeg ikke er sosialt intelligent. Og nei, jeg er ikke uhøffelig, stygg mot folk. Jeg bare er litt drømmende og mer stille enn snittet. Blir fort borte i mengden. har Asperger og ADHD Anonymkode: adf41...0d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Del Skrevet 13. mars 2020 Tror du virkelig at om noen ser deg på gata så er det første de tenker at du er lat og dum? Har du noen gang tenkt det om et random menneske du har gått forbi? At de er late og dumme? Jeg tipper nei. Hvorfor skal noen tenke så negativt om deg, da? Tror du det står "adhd og Asperger" i pannen din? Tror du ikke at andre mennesker kan ha diagnoser, feil eller psykiske problemer? Du er din egen verste fiende. Vær snillere mot deg selv. Dette skjer bare i hodet ditt. Anonymkode: 11971...90c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Del Skrevet 13. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig at om noen ser deg på gata så er det første de tenker at du er lat og dum? Har du noen gang tenkt det om et random menneske du har gått forbi? At de er late og dumme? Jeg tipper nei. Hvorfor skal noen tenke så negativt om deg, da? Tror du det står "adhd og Asperger" i pannen din? Tror du ikke at andre mennesker kan ha diagnoser, feil eller psykiske problemer? Du er din egen verste fiende. Vær snillere mot deg selv. Dette skjer bare i hodet ditt. Anonymkode: 11971...90c Selvfølgelig ikke. Men se her inne da hva som skrives om slike som meg Anonymkode: adf41...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig ikke. Men se her inne da hva som skrives om slike som meg Anonymkode: adf41...0d8 Om du bryr deg om hva som står på KG så ville jeg seriøst oppsøkt profesjonell hjelp. Det er mye oppgulp her inne og KG representerer ikke flesteparten av befolkningen. Virkelig.... Anonymkode: 71e71...556 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Del Skrevet 13. mars 2020 Hva har dette med Corona å gjøre? Anonymkode: 1f053...576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. mars 2020 #6 Del Skrevet 13. mars 2020 (endret) Skal man tro en test på nett så har jeg alvorlig depresjon (selvskading/ tanke på selvmord etc), men å sammenligne dét med corona? Nei, så ille er det ikke. Bare slutt. Endret 13. mars 2020 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #7 Del Skrevet 13. mars 2020 Håper du går i terapi for sånn innstilling du har må du snu og endre! Ps: Depresjon er ikke smittsomt Anonymkode: 688c3...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #8 Del Skrevet 13. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper du går i terapi for sånn innstilling du har må du snu og endre! Ps: Depresjon er ikke smittsomt Anonymkode: 688c3...ecd Nei kanskje ikke gjennom fysisk kontakt! Men det smitter over på folk psykisk om de går mye med sammen med deg. Anonymkode: adf41...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #9 Del Skrevet 13. mars 2020 "Meg, meg, meg, jeg, jeg, jeg, jeg". Kanskje man kan få litt nytt perspektiv på ting hvis man ikke er så navlebeskuende? Anonymkode: adc09...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg