AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg har smerter i brystet, det svir og klør og presser veldig. Smertene brer seg ut i overkroppen. Nesa renner og jeg føler meg dritt. Telefonen til legevakten er sprengt. Man kommer ikke gjennom, linjen blir brutt tvert når man trykker seg gjennom menyen og kommer til "jeg tror jeg er smittet, tast 4". Fastlegen ber meg komme neste uke dersom plagene fortsetter. Men dette gjør VONDT. Har fra før astma og allergi. Hva skal jeg gjøre? Oppsøke legevakten skal man ikke gjøre... Anonymkode: cf2d3...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badesåpe Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Du tar paracet og holder deg hjemme. Tror du det er Corona? Hvis ja, ring akutt hvis du blir alvorlig syk. Hvis ikke så er det lite legene kan gjøre. Spis og drikk nok. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Akkurat nå, Badesåpe skrev: Du tar paracet og holder deg hjemme. Tror du det er Corona? Hvis ja, ring akutt hvis du blir alvorlig syk. Hvis ikke så er det lite legene kan gjøre. Spis og drikk nok. Jeg aner ikke hva det er. Kjennes ut som noen stumper røyken på innsiden av lungene, det kjennes ut som det brenner og hver gang jeg puster ut så knyter det seg. Er skikkelig andpusten. Jeg er ikke hysterisk og sånn sett ikke redd, men hadde det ikke vært koronatider hadde jeg dratt til legevakten. Anonymkode: cf2d3...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollis Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 Kontakt legene på app som tilbyr videokonsultasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 12. mars 2020 #5 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg prøvde Kry eller hva det heter en gang. Har du prøvd en av disse tjenestene, TS? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amberleaf Skrevet 12. mars 2020 #6 Del Skrevet 12. mars 2020 Prøv å ring i natt. Sikkert mindre pågang midt på natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #7 Del Skrevet 12. mars 2020 Blir det alvorlig kan du ringe 113. Anonymkode: 2abe7...660 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #8 Del Skrevet 12. mars 2020 Ta Paracet og Ibux. Så vent en time. Pleier å bli litt bedre da. Anonymkode: cb6db...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg