AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #21 Del Skrevet 13. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Forstår ikke tankegangen. Bruker man prevensjon til vanlig dropper man plutselig ikke den fordi man er i karantene 🤦🏼♀️ Anonymkode: a480b...23b Sjansen for å bli gravid på prevensjon øker jo såklart om man plutselig begynner ha sex to ganger daglig kontra en gang i uken. Anonymkode: ddc2a...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #22 Del Skrevet 13. mars 2020 36 minutter siden, Kjetil E skrev: Sjekk fødselsraten i New York 9 mnd etter at byen hadde det store strømbruddet på 70 tallet hvor sjekker man det? Anonymkode: 838b8...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #23 Del Skrevet 13. mars 2020 58 minutter siden, AnonymBruker said: Sjansen for å bli gravid på prevensjon øker jo såklart om man plutselig begynner ha sex to ganger daglig kontra en gang i uken. Anonymkode: ddc2a...e81 Vet ikke helt om det er dithenn småbarnsforeldre går, men barnløse par? Kanskje. Selv hadde jeg vært nølende til å få barn nå. Anonymkode: 68f0d...826 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #24 Del Skrevet 13. mars 2020 Tror kanskje at folk er mer opptatt av å beholde jobbene sine og økonomisk trygghet, før de setter igang med å få barn. Ikke noe poeng å få barn når man har mistet jobben eller har tapt alle sparepengene på børs. Anonymkode: 037ac...c2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #25 Del Skrevet 13. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg gjetter også at vi kommer til å se noen nye navn på barn basert på Korona som f.eks. Koronita. Tror også navn som likner på Korona, som Karina kommer til å bli populære. Anonymkode: 98913...bdd Koronita😂 Anonymkode: a925e...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #26 Del Skrevet 13. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Omvendt. Jeg tok en angrepille nettopp for orker ikke gå gravid i dette kaoset. Jobber som sykepleier på sykehus og må gå doble vakter fremover pga mange av kollegaene mine er i karantene. Anonymkode: 4a9ee...1af Du er heldig. Nå har du muligheten til å tjene ekstra mye - du er utrolig heldig! Anonymkode: 847a7...2f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #27 Del Skrevet 13. mars 2020 Da blir barna født i desember så det håper jeg da virkelig ikke. I Oslo er det kun ett barnehageopptak, barnet blir alltid den minste osv. Og når alt skal sammenlignes og man skal etterstreve det normale, blir disse små barna opptil ett år etter i utviklingen til resten av årskullet sitt.....nei. Vi venter! Anonymkode: 3fc93...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #28 Del Skrevet 13. mars 2020 Tvilsomt, jeg har vært prøver siste månedene, og håper faktisk nå på mensen om noen dager. Blir bekymret over å være gravid i slike uvisse omstendigheter. Kommer til å utsette prøvingen til ting er mer avklart og rolig. Anonymkode: 830e7...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #29 Del Skrevet 13. mars 2020 Har vært hjemme i dag og i går med en ganske nyfødt og en under tre år, og jeg kan GARANTERE at det ikke blir flere småbarn her i huset før disse ukene eventuelt har gått i glemmeboka! Misforstå meg rett, jeg ville ikke vært barna foruten, men hjelpe meg, jeg har respekt for barnehageansatte! Anonymkode: fa831...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #30 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg går for at det blir 200.000 mer enn det som er rekorden forut, uten at jeg vet hvilke årstall eller hvor mange som er rekord. Anonymkode: 838b8...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 13. mars 2020 #31 Del Skrevet 13. mars 2020 Nye ord; Korona babyer Korona skilsmisser ( etter 14 dager sammen i karantene) Korona rydding ( noe må man gjøre) Korona aktivitet osv...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 14. mars 2020 #32 Del Skrevet 14. mars 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: hvor sjekker man det? Anonymkode: 838b8...809 Google det finnes mye på nett om det. Man hadde et stort strømbrudd i New York på 70 tallet som varte ganske lenge (husker ikke lengden i farta). Og det var ble etterhvert ganske åpenbart hva folk gjorde når byen gikk fullstendig i stå på grunn av strømstansen. Joda 9 mnd senere var det babyboom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #33 Del Skrevet 14. mars 2020 På 12.3.2020 den 19.20, AnonymBruker skrev: Omvendt. Jeg tok en angrepille nettopp for orker ikke gå gravid i dette kaoset. Jobber som sykepleier på sykehus og må gå doble vakter fremover pga mange av kollegaene mine er i karantene. Anonymkode: 4a9ee...1af Håper jobben dere gjør viser igjen til høsten når lønnsforhandlingene er ❤️ Anonymkode: c32d3...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg