AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #41 Skrevet 9. april 2020 Du kan ikke dra til Sverige for å handle, men du kan dra halvveis over Svinesundbroa. Det er mange her i kommunen som har familie og slekt på begge sider av grensene. Det har resultert i en del grensetreff sånn som dette: https://www.nrk.no/osloogviken/tvillingbrodrene-pontus-og-ola-_71_-bor-i-hvert-sitt-land-_-motes-pa-svinesundbrua-for-prate-1.14973360 Anonymkode: 148f9...f57
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #42 Skrevet 9. april 2020 On 4/8/2020 at 9:21 AM, Fredelig said: Er dette mulig? Er det ikke to ukers karantene etter tur til utlandet? Selv ved reiser til Sverige? Sverige er det verste landet i norden, hva gjelder korona. Fantastisk at en på kvinneguiden må oppslyse deg om det. Anonymkode: 0e504...b82
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #43 Skrevet 9. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Skjønner ikke hvordan det går ann å lage et matematisk regnestykke om at maten i Norge er billig ift lønningene våre. Er det da gjort regning med at det er ganske store forskjeller i dette landet på lønningene våre? I Sverige ligger lønningene i snitt 30% under de norske. Anonymkode: 7761c...5db
Fredelig Skrevet 9. april 2020 #44 Skrevet 9. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sverige er det verste landet i norden, hva gjelder korona. Fantastisk at en på kvinneguiden må oppslyse deg om det. Anonymkode: 0e504...b82 Selvsagt vet jeg at dette ikke er mulig. Var sjokkert over at noen i det hele tatt kunne finne på å stille spørsmålet. Virker som om endel er stokk dumme...
AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #45 Skrevet 9. april 2020 På 8.4.2020 den 12.49, AnonymBruker skrev: Nå har ikke jeg tenkt meg til Sverige med det første, men til tross for dårlig kronekurs, er det mye som er langt billigere i Sverige. Røyker eller snuser man er det ca halv pris i forhold til Norge. Alkohol er jo mye billigere, brus, godteri (alltid vært billigere, også før sukkeravgift i Norge). En 4 pakning brus er nesten 1/3 av prisen i Sverige. Anonymkode: 70c32...b6e Hvis dette er det du blir «ruinert» av når du handler i Norge, så må jeg le. Dette er jo totalt unødvendige varer man fint klarer seg uten h is økonomien er trang. Jeez Anonymkode: 2b807...fcc 4
Fremhevede innlegg