Silva Pluvialis Skrevet 12. mars 2020 #21 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg er også psykisk syk, men jeg fryder meg ikke i det heletatt. Jeg er skremt over at hele samfunnet blir lagt ned. Jeg er redd for konsekvensene i økonomien, jeg er redd for en kommende kollaps i helsevesenet, jeg er redd folk skal dø. Jeg er redd samfunnet skal stoppe helt opp. Jeg er redd vi skal sulte ihjel. Jeg er redd for langtidskonsekvensene som kan komme. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #22 Del Skrevet 12. mars 2020 Du og dere som har skadefryd... Skjerp dere. Vi trenger solidaritet nå. At folk viser seg fra sin beste side. er selv psykisk syk og isolert og gleder meg ikke en sekund over andres sorger og utfordringene som nå kommer. Anonymkode: 3d436...700 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #23 Del Skrevet 12. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Hahaha, kan til en viss grad forstå deg. Det er gøy med litt action. Skal se på noen passende filmer på Netflix nå. Purrrgeeeeeeeeeeeeeeeeee 😂 Anonymkode: 10586...16b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 12. mars 2020 #24 Del Skrevet 12. mars 2020 Skam deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #25 Del Skrevet 12. mars 2020 Herregud dere skjønner vel at Ts bare vil gi et perspektiv?! Litt uheldig uttrykksmåte ja. Hun fryder seg ikke over at folk blir syke. Men vi som har blitt isolert fra samfunnet fordi vi «ikke er helt som alle andre» har bare blitt hakket på og «ta deg sammen». Anonymkode: 66c87...c9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #26 Del Skrevet 12. mars 2020 Har også vært deprimert, sliter med sosial angst og er ufør. akkurat nå er det helt ok. Har ikke barn heller. eneste jeg bekymrer meg for er mine foreldre, ellers så jeg si jeg godter meg litt. Håper det blir stengt lenge ! det som irriterer meg er at dette går løs på gamle folk. Kunne ønske det var som spanskesyken. Anonymkode: fa713...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #27 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg fryder meg ikke, men jeg er fascinert. Har selv isolert meg tidligere, men er over det nå. Jeg sliter fortsatt med angst, men korona finnes jeg ikke redd for. Det fascinerer meg hvordan de som sier at de ikke forstår sykdommen min, og at "jeg kan jo bare.." nå løper rundt som hodeløse kyllinger, hamstrer mat, tenker på korona 24/7 og isolerer seg frivillig. For første gang på lenge er jeg den som er rolig og fattet, imens andre er paniske. Det er litt godt å se at irrasjonell angst kan ramme alle. Så ja, fenomenet og flokkens atferd er interessant, men konsekvensene fryder vel ingen. Anonymkode: 38fe9...0e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #28 Del Skrevet 12. mars 2020 3 minutter siden, Gorilla skrev: Jeg er også psykisk syk, men jeg fryder meg ikke i det heletatt. Jeg er skremt over at hele samfunnet blir lagt ned. Jeg er redd for konsekvensene i økonomien, jeg er redd for en kommende kollaps i helsevesenet, jeg er redd folk skal dø. Jeg er redd samfunnet skal stoppe helt opp. Jeg er redd vi skal sulte ihjel. Jeg er redd for langtidskonsekvensene som kan komme. Jeg er så langt nede psykisk at å sulte ihjel, at samfunnet skal stoppe, kollaps i helsevesenet osv det må være det siste jeg tenker på. Anonymkode: a6cf5...9a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anwa Skrevet 12. mars 2020 #29 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) Jeg fryder meg ikke akkurat, men da jeg var på butikken etter jobb og så alle drasse rundt på stappfulle handlevogner ga det meg en rolig følelse. Kan ikke forklare det, annet enn en slags motreaksjon? Endret 12. mars 2020 av Anwa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #30 Del Skrevet 12. mars 2020 Ja til samfunnet kollapser og du mister trygda di. Da er det vi andre som godter oss mest😀 Anonymkode: 682af...9c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 12. mars 2020 #31 Del Skrevet 12. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er så langt nede psykisk at å sulte ihjel, at samfunnet skal stoppe, kollaps i helsevesenet osv det må være det siste jeg tenker på. Anonymkode: a6cf5...9a5 Det forstår jeg. Jeg er aller aller mest redd for at liv skal gå tapt. Jeg er redd for hvor mange som kan dø av viruset. Orker ikke tanken engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #32 Del Skrevet 12. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja til samfunnet kollapser og du mister trygda di. Da er det vi andre som godter oss mest😀 Anonymkode: 682af...9c3 Og i et kollapset samfunn ser du for deg at penger fortsatt har verdi? 😛 Anonymkode: 38fe9...0e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #33 Del Skrevet 12. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er Norge som bestemte at det skulle betales skatt! Det er ikke noe nordmenn flest gjør for å være rause Anonymkode: 66c87...c9a Det er like fullt de som jobber som betaler alt for deg. Skam deg! Anonymkode: 991be...224 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glut Skrevet 12. mars 2020 #34 Del Skrevet 12. mars 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Jeg koser meg også. Håper hele verden går til helvete. Dette er stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #35 Del Skrevet 12. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så langt nede psykisk at å sulte ihjel, at samfunnet skal stoppe, kollaps i helsevesenet osv det må være det siste jeg tenker på. Anonymkode: a6cf5...9a5 Er det en konkurranse? Anonymkode: e0da9...b46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #36 Del Skrevet 12. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk, Anonymkode: a6cf5...9a5 Formildende omstendigheter, altså. God bedring. Anonymkode: 696e9...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #37 Del Skrevet 12. mars 2020 Syntes synd på deg jeg, om den eneste gleden du finner i hverdagen er å se andre ikke ha det lett. Men kanskje det er en del av sykdommen din? Anonymkode: 1f530...f50 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #38 Del Skrevet 12. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er like fullt de som jobber som betaler alt for deg. Skam deg! Anonymkode: 991be...224 Gidder ikke skamme meg. Mange hadde valgt å ikke betale skatt dersom det var mulig Anonymkode: 66c87...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snødråpe Skrevet 12. mars 2020 #39 Del Skrevet 12. mars 2020 Om du føler forakt over andre mennesker, så tenker jeg at istedetfor å sitte hjemme og være sur, så burde du aktivt jobbe for at mennesker skulle forstå ditt perspektiv. At 1000 syke sitter hjemme og hater alle som ikke forstår dem hjelper ingen. 1 syk som går ut og forsøker skape forståelse for sitt perspektiv kan hjelpe tusenvis. Samfunn og mennesker endrer seg ikke av at mennesker sitter hjemme og sutrer over dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #40 Del Skrevet 12. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har også vært deprimert, sliter med sosial angst og er ufør. akkurat nå er det helt ok. Har ikke barn heller. eneste jeg bekymrer meg for er mine foreldre, ellers så jeg si jeg godter meg litt. Håper det blir stengt lenge ! det som irriterer meg er at dette går løs på gamle folk. Kunne ønske det var som spanskesyken. Anonymkode: fa713...84d Det er trygda di staten kommer til å kutte i først etter at økonomien går nedover etter denne pandemien vettu. Hva skal du leve av da? Anonymkode: 4d70e...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg