AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #81 Del Skrevet 12. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, are we afraid yet? For å oppsummere: 1) Vi ligger an til brutal resesjon i løpet av året. Dette blir heavy sh!t på gang. Deler av samfunnet kan kollapse midlertidig. 2) Full epidemi fra mai 2020 og lammelser i deler av samfunnet 3) Opptil 2.200.000 kan bli smittet i Norge. Med resultat der over 80.000 dør. Ladies and Gentlemen... We're .........tonight's .....entertainment ! I just have one question.. haha. Anonymkode: 95269...e2d Det er litt merkelig at de anslår at millioner av nordmenn bil bli smittet når "bare" 80 000 stykk ble smittet i et tettbebygd og folkerikt land som Kina. Antall smittede i Kina har nå stagnert kraftig. Helt urealistisk i tro at halve Norge blir smittet, spesielt med alle forbudene vi har har blitt ilagt. Take a chill pill. Anonymkode: 7a4da...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #82 Del Skrevet 12. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv isolert meg i mange år pga psykisk sykdom, men ikke faan om jeg synker så dypt som deg som gosser seg over alvorlig sykdom. Det er bra du isolerer deg for du er et forferdelig menneske. Skjerp deg. Anonymkode: ed750...413 La de sitte der i den slitte fleesen sin med rullngsen, cirkel.kaffe og kald spagetti ala capri, vi har ihvertfall et liv vi skal tilbake til. Anonymkode: 7a4da...d2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #83 Del Skrevet 12. mars 2020 He he Jeg fryder meg over ditt triste liv. Jeg skal bruke disse to ukene med mine barn, være ut i fri natur og bare glede meg over livet. Mens jeg samtidig får full lønn. Du derimot sitter der like alene ❤️ Anonymkode: 71164...8b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #84 Del Skrevet 12. mars 2020 Håper nav strammer inn i disse tider så må du også ut og bidra. Syk eller ikke. Du skal ikke se helt bort dra det kanskje vil bli en forandring i denne krisa. Anonymkode: 8188e...ad5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imperfectionibus Skrevet 12. mars 2020 #85 Del Skrevet 12. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Jeg er i faresonen om jeg får det men syns likevel du er ful som tenker slik. Syns synd i deg om du er ufrivillig isolert, men det at du evt er det gir deg ikke frikort. Du ønsker jo og at alt skal stenges i lange tider, er du klar over at det vil påvirke hvor mye du får i støtte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #86 Del Skrevet 13. mars 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: La de sitte der i den slitte fleesen sin med rullngsen, cirkel.kaffe og kald spagetti ala capri, vi har ihvertfall et liv vi skal tilbake til. Anonymkode: 7a4da...d2b Det virker ikke sånn. Folk er jo sikre på at de skal dø Anonymkode: 66c87...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 13. mars 2020 #87 Del Skrevet 13. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Du koser deg fordi at du er psykisk syk og har kjent på det vonde ved isolasjon så lenge. Nå føler du deg ikke alene lenger siden du har fått med deg alle andre i samme båt. Det er fult forståelig at du føler det sånn men , prøv å husk at det er ikke disse menneskene du fryder deg over som har gjort deg syk. I ditt hode så tenker du trolig at andre fortjener å kjenne på å ha det like vondt som deg, men de gjør ikke det og du fortjener heller ikke å ha det vondt. God bedring ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #88 Del Skrevet 13. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er litt merkelig at de anslår at millioner av nordmenn bil bli smittet når "bare" 80 000 stykk ble smittet i et tettbebygd og folkerikt land som Kina. Antall smittede i Kina har nå stagnert kraftig. Helt urealistisk i tro at halve Norge blir smittet, spesielt med alle forbudene vi har har blitt ilagt. Take a chill pill. Anonymkode: 7a4da...d2b Tallene fra Kina er kraftig underrapporterte. Det ble ikke rapportert reelle tall fra dag 1. Fortsatt i dag er folk innestenkte bak boltede dører, friske familier sulter fordi kinesiske myndigheter ikke sørger for mat og annen hjelp. Folk må klare seg selv på sykehus fra kl 17 på ettermiddagen til kl 07 neste dag for det er ingen ansatte på jobb. De aller fleste ar av legene og sykepleiere med ansennitet er døde og det er unge kvinner og menn fra militæret som pr i dag tar seg av de få sykehusene fortsatt har valgt å ha innlagt. De har sendt hjem elde og syke pasienter for å gi inntrykk av at mennesker er blitt friske fra Korona. Med andre ord, du kan ikke stole på tallene som den kinesiske myndighet utgir. Og om du vil se alt, så ligger det på youtube på kanaler som kinesiske vloggere la ut før de forsvant på mystisk vis, ble fengslet, drept, og lagt inn som pasienter. Derfor er tallene vi nå får høre om så drastisk mye høyere, og derfor får vi selv se hvordan ting faktisk ligger an i Italia, og etterhvert i andre europeiske land og etterhvert også i Norge. Den norske legen som fortalte at gjennomsnittsalder på norske pasienter var 44 år og at de var flest menn, var vettskremt. Det var lett å se i intervjuet som ble gitt NRK for bare 2 dager siden. Jeg var forøvrig skikkelig redd inntil i går, og når staten kom med påbud om nedstenginger ble det bare bekreftet hvor alvorlig alt dette er. Anonymkode: aaaa2...223 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #89 Del Skrevet 13. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tallene fra Kina er kraftig underrapporterte. Og grunnen til at Kina nå rapporterer bortimot null nye tilfeller pr. dag, kan henge sammen med at de ikke lenger tester så mange. Eventuelt at de ikke vil tape ansikt, og ikke vil skade økonomien sin. Anonymkode: 8aa3a...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #90 Del Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Og grunnen til at Kina nå rapporterer bortimot null nye tilfeller pr. dag, kan henge sammen med at de ikke lenger tester så mange. Eventuelt at de ikke vil tape ansikt, og ikke vil skade økonomien sin. Anonymkode: 8aa3a...2a5 De vil ha økonomien opp igjen og full makt. Er også rapporter om at alle distrikter utenfor Wuhan er pålagt å brenne, slette og fjerne all dokumentasjon på antall pasienter, smittede, døde. Absolutt alt. Det er også flere youtube videoer hvor ansatte på krematorium forteller om kremasjon av syke mennesker som ikke engang er døde. Og mange babyer som er stuet inn i voksne likposer. Jeg håper Kina blir stevnet for folkemord. En ting er viruset, en annen ting er alt det grusomme de har gjort og tydeligvis fortsatt gjør. Er og mange som reagerer på at WHO smisker Kina så opp i skyene, men der handler det vel om diplomati og fokus på å hindre smitten i resten av verdenen. Anonymkode: aaaa2...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #91 Del Skrevet 13. mars 2020 Men man må vel på et tidspunkt bli frisk fra Corona? Alle de menneskene i Kina bl a som ikke er døde men syke, de må jo bli friske etter x antall uker?? Noen må jo friskmeldes snart! Den første Corona smittede i Norge, Tromsø kvinnen om jeg husker rett - hun er da ikke syk enda? Anonymkode: f3203...9ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #92 Del Skrevet 13. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper nav strammer inn i disse tider så må du også ut og bidra. Syk eller ikke. Du skal ikke se helt bort dra det kanskje vil bli en forandring i denne krisa. Anonymkode: 8188e...ad5 Tror nok at det viruset vil ta knekken på oss uføre helt uten at du trenger sende oss på gaten for at det skal ta livet av oss enda raskere. Tallet på uføre og folk på aap er nok tilnærmet 0 etter dette her. Håpe det får deg til å føle deg bra. Hilsen ufør med kronisk sykdom. Anonymkode: 957ed...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #93 Del Skrevet 13. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men man må vel på et tidspunkt bli frisk fra Corona? Alle de menneskene i Kina bl a som ikke er døde men syke, de må jo bli friske etter x antall uker?? Noen må jo friskmeldes snart! Den første Corona smittede i Norge, Tromsø kvinnen om jeg husker rett - hun er da ikke syk enda? Anonymkode: f3203...9ad 1 er registrert som recovered så langt. Kan være hvem som helst. Anonymkode: 957ed...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #94 Del Skrevet 13. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Men man må vel på et tidspunkt bli frisk fra Corona? Alle de menneskene i Kina bl a som ikke er døde men syke, de må jo bli friske etter x antall uker?? Noen må jo friskmeldes snart! Den første Corona smittede i Norge, Tromsø kvinnen om jeg husker rett - hun er da ikke syk enda? Anonymkode: f3203...9ad Det er det ingen som vet med sikkerhet enda. Er sågar snakk om flere som er blitt smittet flere ganger og deretter har dødd. Skal bli interessant å se hva legene i Italia kommer frem til etterhvert. Det egentlige dødstallet i Kina tror jeg er så høyt at selv Kina ikke vil ut med det pga frykt for å miste ansikt, samt frykt for hva det kan bety at folketallet er blitt kraftig redusert over hele Kina. WHO inspektørene fikk kun noen få dager til å se tilstanden i Kina, 4 av 7 dager ble brukt til kun å reise lange streknnger tvers over Kina. Om 2 mnd vet vi svaret for den norske befolkningen. Jeg håper det blir full nedstenging, stengte grenser og kraftige portforbud. Det ser ut til å være eneste måte å hindre spredning. Dystert? Ja, kanskje. Men jeg vil faktisk leve noen år til, og skal det bli mulig må det mer til enn bare halvgode påbud. Anonymkode: aaaa2...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #95 Del Skrevet 13. mars 2020 Jeg fryder meg ikke. MEN det er en del av meg som finner dette ganske spennende. Det er action. Jeg synes det er svært interessant å våkne opp hver dag til nyheter som endrer virkeligheten min til stadighet. Anonymkode: 021ac...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladefruen Skrevet 13. mars 2020 #96 Del Skrevet 13. mars 2020 Digger deg TS! Selv om jeg ikke er enig med dine synspunkter, digger jeg negativiteten din! Folk som tørr å åpne kjeften uten å være sukkersøte er rå🙌🏽😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 13. mars 2020 #97 Del Skrevet 13. mars 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, krenkende innlegg, avsporigner og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #98 Del Skrevet 13. mars 2020 Altså... noe må være galt i teksten din! Trist at du har det slik. Håper du oppsøker hjelp og får den tryggheten du trenger etterhvert. jeg har diabetes og i tillegg immunsvikt. Jobber i helse. mener du at du fryder deg over at folk skal dø? Bli alvorlige syke? Anonymkode: 449b9...b2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #99 Del Skrevet 13. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så langt nede psykisk at å sulte ihjel, at samfunnet skal stoppe, kollaps i helsevesenet osv det må være det siste jeg tenker på. Anonymkode: a6cf5...9a5 skaff deg en psykolog og sett inn tiltak Anonymkode: 85b95...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #100 Del Skrevet 13. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da blir jo alle andre jobber også nedlagt. Så blir vi alle uten jobber. Men kanskje det er bra for da kan vi jo alle kjenne litt på hvordan det er å sulte, ikke ha råd til å gå til frisøren, dra på restaurant osv😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Er nok din egen feil og prioriteringer om du snakker av erfaringer og er det pga sykdom så fatter jeg ikke at du gnir deg i hendene under disse omstendighetene, men drit deg selv på leggen du Anonymkode: 85b95...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg