Callisto83 Skrevet 12. mars 2020 #61 Del Skrevet 12. mars 2020 Med den tankegangen er det dessverre ikke så rart å se for seg at du er isolert TS. Jeg ville uansett ikke frydet meg så veldig. Et scenario vi potensielt har foran oss i tiden fremover, er at det vil prioriteres hvilke menneskeliv som skal få akuttinnleggelse på sykehus, og hvilke grupper som ikke får det. Hvem tror du de kommer til å prioritere da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godfisk Skrevet 12. mars 2020 #62 Del Skrevet 12. mars 2020 TS er, etter eget utsagn, psykisk syk. Tror dere hun blir bedre av 4 sider med stygge meldinger fra andre mennesker? For å svare på spørsmålet: Nei, jeg fryder meg ikke. Jeg håper vi klarer å vise de beste sidene av oss, slik som vi gjorde etter terroren i 2011, sånn at flest mulig av oss klarer oss greit i tida som ligger foran oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #63 Del Skrevet 12. mars 2020 Forskjellen er at vi en gang kommer ut av denne isolasjonen og vender tilbake til samfunnet med rike liv - gode jobber, reiser, venner, familie, kulturopplevelser ++ mens du fortsatt vil være der du enda er, alene og isolert. Fryder jeg meg over det? Nei - det er sabla trist faktisk. Dette vil påvirke samfunnet mer enn at man må sitte inne et par uker, se på TV og kjede seg litt. Folk dør, folk kan miste sine kjære, bedrifter kan gå konkurs og folk kan miste levebrødet sitt. Anonymkode: fcd0c...f47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullee Skrevet 12. mars 2020 #64 Del Skrevet 12. mars 2020 what... det er en litt syk tankegang 🙄 jeg føler ikke et snev av fryd eller synes dette er koselig på noen som helst måte altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #65 Del Skrevet 12. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du så skadefro, og hvorfor er du så bitter på andre mennesker at du ønsker at de skal kjenne på det samme som du gjør? Dette forstår jeg ikke. Jeg har selv vært sykemeldt og på AAP tidligere pga angst og depresjon, men ønsket da ikke at andre skulle føle på det samme som jeg! Anonymkode: e0da9...b46 Enig... idiotisk tankegang Anonymkode: 5e146...cd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 12. mars 2020 #66 Del Skrevet 12. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Årsaken til at du hark unnet isolere deg i alle disse årene, er at andre folk går på jobb og tjener penger som de betaler skatt av. Mange av oss har forståelse for folk som sliter psykisk, så skjønner ikke hvorfor du skulle fryde deg over at vi nå må være hjemme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 12. mars 2020 #67 Del Skrevet 12. mars 2020 Du viser en veldig lite sjarmerende side av deg selv trådstarter. Menneskelig,.fordi vi mennesker har mye ondskap i oss, men som en opplyst borger er du pliktig til å arrestere slike tanker hos deg selv. Ikke gi de næring, men jeg deg over de. Felles skjebne er en mager trøst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hentacruel Skrevet 12. mars 2020 #68 Del Skrevet 12. mars 2020 Du er ikke den eneste ts. Dette er en fin tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 12. mars 2020 #69 Del Skrevet 12. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Skadefryd er ingen fin egenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 12. mars 2020 #70 Del Skrevet 12. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Jeg for min del trives med å ha egentid, og har ingen problemer med å eventuelt måtte "isolere" meg en periode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 12. mars 2020 #71 Del Skrevet 12. mars 2020 Hvorfor ønsker og forventer du at folk skal vite nøyaktig hvordan det føles å ha lidelsen din? Det er rimelig spesielt. Du skjønner neppe filla av hvordan det er å ha sykdommen min, og jeg er tro det eller ei veldig glad for at du slipper. Det holder i massevis at du respekterer det hvis jeg forteller deg at jeg er i dårlig form. Det er bare de som har en sykdom eller lidelse som vet helt hvordan det er, og det er sånn det skal være. Jeg synes du og en del andre med usynlig lidelser forventer altfor mye av omgivelsene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #72 Del Skrevet 12. mars 2020 Misery loves company. Stakkars deg. Dette er en forbigående influensa. Når alt er over og vi friske kan komme ut, så sitter du fortatt inne isolert, alene og redd. God bedring ❤️ Anonymkode: 3b3bb...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #73 Del Skrevet 12. mars 2020 Haha, are we afraid yet? For å oppsummere: 1) Vi ligger an til brutal resesjon i løpet av året. Dette blir heavy sh!t på gang. Deler av samfunnet kan kollapse midlertidig. 2) Full epidemi fra mai 2020 og lammelser i deler av samfunnet 3) Opptil 2.200.000 kan bli smittet i Norge. Med resultat der over 80.000 dør. Ladies and Gentlemen... We're .........tonight's .....entertainment ! I just have one question.. haha. Anonymkode: 95269...e2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #74 Del Skrevet 12. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Har pga at jeg er alvorlig psykisk syk isolert meg i flere år, men nå kan endelig andre folk få merke hvordan det er å være ufrivillig isolert og redd. Nå blir folk tvunget til å isolere seg hvis de har utsatte folk i familien som eldre mennesker, diabetikere, folk med hjertefeil, kreft osv for ellers så kan de jo være med å smitte hundrevis av andre. Håper alle jobber, skoler, barnehager, treningssentre, kjøpesentre, offentlig transport, flyplasser, frisører, neglesalonger, kinoer, restauranter, cafeer og utesteder stenger lengst mulig. Er det bare jeg som koser meg med å se alle tiltakene som kommer på rad og rekke nå? 😃 Anonymkode: a6cf5...9a5 Er sikkert en håndfull til som deg, men ja... Anonymkode: b9aa4...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #75 Del Skrevet 12. mars 2020 Mijøpartistenen frarådes å ta buss. Det må være steintøfft siden de ikke har bil. Uansett koser de seg over stengte fabrikker, kansellerte fly og inntektsbortfall siden det blir mindre shopping. Anonymkode: 1e215...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #76 Del Skrevet 12. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, are we afraid yet? For å oppsummere: 1) Vi ligger an til brutal resesjon i løpet av året. Dette blir heavy sh!t på gang. Deler av samfunnet kan kollapse midlertidig. 2) Full epidemi fra mai 2020 og lammelser i deler av samfunnet 3) Opptil 2.200.000 kan bli smittet i Norge. Med resultat der over 80.000 dør. Ladies and Gentlemen... We're .........tonight's .....entertainment ! I just have one question.. haha. Anonymkode: 95269...e2d Og siden de fleste som dør er 80+ vil det skape mindre press på kommuner som ikke trenger flere plasser i eldreomsorgen. Mye spart i pensjon for staten som kan bruke mer penger å hjertesakene sine. Garantert at noen har satt opp estimater på dette. Anonymkode: 1e215...db7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #77 Del Skrevet 12. mars 2020 Nei jeg koser meg ikke. Har kjipe mistanker til hvorfor de driver med all denne nedstengingen. Jeg tror de gjør det så dramatisk fordi de planlegger verdensomspennende tvangsvaksinering. Selve utbruddet kommer aldri til å bli så alvorlig, så de må gjøre konsekvensene av utbruddet alvorlig for å få alle til å vaksinere seg. Hvis man ikke vaksinerer seg får man ikke gå på jobben, ha ungene i barnehage eller på skole osv... Dette er ekstremt foruroligende. Anonymkode: 89360...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #78 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg koser meg ikke. Har kjipe mistanker til hvorfor de driver med all denne nedstengingen. Jeg tror de gjør det så dramatisk fordi de planlegger verdensomspennende tvangsvaksinering. Selve utbruddet kommer aldri til å bli så alvorlig, så de må gjøre konsekvensene av utbruddet alvorlig for å få alle til å vaksinere seg. Hvis man ikke vaksinerer seg får man ikke gå på jobben, ha ungene i barnehage eller på skole osv... Dette er ekstremt foruroligende. Anonymkode: 89360...3a5 OK. Sliter du med flere paranoide tanker? Anonymkode: e0da9...b46 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #79 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg koser meg også i disse tider, du er ikke alene. Kjenner flere som også synes det er gøy å se samfunnet på vranga. 🙂 Anonymkode: 0e87f...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 12. mars 2020 #80 Del Skrevet 12. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo!!!! Folk ELSKER å hakke på de som sliter! Dere trenger uføre, deprimerte og syke for å føle dere sterke selv. Anonymkode: 66c87...c9a Det gjelder ikke alle! Mange som ikke hakker på dere her inne også. Nå må du gi deg! Folk blir alvorlige syke og dør av dette, det er ingenting å fryde seg over! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg