AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 På torsdager jobber jeg ikke, og pleier da gjerne å gjøre unna all handel. I dag var jeg på butikken ca kl12, som pleier å være et godt tidspunkt: Folk flest er på jobb, pensjonistene spiser lunsj. Men det var proppfult på butikken, en uggen stemning, superlange køer i kassen, og alle foran og ved siden av meg handlet for mellom 2000 og 4000 kr. Tom for mel og en del andre basisvarer. Dette er altså øst i Bergen...er det det samme hos dere? Anonymkode: 9ae6a...5d5 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Ja, etter flere dager med nesten folketomme butikker ble jeg nesten sjokka da jeg nylig gikk bortom for å kjøpe en pakke pommes frites og butikken var stappa som lillejulaften kl 12. Mange stappfulle vogner, og det begynte å bli noen tomme hyller innimellom. Anonymkode: 6f362...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Kanskje butikkene tjener mer enn noen gang på Corona håper for faen meg at de som fråtser nå spiser opp det de handler isåfall. Og ikke bare kaster mye igjen når hverdagen blir normal 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 Ligger på sofaen midt i Oslo og ser folk går forbi med stappfulle handleposer og -nett. Er i selvpåført karantene til jeg eventuelt får kontakt med helsepersonell, så har sendt mannen i butikken på vei hjem fra siste kontordag før det nå kun blir hjemmekontor for ham. Anonymkode: 4c388...ea7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amininata Skrevet 12. mars 2020 #5 Del Skrevet 12. mars 2020 La merke til det samme. Aldrig en kjeft på denne tiden der jeg bor, nå var det ikke ledig parkering i noen butikk i byen; så det ble ikke brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medisinsk bruker Skrevet 12. mars 2020 #6 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: På torsdager jobber jeg ikke, og pleier da gjerne å gjøre unna all handel. I dag var jeg på butikken ca kl12, som pleier å være et godt tidspunkt: Folk flest er på jobb, pensjonistene spiser lunsj. Men det var proppfult på butikken, en uggen stemning, superlange køer i kassen, og alle foran og ved siden av meg handlet for mellom 2000 og 4000 kr. Tom for mel og en del andre basisvarer. Dette er altså øst i Bergen...er det det samme hos dere? Anonymkode: 9ae6a...5d5 Radio Grenland (Telemark og Vestfold) melder om kaos i dagligvareforretningene i Skien... Endret 12. mars 2020 av Medisinsk bruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 12. mars 2020 #7 Del Skrevet 12. mars 2020 Ditto her. Eg handlar 1 gong i veka, så eg ser ut som ein hamstrar til vanleg, men idag hadde eg relativt lite mot mange andre (kom rett nok på 2500, dyre bleier og nan kostar 😕). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #8 Del Skrevet 12. mars 2020 Var kaos vest i Bergen og, så ut som folk skal på en ukes påskeferie på hytten Anonymkode: 40459...153 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 12. mars 2020 #9 Del Skrevet 12. mars 2020 Opplevde det samme på min lokale Meny i dag, stappfull parkeringsplass og en haug av folk inne i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 12. mars 2020 #10 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) Men, hvis det er så mye mennesker der...det må da være stedet å gå for å bli smittet? Der mennesker samler seg samler smitten seg Endret 12. mars 2020 av BiancaWhite 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #11 Del Skrevet 12. mars 2020 Det sykeste er jo at de som prøver å gardere seg ved å gå i butikker som er stappfulle med mennesker, faktisk utsetter seg mest for viruset! For et PARADOKS! Anonymkode: 85ccf...6d4 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 12. mars 2020 #12 Del Skrevet 12. mars 2020 Samme her hvor jeg bor. Hadde planlagt å handle en del pga trippeltrumf. Men det var tomt for enkelte ting, blant annet brød og knekkebrød. I tillegg var det så mye mennesker at det var kø for å få handlevogn, og det tok over en time å handle på en liten Kiwi butikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 12. mars 2020 #13 Del Skrevet 12. mars 2020 Var nettopp på butikken i nærheten.. Der var det slosskamp om dorullene som var igjen... 🤦♀️ tre personer som krangla om hvem som var der først og at den ene hadde tatt for mange.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #14 Del Skrevet 12. mars 2020 Rema i Trondheim var utsolgt for mange varer i hyllene og frysedisken 🙈🙄 Anonymkode: 4e103...47b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #15 Del Skrevet 12. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Rema i Trondheim var utsolgt for mange varer i hyllene og frysedisken 🙈🙄 Anonymkode: 4e103...47b Rema har masse varer på lager, så det er ingen krise, de kjører ut til butikker så fort de bare kan. Anonymkode: 03cb4...92b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #16 Del Skrevet 12. mars 2020 Slik er det alltid. Egoistiske mennesker som kun tenker på seg selv. Anonymkode: dede4...2fa 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #17 Del Skrevet 12. mars 2020 4 minutter siden, Prelunia skrev: Var nettopp på butikken i nærheten.. Der var det slosskamp om dorullene som var igjen... 🤦♀️ tre personer som krangla om hvem som var der først og at den ene hadde tatt for mange.. glad vi har japansk dass med spyling,.. slipper sånt dopapir mas da Anonymkode: 7e6c2...eec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. mars 2020 #18 Del Skrevet 12. mars 2020 Skriv hvor dere bor i landet, please 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #19 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg handler fast hver torsdag og var ute tidlig i dag. Men allerede da var enkelte ting ribbet i hyllene. Og bare på den tida jeg var i butikken, økte folkemengden der. Jeg har handlet inn litt ekstra, men ikke storhamstret. Mest fordi vi har tre med allergi her i familien og jeg så det begynte å nærme seg tomt for produkter de kan spise. Hadde vi tålt alt som er, hadde det ikke vært noe problem Anonymkode: 270e3...a5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. mars 2020 #20 Del Skrevet 12. mars 2020 Koronafrykt i kombinasjon med at det er Trippel-Trumf i dag = kaos. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg