Gå til innhold

I disse tider for barna deres ha overnattingsbesøk og reise på hyttetur med andre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Vi har ingen i risikogruppen i familien, ingen påviste tilfeller i kommunen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig ikke! Det er ikke lock down for moros skyld! Gjør man det er man en uansvarlig!

Anonymkode: 78391...3e3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke! Det er ikke lock down for moros skyld! Gjør man det er man en uansvarlig!

Anonymkode: 78391...3e3

Hvilken lockdown? Vi har ingen lockdown her vi bor, skolene og barnehagene er åpne og folk går på jobb. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Usikker. Først ville jeg sagt at så lenge det ikke er påviste tilfeller i området, hvorfor ikke. Men samtidig, de turene kan man ta senere også. 

Tror det kan være greit å holde seg i ro. 

Anonymkode: 3a054...864

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Hvilken lockdown? Vi har ingen lockdown her vi bor, skolene og barnehagene er åpne og folk går på jobb. 

De fleste skoler og bhg er stengt fra imorgen

Anonymkode: 0a994...468

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste skoler og bhg er stengt fra imorgen

Anonymkode: 0a994...468

Denne nyheten ble postet for 5 minutter siden i VG, så det visste jeg ikke da jeg skrev forrige kommentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, de får ha besøk av venner og ha overnatting. I disse tider der alt stenges ned og mange foreldre må på jobb, så stiller vi foreldre opp for hverandre og passer hverandres barn. Folk som jobber i helsevesenet trenger å komme seg på jobb. 

Anonymkode: a2b4e...521

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, som tittelen sier.

Anonymkode: 71c0c...e3d

NEI!!!!

Selvfølgelig ikke!!!

No må folk ta seg sammen så vi blir kvitt det..

Anonymkode: f637f...462

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, de har vel hjemmeskole? Ikke fri? 

Anonymkode: d5bd3...eea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn får ikke lov, ønsker ikke ta sjansen på at de blir smittet eller vi smitter andre. Man kan være smittebærer uten å vite, her har vi begge foreldre vært på jobb og barn på skole frem til i går, så hvem vet 100% at man ikke er smittet?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Datteren min på 17 får være sammen med kjæresten sin hjemme hos han og han hos oss, dette fordi vi ikke ser at det utgjør noen forskjell siden de og vi har vært mye sammen også i dagene og ukene før dugnaden. De reiser ikke kollektivt. Utover dette begrenser vi alt av besøk av venner, både for voksne og barn.

Anonymkode: 41e88...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Nå gjør vi vårt for å ikke spre smitten. Kun vi foreldre og barn skal være sammen nå de neste ukene. Det håper jeg de fleste gjør når staten legger til rette for at vi skal stoppe spredning av smitte. Hvorfor tror du skoler og barnehager er stengt? 

Anonymkode: 9a931...120

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...