Gå til innhold

Han liker ikke kroppen min

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lettlurte fjols. Oser troll av ts lang vei. Dette kjøper jeg ikke.

Anonymkode: 47316...c33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri gidda å date noen som ikke liker kroppen min. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder damer å være sammen med slike idioter? 

Anonymkode: 1b67e...067

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder damer å være sammen med slike idioter? 

Anonymkode: 1b67e...067

Fordi mange av dem er dessverre patetiske, og tåler absolutt det meste så lenge mannen er sååååå kjekk. Kan dessverre ikke si at sympatibarometeret mitt er høyt når jeg leste startinnlegget. Alle disse jentene nå om dagen som tror at de er en Princess og som vil ha "The King".  

Det er egentlig et veldig trist samfunn vi er blitt, og sånn har det ikke vært tidligere. Idag dreier alt seg om utseende, utseende og atter sex, sex og utseende. Mens verdier som lojalitet, det å være snill, ærlig, osv er blitt kastet i søpla for lenge siden. Tinder-skadede generasjonen som herjer nå..

Anonymkode: 45e11...bb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om noen påvirker deg slikt, da er det mer enn nok grunn til å gjøre det slutt. Ingen skal få deg til å føle deg slik. Virker som han er en person aldri blir fornøyd, gir andre dårlig selvfølelse fordi han selv er usikker og tenker ikke på at det han sier kan påvirke. Har selv vokst opp med noen i nær familie som hadde slike trekk, sliter enda med det i voksen alder.

Anonymkode: 579eb...0d4

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er egentlig et veldig trist samfunn vi er blitt, og sånn har det ikke vært tidligere. Idag dreier alt seg om utseende, utseende og atter sex, sex og utseende. Mens verdier som lojalitet, det å være snill, ærlig, osv er blitt kastet i søpla for lenge siden. Tinder-skadede generasjonen som herjer nå..

Anonymkode: 45e11...bb6

Før dreide alt seg om penger. Ikke å være ærlig. 

Anonymkode: 14806...0fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...