Gjest theTitanic Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Til alle dere som ringer ned nødnumrene og løper til legen for et nys eller en sår hals.... Har dere tenkt på at dere mest sannsynlig bare har vanlig sesonginfluensa eller forkjølelse, men at dere ved å gå til legen/legevakta frivillig går rett inn i smittekilde nr 1? For det er legene/ helsepersonell som først blir smittet og smitter videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilypond Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg tenker på det. 🙄 Jeg skal til lege i dag for oppfølging av et langvarig helseproblem, en time som ble booket i januar. Har ikke veldig lyst til å gå inn på et venterom i dag, men normale helseproblemer stopper ikke selv om man er redd for smitte av nytt virus og jeg tror det er vanskelig å flytte timen en måned frem i tid, da er nok situasjonen verre enn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Smitter vel ingen med å ringe nødnummer😂 Ingen går til legen med dette, de sender noen hjem til deg for å teste. Om du ringer legen og sier du mistenker Korona, så får du beskjed om å IKKE komme på legekontoret og sitte på venteværelset i lag med andre. Såpass må du vel ha fått med deg? Anonymkode: 88ea8...8fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg tenker på det. Har ligget hjemme med luftveisinfeksjon hele uken, først i dag skal jeg ringe legen fordi jeg ikke klarer dra på jobb enda og trenger sykemelding. Jeg vet ikke hvor mange som har mast om at jeg må gå og teste meg for corona. Men det er jo ikke bare å gå og teste seg, og jeg har ingen grunn til å tro det er corona når det kan være så mye annet. Anonymkode: e847c...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg