Gå til innhold

Ja til stengning av skoler og barnehager

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er bare å holde de hjemme det. 

Anonymkode: 8a992...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i landets største bank, og vi er en del av nasjonal kriseplan. Hvis du ikke får betalt i butikken, tatt ut penger, eller får lønn/trygd... hva tror du skjer da innen få timer?

Anonymkode: 9769d...f24

Da blir jo bankene også inkludert i kritiske yrker. Er litt vanskelig å komme på alt når man skriver. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan blir dette for de som jobber i barnehagene?

Når man blir tatt ut av jobben slik, blir man sykmeldt?

Jeg spør fordi jeg må opparbeide meg ny rett til sykepenger etter at jeg var sykmeldt i 3mnd pga skade, og jeg var i god gang med de 26 ukene man må jobbe sammenhengende for å få ny rett på det. Kjipt om dette raseres av at jeg blir nektet å gå på jobb. Sett i den store sammenhengen er det selvfølgelig helt greit, men for meg personlig er det veldig dumt.

Anonymkode: c44f7...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir dette for de som jobber i barnehagene?

Når man blir tatt ut av jobben slik, blir man sykmeldt?

Jeg spør fordi jeg må opparbeide meg ny rett til sykepenger etter at jeg var sykmeldt i 3mnd pga skade, og jeg var i god gang med de 26 ukene man må jobbe sammenhengende for å få ny rett på det. Kjipt om dette raseres av at jeg blir nektet å gå på jobb. Sett i den store sammenhengen er det selvfølgelig helt greit, men for meg personlig er det veldig dumt.

Anonymkode: c44f7...dab

Kom igjen. Dette vet du svaret på selv. Er du syk, så blir du sykmeldt. Er du ikke syk, så blir du ikke sykmeldt. Det som kommer til å skje - om man ikke kan møte på jobb - er at man blir permittert eller oppsagt. 

Anonymkode: 7a1cc...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...