AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #41 Del Skrevet 15. mars 2020 40 minutter siden, AnonymBruker said: Det har mutert. Den varianten som er i Italia (og dermed sannsynligvis i Norge) er mye mer aggressiv enn den kinesiske. Anonymkode: 97c24...00b Link? Anonymkode: e0d24...d27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegansucks Skrevet 15. mars 2020 #42 Del Skrevet 15. mars 2020 Hvem vet(?!) ikke sats på at alt går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #43 Del Skrevet 15. mars 2020 On 3/12/2020 at 1:11 AM, AnonymBruker said: Mest sannsynlig fordi han fikk veldig konsentrert og mye smitte ettersom han behandlet pasienter fra markedet. Anonymkode: 62fc0...c6d Tja... Mengden virus har (ikke at jeg er ekspert på noen måte) har noe å si om sjansen for at du blir smittet eller ei. Men jeg tror nok at immuniteten til den legen var ganske redusert på grunn av overarbeid, mangel på søvn, stress (ble jo arrestert for å være varsler) o.l, kanskje over lengre tid. Anonymkode: b4041...a3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 15. mars 2020 #44 Del Skrevet 15. mars 2020 På 12.3.2020 den 1.18, AnonymBruker skrev: Det kan man ikke si sikkert. Jeg var frisk og rask og plutselig ble jeg alvorlig syk og lå på isolat. Jeg svevde mellom liv og død. Det viste seg at jeg hadde fått kraftig svineinfluensa. Så dette er ikke til å spøke med. Anonymkode: 0398e...d84 Og mens du ble dritsjuk fikk både jeg og eksen svineinfluensa begge to, uten noen form for kritisk form eller fare. Så man trenger ikke bekymre seg i huet og rævva og stresse seg opp. Ta forhåndsregler og ta det kuli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #45 Del Skrevet 15. mars 2020 Her inne tar noen lett på det, ofte de som er klimafornektere, Hyttetilreisende og annet. Men faktum er at man ikke vet hvordan kroppen vil reagere på det. Jobber immunforsvaret på høygir- så kan man få lungebetennelse og sepsis og igjen organsvikt. Ung som gammel. Anonymkode: 86fc2...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 15. mars 2020 #46 Del Skrevet 15. mars 2020 On 3/12/2020 at 8:19 AM, AnonymBruker said: Du kan bli alvorlig syk, men tvilsomt. Man har ingen garanti. Den legen som varslet i Kina var 34 år, frisk og døde. Anonymkode: 4794e...dfd Han var neppe helt "frisk", sannsynligvis under enormt stress uten å få behandling raskt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #47 Del Skrevet 15. mars 2020 42 minutter siden, Vegansucks skrev: Hvem vet(?!) ikke sats på at alt går bra Hvorfor skal man ikke satse på at det går bra? Slik mange svarer på slike spørsmål her inne (sikter ikke til deg) kan man jo egentlig bare legge seg ned for å dø uavhengig av alder. Anonymkode: ca6d2...a1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #48 Del Skrevet 15. mars 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Link? Anonymkode: e0d24...d27 https://www.nrk.no/urix/studie_-koronaviruset-muterte-til-en-aggressiv-variant-1.14929644 Anonymkode: 97c24...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vegansucks Skrevet 15. mars 2020 #49 Del Skrevet 15. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man ikke satse på at det går bra? Slik mange svarer på slike spørsmål her inne (sikter ikke til deg) kan man jo egentlig bare legge seg ned for å dø uavhengig av alder. Anonymkode: ca6d2...a1b Mente at man ikke skal utsette seg selv for smitte, var bare det😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #50 Del Skrevet 15. mars 2020 For de fleste unge og friske er corona ufarlig. Men noen få kan bli kritisk syke og trenge pustehjelp på sykehuset (hva skjer da når MANGE blir kritisk syke og sykehuset har spreng kapasitet...? Eller om får man sepsis pga viruset trenger man rask hjelp, hva da når 300 andre trenger samme hjelp samtidig?) Det samme gjelde influensa. For de fleste unge og friske i morgen er det ufarlig, men for noen blir det kritisk. Jeg kjenner ei ung, frisk tenåring som døde av influensa i år (pga sepsis). En annen (et i utg.punktet helt friskt barn) har ligget i isolat på sykehuset med influensa og kjempet for livet. Søskna fikk også influensa, men bare han ble kritisk syk. Så man vet aldri. Vask hendene, unngå kontakt med andre, spis vitaminene deres 🙏🏻☺️ Anonymkode: a39ae...498 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla80 Skrevet 15. mars 2020 #51 Del Skrevet 15. mars 2020 På 12.3.2020 den 0.02, AnonymBruker skrev: Jeg er 23 år og er livredd for korona. Jeg er relativt frisk og har ikke det som ''risikogruppen'' har. Men kan jeg likevel være i faresonen for å få den alvorlige typen av korona hvor jeg eventuelt må på sykehus??? Anonymkode: 48394...5be Sitat Du trenger heller ikke å ha en underliggende sykdom for å bli dårlig. Det stemmer ikke, sier hun. – Jeg er sprek og trener fire-fem ganger i uken, jeg, sier mannen. – Jeg har ingen luftveissykdommer eller andre sykdommer. Likevel ble jeg helt slått ut, sier han. 48 åring som just er utskrevet fra sykehuset. Det er ingen fasit på hvem som absolutt ikke kan bli alvorlig rammet. De mest opplagte er de "syke og eldre" ja ,men det er heller ingen fasit. Derfor alle bør ta dette virkelig på alvor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #52 Del Skrevet 15. mars 2020 Nei unge overlever ofte viruset. Mange overlevde i kina. Men selv om du er ung og frisk, bør du tenke på de som ikke er det som eldre og de i risikogruppe. Du har nok besteforeldre, foreldre eller andre som er i risikogruppe? Vil du risikere å miste dem om restriksjoner fra helsedirektoratet ikke følges? Hold unna andre det er for en periode. Anonymkode: c2a93...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg