Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 11.3.2020 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Spørsmål til mannfolk. Hvis du er på byen og sier til en jente at hun er jævlig fin, sier du det fordi du mener det eller fordi du har lyst på sex? Sjekker du opp de fineste jentene? Eller sjekker du opp de mindre attraktive for å øke sjansene dine? 

Sier ikke dette til en kvinne om jeg ikke mener det. Så må jeg mene det for å i det hele tatt kunne innlede et forhold om kjemi og interesser klaffer. Så når jeg sjekker opp en kvinne på byen er det for å bli bedre kjent, ikke for et ONS. Flørte er en annen sak, bare snakke med folk når man er singel. Men ville aldri sagt at hun var veldig fin om jeg ikke mente det, men heller ikke påpekt det motsatte. Da hadde jeg heller kommentert den fine personligheten hennes om hun hadde det. Det kommer man uansett mye lengre med også :)  Men uten du mener det vil de raskt avsløre deg.

Anonymkode: 92f5d...a3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da vet jeg at om jeg blir singel og skal på byen og blir sjekket opp så skal jeg vifte bort alle mennene som prøver seg. Jeg er bare god nok for et knull, og ikke mer. Ganske greit med slike tråder som avslører mennenes intensjoner. Viser bare at de er løgnere.

Anonymkode: aef55...630

Skrevet

Det er jo i utgangspunktet en overflatisk tiltrekning som gjør at jeg tar initiativ, også får man se om det er kjemi deretter.

Som regel vandrer jeg videre, kanskje etter litt klining, da jeg ikke er et fan av fyllesex. Om det ikke er full klaff på personligheten, så klart. 

AnonymBruker
Skrevet
På 12.3.2020 den 10.30, AnonymBruker skrev:

Men det gir ingen mening da.. Hva er det som bestemmer hvem som er «god nok» for menn? Ei jeg kjenner er kjempepen, snart 30 år, får aldri oppmerksomhet på byen, og har aldri hatt sex. Og hun vil gjerne, men det er bare ingen som henvender seg til henne. Hvis tankegangen er som du sier, hvorfor er det sånn? Leser stadig om jenter som får slengt dårlige kommentarer etter seg på byen, og jenter som aldri blir sjekket opp eller får med seg noen hjem. Dere sier at utseende ikke spiller noen rolle når man er full, men hva er det da som bestemmer at noen jenter får masse oppmerksomhet, mens noen får ingenting? 

For som jente kan jeg si at uansett hvor full jeg er så har jo utseende noe å si. Det kommer selvfølgelig ann på øyet som ser, men jeg ville ikke tatt kontakt med en mann som JEG ikke synes var kjekk. Men sånn er det altså ikke i menns verden? 

Anonymkode: aa3b1...d77

Fordi mange damer utstråler en hard to get utstråling eller "bitchy attitude". Men liker ikke det, og etter Mee too er det mange menn som ikke orker å sjekke damer på byen. Har aldri sex med ei jente med alkohol involvert med mindre hun er kjæresten min, og hater egentlig konseptet med ONS. Var gøy når man var 16-18 år men ikke nå lengre. Er svært få damer som vekker interessen min med når de er påvirket av alkohol. 

Anonymkode: b6915...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...