AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Spørsmål til mannfolk. Hvis du er på byen og sier til en jente at hun er jævlig fin, sier du det fordi du mener det eller fordi du har lyst på sex? Sjekker du opp de fineste jentene? Eller sjekker du opp de mindre attraktive for å øke sjansene dine? Anonymkode: aa3b1...d77
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 Sjekker aldri på byen. Hvis jeg sier det er det enten en jeg kjenner godt, eller så er det ment som en parodi. Anonymkode: 855b9...5c8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex Anonymkode: ae62e...ef3 Så da spiller det ikke noen rolle om hun faktisk er fin eller ikke? Anonymkode: aa3b1...d77
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Skrevet 11. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så da spiller det ikke noen rolle om hun faktisk er fin eller ikke? Anonymkode: aa3b1...d77 Nja går etter de som er litt under fineste, eller den som virker mest kontaktsøkende og villig Anonymkode: ae62e...ef3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #6 Skrevet 11. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja går etter de som er litt under fineste, eller den som virker mest kontaktsøkende og villig Anonymkode: ae62e...ef3 Men ville du prøvd deg på ei som du ikke fant attraktiv i det hele tatt, selv om hun virket kontaktsøkende og villig? Anonymkode: aa3b1...d77
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #7 Skrevet 11. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Men ville du prøvd deg på ei som du ikke fant attraktiv i det hele tatt, selv om hun virket kontaktsøkende og villig? Anonymkode: aa3b1...d77 Tolker jeg deg rett når jeg leser det som om at du blir sjekket opp på byen av menn, men frykter de ikke ser på deg som attraktiv i det hele tatt? Anonymkode: 855b9...5c8 3
Bamseklemmer Skrevet 12. mars 2020 #8 Skrevet 12. mars 2020 Jeg sjekker aldri opp direkte, jeg beviser at jeg ikke er på sjekker`n og gjør meg heller spennende... Så lenge man er høflig og smiler er det utrolig mange som vil prate, i samtalen ser man jo fort om tiltrekningen er tilstedet. Men jeg liker å flørte usynlig og uskyldig, det er når de oppdager det og smiler... at morroa begynner😉 Hvis jeg en sjelden gang har en dårlig dag, holder jeg meg langt unna kvinner🙄
Hr. Aktiv Skrevet 12. mars 2020 #9 Skrevet 12. mars 2020 Jeg kan finne på å si det. Ikke jævlig fin, men du ser veldig bra ut. Det sier jeg for at jeg mener det og sier det når jeg ser henne i øynene. Jeg har ingen intensjoner med å ta med henne hjem første kvelden så hun slipper det problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #10 Skrevet 12. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tolker jeg deg rett når jeg leser det som om at du blir sjekket opp på byen av menn, men frykter de ikke ser på deg som attraktiv i det hele tatt? Anonymkode: 855b9...5c8 Nei jeg spør for en venninne😂 Så hvis venninnen min går på byen, har menn etter seg innen ca 3 sekunder etter hun går inn døra, blir fortalt at hun er veldig fin flere ganger hver gang hun er ute, og har flere som har lyst å være med henne hjem, så kan det allikevel ikke konkluderes med at hun er et attraktivt individ blant menn? Anonymkode: aa3b1...d77
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #11 Skrevet 12. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg spør for en venninne😂 Så hvis venninnen min går på byen, har menn etter seg innen ca 3 sekunder etter hun går inn døra, blir fortalt at hun er veldig fin flere ganger hver gang hun er ute, og har flere som har lyst å være med henne hjem, så kan det allikevel ikke konkluderes med at hun er et attraktivt individ blant menn? Anonymkode: aa3b1...d77 Med alkohol i blodet er det ikke så nøye om ei dame ser så bra ut. Så lenge hun er villig og har lyst å knulle. Anonymkode: 8489d...d58
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #12 Skrevet 12. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Med alkohol i blodet er det ikke så nøye om ei dame ser så bra ut. Så lenge hun er villig og har lyst å knulle. Anonymkode: 8489d...d58 Er det rart kvinner ikke forstår seg på menn😂 Dere er meget merkelig skrudd sammen.. Så lenge man har et hull så spiller det altså ingen rolle hvordan man ser ut. Interessant.. Anonymkode: aa3b1...d77 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #13 Skrevet 12. mars 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rart kvinner ikke forstår seg på menn😂 Dere er meget merkelig skrudd sammen.. Så lenge man har et hull så spiller det altså ingen rolle hvordan man ser ut. Interessant.. Anonymkode: aa3b1...d77 Det er ikke bare et hull. Det er noe vidunderlig å kose seg med. De fleste menn verdsetter verdien av dette. Selv om det er bare for en natt. For meg, med alkohol i blodet så har selv småtjukke damer sett ut som fotomodeller. Spesielt med tanke på at man skal få knulle de. Anonymkode: 8489d...d58
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #14 Skrevet 12. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare et hull. Det er noe vidunderlig å kose seg med. De fleste menn verdsetter verdien av dette. Selv om det er bare for en natt. For meg, med alkohol i blodet så har selv småtjukke damer sett ut som fotomodeller. Spesielt med tanke på at man skal få knulle de. Anonymkode: 8489d...d58 Men det gir ingen mening da.. Hva er det som bestemmer hvem som er «god nok» for menn? Ei jeg kjenner er kjempepen, snart 30 år, får aldri oppmerksomhet på byen, og har aldri hatt sex. Og hun vil gjerne, men det er bare ingen som henvender seg til henne. Hvis tankegangen er som du sier, hvorfor er det sånn? Leser stadig om jenter som får slengt dårlige kommentarer etter seg på byen, og jenter som aldri blir sjekket opp eller får med seg noen hjem. Dere sier at utseende ikke spiller noen rolle når man er full, men hva er det da som bestemmer at noen jenter får masse oppmerksomhet, mens noen får ingenting? For som jente kan jeg si at uansett hvor full jeg er så har jo utseende noe å si. Det kommer selvfølgelig ann på øyet som ser, men jeg ville ikke tatt kontakt med en mann som JEG ikke synes var kjekk. Men sånn er det altså ikke i menns verden? Anonymkode: aa3b1...d77 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #15 Skrevet 12. mars 2020 Å være kjempepen kan gjøre det vanskeligere. Menn kan oppfatte henne som uoppnåelig for et ligg og gidder ikke prøve seg. Anonymkode: 8489d...d58 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #16 Skrevet 12. mars 2020 Om du blir sjekka opp som kvinne har mindre med utseende å gjøre, handler mest om hvor tilgjengelig du er. Menn som blir sjekka opp blir det fordi de har et bra utseende Anonymkode: eec07...b8e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #17 Skrevet 12. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Å være kjempepen kan gjøre det vanskeligere. Menn kan oppfatte henne som uoppnåelig for et ligg og gidder ikke prøve seg. Anonymkode: 8489d...d58 Dette her! Kvinner med alminnelig utseende blir oftere sjekket opp. Og mindre pene kvinner har det verst. Fordi menn tar som en selvfølge at de ikke har noen selvtillit eller selvrespekt, og sprer beina om de ber dem om det. Når det gjelder forhold har også disse kvinnene god sjans på mange menn fordi de regner med at de vil klamre seg fast i dem, og kommer ikke til å gå i fra dem samme hva. Anonymkode: 133fd...ad4
draug 75 Skrevet 13. mars 2020 #18 Skrevet 13. mars 2020 På 11.3.2020 den 20.05, AnonymBruker skrev: Spørsmål til mannfolk. Hvis du er på byen og sier til en jente at hun er jævlig fin, sier du det fordi du mener det eller fordi du har lyst på sex? Sjekker du opp de fineste jentene? Eller sjekker du opp de mindre attraktive for å øke sjansene dine? Anonymkode: aa3b1...d77 Første spørsmål: nå er det lenge siden jeg gjørde den feilen å komme med kompliment, men man prøver seg alltids, og den vegen som man da slår inn på, går til senga og til alteret. Altså: fordi man mener hun er fin nok til å prøve å finne ut om osv... Annet spørsmål: noen har standard, andre har ikke det. Man søker kontakt med de som ligger høyere enn den eventuelle standarden. Det man ikke bryr seg om, er å begynne med en fotomodell som er beleiret av slosskjemper, badboys, psykopater og slikt, eller ei prinsesse som bare ser sur, misfornøyd og fjern ut. Ingen av dem vil ha en "vanlig mann" uansett. Så her er vel svaret at man er pragmatisk. Tredje spørsmål: igjen, noen har standard, andre ikke. Jeg vet om folk som alltid så etter den fæleste jenta i lokalet og på spørsmålet om hva i alle dager de holder på med, svarte "jeg fikk pult, det gjorde ikke du." Andre (deriblant jeg) har en viss standard og selvrespekt, og da gjør man ikke slikt. På den andre siden, så er det på det rene at det ikke er noen vits for en "vanlig mann" å stille seg i kø for fotomodellen eller prinsessa, det er bortkastet tid og kanskje farlig. Man er jo fullt på det rene med at ingen kvinne vil ha en vanlig mann, men man kan lete etter de som er resignerte nok til å se etter det uvanlige i en. Så svaret der er et slags betinget ja. Hvis du tar med deg første spørsmål inn i tredje spørsmål: ei jente som ikke er pen, vet det, og det er vel formålsløst å gi henne kompliment. Hun vet heller ikke hvordan hun skal ta det. I romantiske komedier vi ei alminnelig pen jente bli i fyr og flamme over et kompliment: "han synes jeg er pen!!! Åååhh - jeg er forelsket," men i virkeligheten tenker hun tydeligvis noe i retning: ok, han her er ikke mer vant og kresen, han er for alminnelig. Æsj, nei. Og fotomodellen og prinsessa har hørt det alt for mange ganger før. Så hvis han gir komplimenter, så kan han ikke sjekke.
Imperfectionibus Skrevet 13. mars 2020 #19 Skrevet 13. mars 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det gir ingen mening da.. Hva er det som bestemmer hvem som er «god nok» for menn? Ei jeg kjenner er kjempepen, snart 30 år, får aldri oppmerksomhet på byen, og har aldri hatt sex. Og hun vil gjerne, men det er bare ingen som henvender seg til henne. Hvis tankegangen er som du sier, hvorfor er det sånn? Leser stadig om jenter som får slengt dårlige kommentarer etter seg på byen, og jenter som aldri blir sjekket opp eller får med seg noen hjem. Dere sier at utseende ikke spiller noen rolle når man er full, men hva er det da som bestemmer at noen jenter får masse oppmerksomhet, mens noen får ingenting? For som jente kan jeg si at uansett hvor full jeg er så har jo utseende noe å si. Det kommer selvfølgelig ann på øyet som ser, men jeg ville ikke tatt kontakt med en mann som JEG ikke synes var kjekk. Men sånn er det altså ikke i menns verden? Anonymkode: aa3b1...d77 Ølbriller gjør at menn oppfatter en potensiell partner som penere, og for kvinner er det omvendt. Utstrålingen kan overstyre "penger"
Imperfectionibus Skrevet 13. mars 2020 #20 Skrevet 13. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette her! Kvinner med alminnelig utseende blir oftere sjekket opp. Og mindre pene kvinner har det verst. Fordi menn tar som en selvfølge at de ikke har noen selvtillit eller selvrespekt, og sprer beina om de ber dem om det. Når det gjelder forhold har også disse kvinnene god sjans på mange menn fordi de regner med at de vil klamre seg fast i dem, og kommer ikke til å gå i fra dem samme hva. Anonymkode: 133fd...ad4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå