Gå til innhold

Har Norge nok sykehussenger til å motta i tilfelle en helsekrise?  

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det spiller all verdens rolle hvor mange det blir påvist smitte hos, fordi de som ikke er syke og dermed ikke blir testet eller bare har en svært mild variant går under radaren. Italia har ikke testet effektivt. 

Anonymkode: a8402...500

Det har heller ikke norge.

Hvorfor innbiller du deg at det spiller noen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
27 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Det har heller ikke norge.

Hvorfor innbiller du deg at det spiller noen rolle?

Hvorfor innbiller du deg at det ikke spiller noen rolle på prosenten døde? Jeg har forklart deg nøye hvorfor den blir unaturlig høy og vet ikke hvordan jeg kan være mer tydelig for at du skal skjønne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor innbiller du deg at det ikke spiller noen rolle på prosenten døde? Jeg har forklart deg nøye hvorfor den blir unaturlig høy og vet ikke hvordan jeg kan være mer tydelig for at du skal skjønne det.

Jeg driter langt i dine forklaringer. Kan du henvise til noen med faktisk utdanning på feltet som mener det samme som deg?

Antallet døded i relasjon med antall smittede vil være det samme uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge vi ikke har nok sengeplasser og utstyr til de som blir alvorlig syke er jo dette uansett totalt irrelevant... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...