Gå til innhold

Tanker omkring min nye singeltilværelse...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest i dag

Ja... Har vel egentlig ikke no konkret spmål, men håper å få litt svar og hjelp allikevel... Jeg har nå vært single i tre måneder etter brudd med sambo.. Det var meg som gikk, jeg følte jeg ble kvalt! Jeg var ikke lykkelig lengre, og trodde at som single så skulle livet mitt bli topp...

Men nei... Har hatt noen ONS, fordi jeg følte jeg trengte å slå ut håret og ha det gøy. Men nå føler jeg meg bare lei og alene. Har også vært på "date" med et par stykker, men det ender opp med at jeg finner noe galt med dem alle sammen. Hvorfor er det sånn at alle de single og deilige unge menn plutselig ikke er der mer når man selv er single..? Er det fordi gresset faktisk ikke er grønnere på den andre siden? Eller er det fordi jeg ikke har draget mer, noe som jeg har trodd jeg har helt til nå...?

Det sliter på selvtillidten, og på psycen... Hvordan går man fram, når man begynner å bli lei av festing, ONS og tull og tøys, og faktisk heller vil ha en armkrok å sitte i om kvelden...? Sjekking på byen ender opp med ONS, ingen av mine single venner frister, og jeg vet ikke om noen av mine venners venner som er ledige og noe for meg...

For ikke å snakke om alle festene! Hvor ble de av? Alle snakket alltid om kule fester og hvor gøy det var på byen i helga, men nå som jeg er single og gjerne vil på fest, så skjer det jo ingenting... Nå virker det som alle har fått kjæreste og vil heller sitte hjemme, men hva med meg? Jeg har jo ingen å sitte hjemme sammen med... Huff... Dette blir bare syt, og jeg vet ikke helt hva jeg vil med det.... Men er det ikke flere der ute som har opplevd at singeltilværelsen er oppskrytt? At det faktisk var mere spennende og se kjæresten sin klippe tånegler en lørdags kveld, enn å sitte alene hjemme foran PCen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trøste: Det skal nok gå! Tror vi alle har hatt det litt sånn i starten. Gi det litt tid, så kanskje Mr. Right dukker opp en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:vinke: Det er flere av oss her inne som har det sånn.. Ta tiden til hjelp , så vil det gå bra er jeg sikker på...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde det utrolig vanskelig de første månedene etter bruddet med min eks, men nå er jeg bare glad for å være kvitt ham! Jeg trives godt som singel, og nå som det er sommer og ferie er det bare herlig å slippe å ha noen å måtte forholde seg til hele tiden. :-)

Det blir bedre etter som tiden går, med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...