AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #61 Del Skrevet 12. mars 2020 Vi ble pålagt i dag Anonymkode: 02a44...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 12. mars 2020 #62 Del Skrevet 12. mars 2020 Alle på jobben til min samboer fikk beskjed om at de skal ha hjemmekontor i 2 uker fra i morgen. Han jobber innenfor IT/dataprogrammer, så han kan fint jobbe hjemmefra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #63 Del Skrevet 12. mars 2020 Min søster har men jeg personlig er meir isolert på jobb en heime. Skal være på jobb i 3 uker til, veldig spent på om jeg blir avløst 🙄 Anonymkode: 61c06...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #64 Del Skrevet 12. mars 2020 Vi ble bedt om å dra hjem og holde hjemmekontor i går, jobber i det private, sitter på PC hele dagen. Men var innom i dag ifbm. et møte som ikke kunne utsettes, og halve kontoret var fortsatt til stede. Men i morgen er det nok tomt. Tingen er at jeg godt kan jobbe hjemmefra, men bhg ble jo stengt i dag da. Så det blir nok et utfordring å jobbe med en 5-åring hengende rundt. Jobber med konstruksjon, så konsentrasjon er et must🤪 Anonymkode: fdead...fd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 12. mars 2020 #65 Del Skrevet 12. mars 2020 Jobben min kunne jeg godt ha gjort hjemmefra, men grunnet håpløs økonomi har ikke jobben min utstyr (pcèr) til at jeg kan jobbe hjemme. Jobber i staten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #66 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, Melonas skrev: Jobben min kunne jeg godt ha gjort hjemmefra, men grunnet håpløs økonomi har ikke jobben min utstyr (pcèr) til at jeg kan jobbe hjemme. Jobber i staten. Ta med pc hjem Anonymkode: dcc5b...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 12. mars 2020 #67 Del Skrevet 12. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ta med pc hjem Anonymkode: dcc5b...755 Vedkommende mente nok kanskje at hun har stasjonær pc. Er ikke alle som er utstyrt med sånne fancy laptoper. samme utfordring med min forrige jobb i staten, de kunne ikke gi folk laptoper, så tipper alle der pent må stille på kontoret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #68 Del Skrevet 12. mars 2020 Jepp, i dag ble det total lock down på jobb. Jobber i et advokatfirma. Alle har mulighet for hjemmekontor. Eneste riktige løsningen. Det bidrar til at det blir færre folk på kollektivtransporten slik at de som ikke har mulighet til hjemmekontor og må på jobb blir mindre utsatt for smitte. Anonymkode: 69da2...a1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melonas Skrevet 12. mars 2020 #69 Del Skrevet 12. mars 2020 1 minutt siden, Albbas skrev: Vedkommende mente nok kanskje at hun har stasjonær pc. Er ikke alle som er utstyrt med sånne fancy laptoper. samme utfordring med min forrige jobb i staten, de kunne ikke gi folk laptoper, så tipper alle der pent må stille på kontoret... Riktig. Finnes ikke penger til bærbare pc`er. Noen har, men jeg er ikke så "privilegert". Får sikkert gjort mer på kontoret uansett, ungdommene må ha hjemmeundervisning og kommer til å "bruke opp" nettet...😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12. mars 2020 #70 Del Skrevet 12. mars 2020 Ja, ihvertfall i to uker framover. Må ærlig innrømme at det er litt behagelig, men selve omstendighetene er jo helt absurd og forferdelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg