Gå til innhold

Jeg tipper at Norge er der Italia er om maks en eller to uker.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Gorilla skrev:

Det forstår jeg veldig veldig godt. Håper det går bra med deg og barnet og at hun ikke blir smittet. Jeg har det som deg: ikke redd for å bli syk selv, men jeg er redd noen som ikke tåler det skal bli smittet og jeg er redd for at jeg skal kunne smitte noen som ikke tåler det. 

Tusen takk for det. Hun er en tøff liten tulle, men kroppen er svak, spesielt for luftveisinfeksjoner. Vi har hatt flere innleggelser med lungebetennelse og respirasjonsvikt tidligere, så jeg er litt redd. Foreløpig er hun frisk og jeg håper det holder seg slik 💖

Anonymkode: abae3...2c0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for det. Hun er en tøff liten tulle, men kroppen er svak, spesielt for luftveisinfeksjoner. Vi har hatt flere innleggelser med lungebetennelse og respirasjonsvikt tidligere, så jeg er litt redd. Foreløpig er hun frisk og jeg håper det holder seg slik 💖

Anonymkode: abae3...2c0

Modige lille jenta ❤️ Det går nok bra! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske stressa over det her nå. Er syk fra før av, er så redd for at jeg reagerer mer på sykdommen pga det selvom jeg ikke har noen av de som står at er i risikosonen. Er redd for besteforeldrene mine og faren min og. Jeg håper vi slipper så mange dødsfall her i landet, det er knusende å tenke på at vi kommer til å miste folk man er glade i.

Anonymkode: ea1fd...21e

Ja, jeg orker heller ikke tanken på å miste noen jeg er glad i. 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er at alt dette hadde ikke vært nødvendig dersom Norge hadde ikke hadde latt det gå så langt som det nå har gjort. Svart på hvitt hvor mye Norge og nordmenn bryr seg om de eldre og svake i samfunnet. Det er jo så mye uførehets så perfekt måte å bli kvitt belastning eller hva? ...

Anonymkode: 41a55...f6b

Nei altså jeg er ufør selv og i en utsatt gruppe så jeg håper jo at alt kommer til å gå greit.

Jeg tror ikke dette et en ønskelig situasjon for noen. At Norge er litt bakpå stemmer, men det er jo vi med alt..

Anonymkode: 36a5c...6de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gorilla skrev:

Ja, jeg orker heller ikke tanken på å miste noen jeg er glad i. 😢

Det er virkelig det verste. Jeg har prøvd å ikke tenke så mye på det, men kjenner at jeg ikke greier å holde det ordentlig på avstand lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahn Teigens bisettelse går som planlagt i morgen. Kirken har 550 plasser og de skal begrense det til 500. Skjønner ikke helt poenget med det. 50 mennesker fra eller til.

Anonymkode: b9cdc...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig det verste. Jeg har prøvd å ikke tenke så mye på det, men kjenner at jeg ikke greier å holde det ordentlig på avstand lenger.

Jeg er helt enig i at det er det verste, og hvis noen dør så kommer jeg til å være redd for at det er min skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For et land på 5 millioner og ha 400 smittede på nesten under en uke.

Ja, veksten er eksponentiell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Risikogrupper som eldre eller barn er alltid de som bør ta mer spesifikke oppmerksomhetstiltak. Men ikke få panikk, denne sykdommen hadde en alliert som var massen sosiale medier. Jeg håper alt går bra😊

Alt jeg kan si er at Italia har de verste ministrene i verden...

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
1 minutt siden, Familytree skrev:

Risikogrupper som eldre eller barn er alltid de som bør ta mer spesifikke oppmerksomhetstiltak. Ikke få panikk, denne sykdommen hadde en alliert som var massen sosiale medier.

Alt jeg kan si er at Italia har de verste ministrene i verden...

Det er ingenting som indikerer på at barn er i risikogruppen for coronaviruset. De får faktisk ingen eller svært lite symptomer. Men du glemte de 1,4 mill i Norge som har underliggende sykdommer, både unge og eldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge kan lett sammenlignes med Italia ifølge denne statistikken, så ser vi dit får vi en god pekepinn på hva vi har i vente.

675E2878-EA64-42ED-8BA1-E71A89272A29.jpeg

Anonymkode: 6dc9c...8c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR er lista over hvilke land som har flest smittede pr innbygger?? 

Anonymkode: a41bb...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jahn Teigens bisettelse går som planlagt i morgen. Kirken har 550 plasser og de skal begrense det til 500. Skjønner ikke helt poenget med det. 50 mennesker fra eller til.

Vel, en begravelse skjer bare en gang i livet.. hva skal de gjøre da?

Anonymkode: 70da9...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det virker som det rammer så forskjellig. I VG sto det om en 48 år gammel mann som var veldig syk. Dagen før (tror jeg det var) sto en 56 år gammel dame fram og hun var nesten ikke syk i det hele tatt. Hun var hjemme og mannen hennes var også der enda han ikke har viruset. Rart han ikke har blitt smittet av henne.

Jeg synes ikke det er rart. Jeg for eksempel, blir superraskt smittet av bakterieforkjølelser, men kan ikke huske at jeg noen gang har hatt for eksempel influensa.

Anonymkode: bb8e8...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...