Karoline89 Skrevet 10. mars 2020 #1 Del Skrevet 10. mars 2020 Har nettopp fått dette av min gynekolog og skal starte ved neste menstruasjon. Har noen erfaringer med disse pillene ? Og er det samme som letrozole? Hva er eventuelle bivirkninger osv. Er veldig spent og håper det kan hjelpe oss etter over 18mnd prøving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Del Skrevet 10. mars 2020 Er det clomifen som er det samme som pergotime tro? De fleste får letrozol istedenfor det i dag. Er vel noen flere fordeler med letrozol. Uten at jeg har satt meg sånn veldig inn i det. Jeg går selv på trippel dose med letrozol, gjort det nå i flere omganger. Først nå de to siste syklusene det har gitt meg eggløsning. Når jeg ble gravid med førstemann så gikk jeg på pergotime, fikk eggløsning på første syklus og gravid på 3. Fikk stabile sykluser med det samme, noe jeg ikke får på letrozol. Trodde ikke man fikk pergotime lenger, så da skal jeg høre om det å. Ble litt nedstemt/kort lunte🙊 de dagene jeg tok de, men ikke noe annet. Anonymkode: 36193...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Del Skrevet 10. mars 2020 Ja. Gikk på det i fem sykluser. Fikk eggløsning på dobbel dose. En god del plager med hormoner, smerter og humørsvingninger. Ingen graviditet. Så viste det seg at det også var problemer hos mannen. Og at vi skulle ha blitt henvist rett til prøverør, i stedet for å utsette meg for dette. Anonymkode: 6c2e0...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline89 Skrevet 10. mars 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 10. mars 2020 Takk for svar! Får håpe jeg slipper unna bivirkninger. Forsto det sånn at det var mye av de samme stoffene som pergo, men at det ikke gikk å oppdrive lengre. Hun sa hun ikke pleide å skrive ut dette før mannen var testet,men hun sa det var ok med en hjemmetest som viste gode resultater. Får prøve dette i 3 mnd før vi eventuelt går videre. Er foreløpig satt på enkel dose ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Del Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, Karoline89 skrev: Takk for svar! Får håpe jeg slipper unna bivirkninger. Forsto det sånn at det var mye av de samme stoffene som pergo, men at det ikke gikk å oppdrive lengre. Hun sa hun ikke pleide å skrive ut dette før mannen var testet,men hun sa det var ok med en hjemmetest som viste gode resultater. Får prøve dette i 3 mnd før vi eventuelt går videre. Er foreløpig satt på enkel dose ☺️ Lykke til, håper det holder😊 Jeg tok dobbel, og bivirkningene var ikke så ille. Selvom jeg ble nedstemt, så var jeg fornøyd, for da merket jeg at det virket😅 Tok de bare annen hver syklus, da de som regel har effekt mnd etter å. Anonymkode: 36193...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline89 Skrevet 11. mars 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 11. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Lykke til, håper det holder😊 Jeg tok dobbel, og bivirkningene var ikke så ille. Selvom jeg ble nedstemt, så var jeg fornøyd, for da merket jeg at det virket😅 Tok de bare annen hver syklus, da de som regel har effekt mnd etter å. Anonymkode: 36193...2a5 Takk! Fikk også beskjed om en pause imellom. Får eggløsning men fikk dette som en ekstra boost ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrue8 Skrevet 11. mars 2020 #7 Del Skrevet 11. mars 2020 Hei. Jeg fikk letrozol for å "boozte" eggløsningen og forhåpentlig kutte ned på syklusen. Har alltid hatt eggløsning utenom. Jeg har fått noe mindre slim rundt EL, og litt hodepine etter at jeg har tatt ferdig runden. Bortsett fra det har jeg fått noe kortere sykluser Min andre runde nå og er i dpo land... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline89 Skrevet 11. mars 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 11. mars 2020 2 timer siden, Havfrue8 skrev: Hei. Jeg fikk letrozol for å "boozte" eggløsningen og forhåpentlig kutte ned på syklusen. Har alltid hatt eggløsning utenom. Jeg har fått noe mindre slim rundt EL, og litt hodepine etter at jeg har tatt ferdig runden. Bortsett fra det har jeg fått noe kortere sykluser Min andre runde nå og er i dpo land... Så spennende! For håpe det klaffer for deg nå👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maretarree Skrevet 15. mars #9 Del Skrevet 15. mars (endret) Jeg ble gravid på første forsøk med Klomifen i 2022. Husker ikke dosen, men tok de fra dag 5 i syklus - euhealth247.com Endret 22. juni av maretarree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå