Gå til innhold

"Jeg savner deg.."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Melding skrevet, fikk tilbake "deg å".

Han svarte ihvertfall, men usikker på hvordan jeg skal tolke det. 

Jaja, får bare se hva som skjer fremover, tenker jeg.

 

Ts

Anonymkode: 9a256...350

Noen menn (og kvinner) er ikke så flinke til å uttrykke seg. Du skriver i første innlegg at du føler deg uerfaren på datingfronten - kan hende han er i samme bås. Hans korte svar kan i hans hode være helt uproblematisk og bety akkurat det han sier: at han savner deg og ❤️ 

Anonymkode: fbeb7...884

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen menn (og kvinner) er ikke så flinke til å uttrykke seg. Du skriver i første innlegg at du føler deg uerfaren på datingfronten - kan hende han er i samme bås. Hans korte svar kan i hans hode være helt uproblematisk og bety akkurat det han sier: at han savner deg og ❤️ 

Anonymkode: fbeb7...884

Jeg håper såklart det❤

Har jo merka det de få gangene han har drukket alkohol, at han er mer frempå med alt, og mer reservert ellers. Og det er jo akkurat sånn jeg er også, ting blir lettere å si når det er litt alkohol innabords 🙈

Men nå tenkte jeg bare å skrive det uansett, da savnet ble litt sterkt her nå.

 

Ts

Anonymkode: 9a256...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 7 mnd skal du ikke være redd for å sende en slik melding. Hvis han blir skremt av det er det like greit at dette blir oppdaget nå slik at du kan gå videre, men forhåpentligvis savner han deg også og vil bli veldig glad for meldingen ❤️ kanskje du kan følge opp forrige melding med et spørsmål om når dette kan sees igjen?

Anonymkode: 5dc4d...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ok. 

Da får jeg håpe denne trangen til å sende melding går over i løpet av kvelden 🙄

Ts

Anonymkode: 9a256...350

Hun har rett, men det gjelder bare menn som ikke var interessert i utgangspunktet. Tro meg, jeg vet!! To ganger har jeg opplevd at jeg har tatt skikkelig initiativ med menn hvor interessen har vært gjensidig, og deres respons var at de syns det var helt rått og ble utrolig glad. De som ikke var interessert men kanskje trodde de var det, vel de løp. Og takk og lov for det.

Anonymkode: c42c9...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du vil ikke være sammen med en «jeger», de er for rastløse og går alltid videre. Du vil være sammen med en du kan dele dine tanker og følelser med. Så det er bare å hoppe i det!

Anonymkode: c08fd...8d8

Dette x 3. Alle råd om at kvinner bør holde igjen burde dø ut, tiltrekker seg ikke de gode mennene ved å gjøre dette, bare de som sårer deg. Og støter vekk de riktige. Så hvorfor dette rådet eksisterer fatter jeg ikke.

Anonymkode: c42c9...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvorfor dette rådet eksisterer fatter jeg ikke.

Kanskje så primitivt enkelt som at veldig mange kvinner finner disse jegerne attraktive?  

Anonymkode: 52f25...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje så primitivt enkelt som at veldig mange kvinner finner disse jegerne attraktive?  

Anonymkode: 52f25...baf

Jeg er lei av disse jegerne, jeg vil ha en ordentlig mann. Er han ikke i stand til å takle at jeg sender ei "savner deg"-melding, er ikke det mannen for meg. 

Ts

Anonymkode: 9a256...350

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...