AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Er det innafor å skrive til han du dater? Har ikke sett han på snart 2 mnd, og vet ikke når vi kommer til å treffes igjen, forhåpentligvis snart. Jeg synes det er skikkelig skummelt, da jeg kanskje er mest redd for hva han vil svare. Jeg nærmer meg 30 år, men svært lite erfaring sånn sett på datingfronten😅 Setter pris på innspill her, da følelsene er helt kaos innvendig om dagen.. Anonymkode: 9a256...350
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Hvorfor har du ikke sett han på så lenge, og ikke vet når dere skal treffes igjen? Anonymkode: 452bc...e42
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Ikke skriv noe ting, for hvis du gjør det, dumper de deg momentant!!! Så mange her på KG skriver at damer må bare kjøre på og vise interesser, men det er helt feil! I virkeligheten vil menn jakte og fikse biffen selv de, når de har klart åfå deg på kroken, springer de bare til neste bytte.... Anonymkode: d3e60...c82 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du ikke sett han på så lenge, og ikke vet når dere skal treffes igjen? Anonymkode: 452bc...e42 Avstanden er lang, mye jobbing og barn i bildet, så ikke bare, bare å finne ledig tid. Ts Anonymkode: 9a256...350
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Skrevet 10. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke skriv noe ting, for hvis du gjør det, dumper de deg momentant!!! Så mange her på KG skriver at damer må bare kjøre på og vise interesser, men det er helt feil! I virkeligheten vil menn jakte og fikse biffen selv de, når de har klart åfå deg på kroken, springer de bare til neste bytte.... Anonymkode: d3e60...c82 Ok. Da får jeg håpe denne trangen til å sende melding går over i løpet av kvelden 🙄 Ts Anonymkode: 9a256...350
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #6 Skrevet 10. mars 2020 Jeg for min del ville synes det var veldig unaturlig å ikke kunne sende noe sånt til daten, og særlig når det er lenge siden sist? Tror heller det ville vært fare på ferde i vårt tilfelle om vi ikke sendte slike oppmuntringer til hverandre? Vet at min date setter veldig pris på hyggelige meldinger og bekreftelser på at han er viktig for meg. Hvordan er tonen mellom dere? Har dere datet lenge? Anonymkode: fbeb7...884 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #7 Skrevet 10. mars 2020 En annen ting: om man ikke flørter litt og uttrykker følelser for hverandre, så har jeg i hvert fall hørt at man kan risikere å ende opp Friendzoned. Vet altfor lite om deres forhold til å ha noen mening om akkurat deres tilfelle, men det krever ofte litt å holde interessen og relasjonen varm over flere måneder, så ville vært forsiktig med å bli for laidback. Og på generelt grunnlag vil jeg tenke at å motta en "jeg savner deg" melding fra daten sin er utelukkende trivelig 🙂 Anonymkode: fbeb7...884 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #8 Skrevet 10. mars 2020 53 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke skriv noe ting, for hvis du gjør det, dumper de deg momentant!!! Så mange her på KG skriver at damer må bare kjøre på og vise interesser, men det er helt feil! I virkeligheten vil menn jakte og fikse biffen selv de, når de har klart åfå deg på kroken, springer de bare til neste bytte.... Anonymkode: d3e60...c82 Det her er jo bare tull Anonymkode: b20c6...151 4
Bamseklemmer Skrevet 10. mars 2020 #9 Skrevet 10. mars 2020 Bare skriv at du savner han, han setter nok pris på det😊 Ikke sats på en mann som vil jakte for å skaffe biffen selv som det skrives om her... det er uansett ikke menn du bør satse på...og skriver du ingenting får du ikke svar heller🙄 2
matrobot Skrevet 10. mars 2020 #10 Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke skriv noe ting, for hvis du gjør det, dumper de deg momentant!!! Så mange her på KG skriver at damer må bare kjøre på og vise interesser, men det er helt feil! I virkeligheten vil menn jakte og fikse biffen selv de, når de har klart åfå deg på kroken, springer de bare til neste bytte.... Anonymkode: d3e60...c82 Rart. For jeg hadde blitt glad om noen savnet meg. Med mindre om det er en gal psykopat, så klart. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #11 Skrevet 10. mars 2020 Du vil ikke være sammen med en «jeger», de er for rastløse og går alltid videre. Du vil være sammen med en du kan dele dine tanker og følelser med. Så det er bare å hoppe i det! Anonymkode: c08fd...8d8 2
Duftavsommerregn Skrevet 10. mars 2020 #12 Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok. Da får jeg håpe denne trangen til å sende melding går over i løpet av kvelden 🙄 ikke hør på vedkommende, helt blåst råd. Ta kontakt når du selv føler for det, ta kontakt med en som er interessert i deg vil bare være positivt uten et eneste unntak. Klart er han ikke interessert så betyr det jo bare at du får det konstatert. Men vis alltid interesser. Det er skakkjørte mennesker og 14 tisser som tenker slik som det blåste rådet du fikk. Antar at du ikke er i den kategorien. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #13 Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg for min del ville synes det var veldig unaturlig å ikke kunne sende noe sånt til daten, og særlig når det er lenge siden sist? Tror heller det ville vært fare på ferde i vårt tilfelle om vi ikke sendte slike oppmuntringer til hverandre? Vet at min date setter veldig pris på hyggelige meldinger og bekreftelser på at han er viktig for meg. Hvordan er tonen mellom dere? Har dere datet lenge? Anonymkode: fbeb7...884 Ja, ikke sant. Tenker det jo bare er hyggelig, men blir så usikker uansett. Tror nok usikkerheten kommer fra forholdet til eksen, hvor jeg fikk trykt oppi trynet at mine følelser var det ikke farlig med. Og siden avstanden er såpass stor her, gjør det ikke ting noe bedre 🙈 Vi har ei god tone, vi virker personlighetsmessig veldig like hverandre, så det er helt klart en mann jeg kan se for meg noe mer med. Vi har datet i rundt 7 mnd. Ts Anonymkode: 9a256...350
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #14 Skrevet 10. mars 2020 3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: ikke hør på vedkommende, helt blåst råd. Ta kontakt når du selv føler for det, ta kontakt med en som er interessert i deg vil bare være positivt uten et eneste unntak. Klart er han ikke interessert så betyr det jo bare at du får det konstatert. Men vis alltid interesser. Det er skakkjørte mennesker og 14 tisser som tenker slik som det blåste rådet du fikk. Antar at du ikke er i den kategorien. Ja, tenker jeg overser dette rådet. Selv om jeg til tider nå føler meg som en 14tiss, vil jeg si jeg er ganske voksen og moden😅 Ts Anonymkode: 9a256...350
Missbehave Skrevet 10. mars 2020 #15 Skrevet 10. mars 2020 Synes du skal skrive det 😊 tror han vil sette pris på det!
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #16 Skrevet 10. mars 2020 Reaksjonen hans på en sånn melding avhenger nok hva han føler for deg. Hvis han føler mye for deg, savner han deg og, og da er det jo koselig å få en slik melding. Men hvis han ikke er helt der, vil det bare være slitsomt og høre. Jeg er litt enig faktisk, med at menn liker å jakte og at man kan kanskje ødelegge for seg selv med og være for PÅ. Jeg er litt sånn selv ift menn. Anonymkode: 452bc...e42 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #17 Skrevet 10. mars 2020 35 minutter siden, Missbehave skrev: Synes du skal skrive det 😊 tror han vil sette pris på det! Melding skrevet, fikk tilbake "deg å". Han svarte ihvertfall, men usikker på hvordan jeg skal tolke det. Jaja, får bare se hva som skjer fremover, tenker jeg. Ts Anonymkode: 9a256...350
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #18 Skrevet 10. mars 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Ok. Da får jeg håpe denne trangen til å sende melding går over i løpet av kvelden 🙄 Ts Anonymkode: 9a256...350 Du kan evt sende en melding og si at du tenker på han i stedet? Anonymkode: 80fb1...104
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #19 Skrevet 10. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det innafor å skrive til han du dater? Har ikke sett han på snart 2 mnd, og vet ikke når vi kommer til å treffes igjen, forhåpentligvis snart. Jeg synes det er skikkelig skummelt, da jeg kanskje er mest redd for hva han vil svare. Jeg nærmer meg 30 år, men svært lite erfaring sånn sett på datingfronten😅 Setter pris på innspill her, da følelsene er helt kaos innvendig om dagen.. Anonymkode: 9a256...350 Hvorfor skive det, når han ikke føler det? Kanskje si: har vi mistet momentum Anonymkode: ac192...894
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #20 Skrevet 10. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skive det, når han ikke føler det? Kanskje si: har vi mistet momentum Anonymkode: ac192...894 Skulle nok skrevet det i stedet. Ts Anonymkode: 9a256...350
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå