Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det der begynte hos meg da jeg var 24, fikk høre både «oi, du begynner å bli gammel!!!» og var ikke måte på hvor godt jeg holdt meg. Nå er jeg også 31, og utstråler en mye sterkere selvtillit enn før, så får aldri slike kommentarer lenger. Var nok lettere å slenge sånt drit til meg da jeg var mer mottagelig for det. Og ja, det var ikke bare jevnaldrende menn som sa dette, han ene var 45 og skilt, og jeg var 24. Han rynket på nesa og sa det jeg skrev over 🤪

Anonymkode: c5468...d11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31. Når noen spør om alderen min er reaksjonen, uten unntak "hææ? Er du såå gammel??!" Vel.. Takk for den liksom 🙄😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

31 år er gjerne gammelt i forhold til hva som regnes som den beste alderen for kvinner.

jenter modnes tidligere, hvor menn er på samme stadiet bare 5-10 år senere.

dere her inne kan si det ene og det andre for å berolige dere selv, men slik er sosialdynamikken.

Anonymkode: 71317...dee

Skrevet
5 minutter siden, LatersBaby skrev:

Jeg er 31. Når noen spør om alderen min er reaksjonen, uten unntak "hææ? Er du såå gammel??!" Vel.. Takk for den liksom 🙄😅

Jeg tar slikt som et kompliment jeg.. 4 år til jeg er 40 så når noen tror jeg er 29 så kjenner jeg at jeg liker det :nori:At de kommer med den "wow er du såååå gammel" så overser jeg det glatt.:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

31 år er gjerne gammelt i forhold til hva som regnes som den beste alderen for kvinner.

dere her inne kan si det ene og det andre for å berolige dere selv, men slik er sosialdynamikken.

mangler tydeligivs sosial intelligens.

Anonymkode: e6287...ae3

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, SecondTry skrev:

Jeg er 39, DET er gammelt det 😅 Siste dama jeg var på "date" med var 26år, og hun trodde jeg var 32. Men hun hadde drukket... 🤔😂

31 er ikke gammelt!

Det er ikke 39 heller 😃

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev:

Jeg tar slikt som et kompliment jeg.. 4 år til jeg er 40 så når noen tror jeg er 29 så kjenner jeg at jeg liker det :nori:At de kommer med den "wow er du såååå gammel" så overser jeg det glatt.:fnise:

Det som aldrer hvite mennesker er mye sol og alkohol. Hvis man ikke bedriver med noe av det, så vil man ikke aldre som en sviske over natten.

Skjønner ikke hvorfor folk er overrasket at man kan se ung ut lenge

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som aldrer hvite mennesker er mye sol og alkohol. Hvis man ikke bedriver med noe av det, så vil man ikke aldre som en sviske over natten.

Skjønner ikke hvorfor folk er overrasket at man kan se ung ut lenge

Det hjelper å være litt tjukk og.:ler:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han projiserer sin egen usikkerhet rundt egen aldring over på deg. Typisk menn som er i midtlivskrisa å kritisere kvinner fordi vi blir eldre. Han har sikkert grått hår, manboobs og rynkete hud og føler seg ukomfortabel med seg selv, og må prøve tråkke litt på deg for å føle seg bittelitt bedre. 

Anonymkode: a1911...cb6

Enig med den. Minner om en på jobben på 55 som opriktig mente at vi burde bli sammen fordi "damer over 30 vil ingen ha" og da var tydeligvis mitt eneste valg en på 55...Oki.

Når menn sier sånt så er det for å tråkke på deg. 30+ barnløs og kvinne = på bunnen av samfunnet skal vi tro menn.

Rart at de hevder vi er kravstore samtidig som de hevder 30+ =ingen vil ha deg.

Anonymkode: 7fb3d...941

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 30 år, blir 31 i år. Jeg har helt panikk i hode mitt, og føler at nå ser jeg helt jævlig ut. Rynker har også kommet litt frem. Jeg hater meg selv, og at ungdommen er over og at jeg nå aldri kan kalle meg ung igjen, jeg er bare voksen. Jeg var ikke klar for dette, og føler ikke at hodet klarer henge med på at jeg er blitt 30. Jeg er kjempe deprimert, og finner ikke noen glede lenger. Og partner kan jeg bare glemme å finne, færre og færre menn ser på meg og jeg er underforstått med at det bare går en vei nå. 

Sånn har jeg det, for jeg føler at jeg ser gammel ut etter jeg blir 30, og jeg ser reelt eldre ut også. Det er så vanskelig. Beklager for sutrete svar, men har det vanskelig med at min tid som ung og lovende er over 😞

Anonymkode: 37e7b...81e

• Liker 2
Skrevet

31 er så ungt det! woohooo vi er unge

Skrevet

Man er forventet til å leve til 80+ og 31 er ikke engang halvparten av 80 :)

Hilsen en som planlegger sin spennende midtlivskrise om 6 år :)

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada jada jada vi vet kvinner er på topp som 19 og etter det bare stuuuuper det. Ok.

Poenget her er ikke menns kåte tanker men om 31 er gammel og nei det er det ikke. Når TS er 41 vil hun angre på å ha tenkt på seg selv som gammel i den alderen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne på 30 år, blir 31 i år. Jeg har helt panikk i hode mitt, og føler at nå ser jeg helt jævlig ut. Rynker har også kommet litt frem. Jeg hater meg selv, og at ungdommen er over og at jeg nå aldri kan kalle meg ung igjen, jeg er bare voksen. Jeg var ikke klar for dette, og føler ikke at hodet klarer henge med på at jeg er blitt 30. Jeg er kjempe deprimert, og finner ikke noen glede lenger. Og partner kan jeg bare glemme å finne, færre og færre menn ser på meg og jeg er underforstått med at det bare går en vei nå. 

Sånn har jeg det, for jeg føler at jeg ser gammel ut etter jeg blir 30, og jeg ser reelt eldre ut også. Det er så vanskelig. Beklager for sutrete svar, men har det vanskelig med at min tid som ung og lovende er over 😞

Jaja....hva vil du da? Ikke bli eldre men heller dø ung?

Ja menn er kravstore det vet alle. Klager over at vi er det men utelukker alle over 30. Drit nå i dem. Trenger du en mann i livet ditt? MÅ du ha det? Vent i såfall 10 år så bare tar du en av de nyskilt..seriøst,forhold er ingenting å hige etter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alder er subjektivt. Det kan jo hende menn oppfatter deg som en "eldre kvinne" selv om du er yngre enn dem. Særlig hvis du feks har mye erfaringer i forhold til alder?  Men skjønner godt at du blir litt fornærmet for å bli kalt "gammel" uten å være det, for det er ingen som liker å bli kalt gammel uansett hvilken alder vi er i.

Anonymkode: 6b363...a4a

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg (kvinne) datet to menn i fjor (ingen av de ble kjærestene mine, heldigvis😂) der han ene (i 40 årene) presiserte at han tidligere hadde datet mye yngre kvinner enn meg.. Typ 7-8 år yngre. Og at han likte litt eldre kvinner?! Han er vel 43-44 nå. Han andre presterte å si "Gratulerer gamla, nå drar du på årene.." når jeg hadde bursdag. Han er et år eldre enn meg. Jeg ble 31 i år. Ikke ungdom lengre, men er jeg gammel?! Ift en på 20 kan jeg forstå det, men når de som er eldre enn meg påpeker det.. 

Anonymkode: 19135...5e8

Jeg er også glad i unge damer, er over 50 , og dama mi er 2 måneder yngre. Hun er yngre  og vakrere enn meg, og det vil hun alltid være ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jada jada jada vi vet kvinner er på topp som 19 og etter det bare stuuuuper det. Ok.

Poenget her er ikke menns kåte tanker men om 31 er gammel og nei det er det ikke. Når TS er 41 vil hun angre på å ha tenkt på seg selv som gammel i den alderen.

Mannen TS beskriver hadde sikkert gått for 18 om han kunne.

Virker som mange norske menn er creepy... beklager å måtte si det.. men får inntrykk av at det er spesielt utbredt her.. mange reiser til varme strøk for å finne seg yngre kvinner...

er dette like utbredt i andre europeiske land?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

31 nå er voksen. 31 for 15 år siden var ihvertfall voksent. 

det har også med hvordan du ser ut. Mange 26 åringer ser godt voksne ut også. Noen skulle man tro var 19

Anonymkode: 5cf77...688

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jaja....hva vil du da? Ikke bli eldre men heller dø ung?

Ja menn er kravstore det vet alle. Klager over at vi er det men utelukker alle over 30. Drit nå i dem. Trenger du en mann i livet ditt? MÅ du ha det? Vent i såfall 10 år så bare tar du en av de nyskilt..seriøst,forhold er ingenting å hige etter.

Nei, jeg vil ikke dø, men jeg vil ikke leve heller. Jeg har mistet meg selv helt. Gruet meg til å bikke 30, men aldri hadde jeg trodd det skulle gjøre meg så deprimert. 

Jeg trenger ingen mann, men ønsker meg noen å dele livet med. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

vel, det må hun ikke gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...