Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (kvinne) datet to menn i fjor (ingen av de ble kjærestene mine, heldigvis😂) der han ene (i 40 årene) presiserte at han tidligere hadde datet mye yngre kvinner enn meg.. Typ 7-8 år yngre. Og at han likte litt eldre kvinner?! Han er vel 43-44 nå. Han andre presterte å si "Gratulerer gamla, nå drar du på årene.." når jeg hadde bursdag. Han er et år eldre enn meg. Jeg ble 31 i år. Ikke ungdom lengre, men er jeg gammel?! Ift en på 20 kan jeg forstå det, men når de som er eldre enn meg påpeker det.. 

Anonymkode: 19135...5e8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som to ikke altfor smarte karer...du er 31 år og ung!!!

Anonymkode: b4cc1...dff

• Liker 18
Gjest EmKay
Skrevet

Han første virker jo litt sosialt uintelligent. Men han andre hadde jeg ikke tatt på vei for. Jeg bikker 30 i år, og da mange venner i +/- samme alder. Vi i slenger lett slike kommentarer til hverandre, men hint om at nå er vi gamle og ungdommer en over. 

Men, 30 år er ingen alder, og nei vi er ikke gammel selvom 20-årene er over. :)  

AnonymBruker
Skrevet

Nei, 31 år vil jeg si er akuratt påbegynt å være voksen.

Anonymkode: 16f59...04e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du skal bry deg om det de sa i gratulasjonen, det samme kunne jeg si til venninner når vi var 20!

Anonymkode: 16f59...04e

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg (kvinne) datet to menn i fjor (ingen av de ble kjærestene mine, heldigvis😂) der han ene (i 40 årene) presiserte at han tidligere hadde datet mye yngre kvinner enn meg.. Typ 7-8 år yngre. Og at han likte litt eldre kvinner?! Han er vel 43-44 nå. Han andre presterte å si "Gratulerer gamla, nå drar du på årene.." når jeg hadde bursdag. Han er et år eldre enn meg. Jeg ble 31 i år. Ikke ungdom lengre, men er jeg gammel?! Ift en på 20 kan jeg forstå det, men når de som er eldre enn meg påpeker det.. 

Anonymkode: 19135...5e8

Det er "greia " hos gamle menn. De vil gjerne påpeke at du er ikke ungdom lenger.  Har opplevd det med en jeg datet. Han var 53 og jeg var 34 og han påpekte hele veien hvor gammel jeg var.  Ikke date gæmliser. Du er ung og kan finne flott ung pen og sexy mann mellom 25-35

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, EmKay skrev:

Han første virker jo litt sosialt uintelligent. Men han andre hadde jeg ikke tatt på vei for. Jeg bikker 30 i år, og da mange venner i +/- samme alder. Vi i slenger lett slike kommentarer til hverandre, men hint om at nå er vi gamle og ungdommer en over. 

Men, 30 år er ingen alder, og nei vi er ikke gammel selvom 20-årene er over. :)  

Helt enig. Og hvis du aldri har opplevd at noen har sagt at andre blir gamle når de har bursdag uansett alder, så lurer jeg på hva slags humor som finnes rundt deg. 

Anonymkode: e7c0e...5aa

• Liker 7
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Selv er jeg femti og føler meg helt klart ikke gammel :) 

Har begynt å lære at det finnes konsekvenser og at det er deilig med god økonomi og trygghet i livet.

Ellers føler jeg meg nøyaktig som da jeg var 20, og driter loddrett i hva andre synes om meg og min alder. Det er det beste ved å bli femti, at man klarer å gi blaffen i hva andre tenker og tror om meg og mitt. Bare gled dere, dere som er tjue år yngre, livet starter når man nærmer seg femti, bare husk at det er lurt å trene litt, det gjør alt så mye bedre ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Gammel?!🤣

Vi er jo ikke gamle 70-80% av livet!

Det er vanlig å tulle med da.

"Kjenner det på gikta, er ikke 20 mer osv"

Men når 40 år gamle menn sier "jeg pleier egentlig date yngre damer", da sier man takk og farvel til dem 😛

Anonymkode: 7f4b1...841

• Liker 10
Skrevet

Tviler på at han mente det alvorlig da han kalte deg "gamla". Alle vet at 31 ikke er gammelt. 

• Liker 3
Skrevet

Uff!     🙈

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30, får stadig høre at jeg ikke ser eldre ut enn 23-24. 😛 Men nei, 31 år er ikke gammelt.. du har akkurat begynt på "voksen livet ".. hehe

Anonymkode: 1e007...c30

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, er bare å søke seg inn på gamlehjemmet :sarkasme:

Men alvorlig talt man er IKKE gammel når man er 31, gammel er 70+

Gjest Alkoholist
Skrevet

31 er ikke gammelt, men man har blitt voksen. 

Gjest SecondTry
Skrevet (endret)

Jeg er 39, DET er gammelt det 😅 Siste dama jeg var på "date" med var 26år, og hun trodde jeg var 32. Men hun hadde drukket... 🤔😂

31 er ikke gammelt!

Endret av SecondTry
AnonymBruker
Skrevet

Eh nei

Men ja, du er voksen

Anonymkode: 9c21f...0d7

Skrevet

folk vil alltid plassere deg...og definere deg...

løsningen: tenk utenfor boksen! 

"ung" er en boks, "gammel" er en boks......21,31,41,51,61.... når vil du sitte inni boksen? 

• Liker 1
Skrevet

Skal man leve et noen lunde greit liv, så bør man ha noen på om lag samme alder. For meg (44år) er 31 år mer eller mindre å betrakte som for ungt.

Hvilken glede en mann på flereogført har av å date kvinner i tjueårene, det... jaja, det kommer jo an på han og det kommer an på kvinna.

(Jeg kom plutselig til å tenke på en sak der en 19- åring ble hekta av kroken og sluppet fri etter å ha hatt sex med "kjærseten, ei jente på 13, under konklusjon av at jenta var den aktive og måtte regnes som den modne av de - dette var under den gamle straffeloven, der det stod om jamnbyrdighet i utvikling.)

Jeg vil si du har et marked på "vettige karer" fra ca 28 til 45, hvis du vil.

• Liker 3
Gjest Vegansucks
Skrevet

Visst det hadde vært vikingtiden så hadde du vært gammel

AnonymBruker
Skrevet

Han projiserer sin egen usikkerhet rundt egen aldring over på deg. Typisk menn som er i midtlivskrisa å kritisere kvinner fordi vi blir eldre. Han har sikkert grått hår, manboobs og rynkete hud og føler seg ukomfortabel med seg selv, og må prøve tråkke litt på deg for å føle seg bittelitt bedre. 

Anonymkode: a1911...cb6

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...