lillemy02 Skrevet 10. mars 2020 #21 Del Skrevet 10. mars 2020 4 minutter siden, Pipaluk skrev: Huff. Håper det går bra med vedkommende inni deg. Vet du om korona påvirker fosteret? Jeg har lest en del. Og det ser ikke sånn ut. Men nå så har jeg stor vekst avvik hvor fosteret ikke har utviklet seg så mye som hun skulle. Så neste uke om det ikke er bedring må de få henne ut. Jeg prøvde å ta opp temaet på sykehuset men de nærmest skratt lo av meg🙄 må innrømme at det var for en to uker siden, så kan hende de er mer bøyelig mot det nå. Eneste positive er at jeg har vert fullstendig sengeliggende så har ikke beveget meg ut av huset unntatt til lege , sykehus. Mannen har ingen symptomer og har heller ikke hatt. Det er også rart for blir jeg forkjølet eller syk så blir alltid han det også. Nå absolutt ingenting, bortsett fra sønnen min som da smittet meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #22 Del Skrevet 11. mars 2020 Noen flere smittede her? Anonymkode: a1f8a...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #23 Del Skrevet 11. mars 2020 Kan vi kanskje få samlet opp linker til alle smittede nordmenn som har uttalt seg om symptomene sine i media? Det er veldig interessant å lese. Anonymkode: a1f8a...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #24 Del Skrevet 11. mars 2020 Hoste, feber, veldig tungt å puste, svak i kroppen og den verste hodepinen jeg har hatt i mitt liv. Verker over alt, klarer ikke stå oppreist lenge. Bare nok til å gå på toalettet, såvidt Anonymkode: 43e3a...e08 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #25 Del Skrevet 14. mars 2020 Dytt Anonymkode: 91f18...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg