AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #41 Skrevet 10. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: greit nok, men dette grenser til nettopp det! skal være grenser for hva man skal finne seg i, og jeg kan heller ikke kaste fra med søknader her og der! føler meg straffet for å være arbeidsledig.. Anonymkode: d6a41...d04 Tenke seg til at noen stiller krav! For det gjør aldri arbeidslivet... Anonymkode: f3ab3...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #42 Skrevet 10. mars 2020 Min erfaring er heller motsatt, veileder gjør ikke en pøkk! Svarer meg ikke på noe, leser ikke det jeg skriver inn, skriver ikke noe i aktivitetsplanen, følger ikke opp møter, skriver copy paste (fra en fire år gammel epikrise som ikke stemmer lenger)i bestilling til ekstern aktør, aner ikke noe om min situasjon. Denne veilederen har kasta bort mange måneder av min tilmålte tid på aap... gudane vet hvor dette ender... Jaja, er vel ikke annet å vente av en som er dømt for svindel av offentlige midler... (ja, fengselstraff!) Skulle ønske jeg fikk oppfølgingen som TS beskriver! Anonymkode: f50c0...d2f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #43 Skrevet 10. mars 2020 7 timer siden, Suzanne skrev: Jeg vil bare si at saksbehandlere i NAV er like forskjellige som vi er. Noen er helt koko, andre gjør en glimrende jobb. Det finnes råtne epler i alle samfunnslag, og det kan hende "hen" som skriver innlegget har en råtten saksbehandler. Jeg synes mange her inne er veldig dømmende og til tider kommer med veldig kjipe kommentarer. Skal vi ikke støtte hverandre heller? Men ut i fra det TS forteller gjør jo ikke veileder noe spesielt bra. Hvis TS ikke gjør de tingene som kreves av h*n, så stopper jo utbetalingene. Det er jo KJEMPEFINT at veileder «maser» slik at ikke TS blir stående uten penger? Det er jo ikke veileder som har bestemt reglene, slik enkelte ser ut til å tro. Hvis disse kravene fra Nav er «plaging» og «trakassering», og noe «man ikke skal trenge å finne seg i», da skjønner jeg nesten ikke hvordan det skal gå i arbeidslivet. For all del, jeg forstår kjempegodt at det er trasig å være arbeidsledig, og man må gjerne mene at reglene er tullete. Men at Nav ikke skal få lov til å «mase» og stille krav fordi det er trakassering - det blir for dumt. Jeg er selv, som sagt, leder i en bedrift, og jeg gjør jo ikke annet enn å «mase». Det er jobben min! Jeg krever at folk skal komme på tida, de må avklare på forhånd hvis de skal ha fri, de må følge tidsfrister, de må jobbe mens de er på jobb (ikke sitte på Facebook), de må levere en satt kvalitet - og så videre. Arbeidslivet er fullt av slikt «mas». Anonymkode: 91c01...f1c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #44 Skrevet 11. mars 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er heller motsatt, veileder gjør ikke en pøkk! Svarer meg ikke på noe, leser ikke det jeg skriver inn, skriver ikke noe i aktivitetsplanen, følger ikke opp møter, skriver copy paste (fra en fire år gammel epikrise som ikke stemmer lenger)i bestilling til ekstern aktør, aner ikke noe om min situasjon. Denne veilederen har kasta bort mange måneder av min tilmålte tid på aap... gudane vet hvor dette ender... Jaja, er vel ikke annet å vente av en som er dømt for svindel av offentlige midler... (ja, fengselstraff!) Skulle ønske jeg fikk oppfølgingen som TS beskriver! Anonymkode: f50c0...d2f Da må du sende inn en serviceklage. Du finner det på nav.no. Du som er på aap er det virkelig viktig at det er progresjon i saken din. Om du ender opp uavklart når aap går ut, så står du der uten inntekt og med karens i 52 uker. Anonymkode: 58e43...13a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå