AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #21 Skrevet 10. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Foretrekker å styrke immunssystemet mitt. Har reist overalt i verden og ikke blitt syk, selv med usterile hender. De jeg kjenner som desinfiserer hele tiden er jo syke stadig vekk. Anonymkode: 9d5c0...567 Tull. Jeg bruker det og er sjelden syk. Det kan gå 2 år mellom hver forkjølelse. Vil ikke si at det er så mye hold i det du skriver. Anonymkode: 04840...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #22 Skrevet 10. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull. Jeg bruker det og er sjelden syk. Det kan gå 2 år mellom hver forkjølelse. Vil ikke si at det er så mye hold i det du skriver. Anonymkode: 04840...dcc Jeg bruker det ikke og er også sjelden syk. Nå blir jeg helt fortvilet! Hva kan jeg konkludere av dette? Når statistikk spriker i to så ulike retninger? Anonymkode: 98447...7c9 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #23 Skrevet 10. mars 2020 Kommer veldig an på hvordan ditt immunforsvar er. Det som er viktig nå er å forhindre smitte, for selv om du ikke blir syk, betyr ikke det at du ikke kan videreføre smitte. God håndhygiene kan utgjøre mye. Er det mange glemmer oppi alt, at det er enkelte som har nedsatt immunforsvar, eller ikke kan ta en vaksine mot f.eks influensa eller meslinger. De tenker kun på seg selv oppi alt, som i mine øyne er ganske egoistisk. I min familie har vi alle tatt influensavaksinen blant annet, og de gjort de forhåndsreglene som er, pga et familiemedlem som har kreft. Anonymkode: 24848...9c5
Sool Skrevet 10. mars 2020 #24 Skrevet 10. mars 2020 Var påfyll av Antibac på apoteket i nærheten av meg. Kjøpte to små flasker. En til meg å en til mannen min. Men mange kjøper 5-10. Syns det er unødvendig da det er greit at alle får kjøpt. Utrolig egoistisk å kjøpe for mye. 1
Fremhevede innlegg