Gå til innhold

Coronahysteriske nisser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne takke dere idioter av noen Corona nisser . Takk for at dere gjør det umulig å kjøpe antibac noe sted. Jeg er sikker på at mange av dere sitter med flere kg av det hjemme. Jeg har kjøpt antibac lenge før coronahysteriet begynte. Jeg er mye på farten,kjøper med mat når jeg er ute og det er derfor greit å ha med antibac. 

Men dere nisser hamstrer det , så uansett hvor jeg går så får jeg beskjed om at de er utsolgt. Tror dere virkelig at det å ta på seg 100vis av liter med antibac vil hjelpe dere?. Henriette Lien la ut en video som folk virkelig burde se. Hun traff spikeren på hodet. Dere som er hysteriske og redde for dette viruset, dere vil ende opp med å gjøre dere selv syke. Stress og redsel kan faktisk påvirke immunforsvaret deres, så gratulerer.

Så da hjelper det lite med alle de 100vis litrene med antibac dere har hamstret 😂

Anonymkode: 04840...dcc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amen!!! Sjefen der jeg jobber (jobber på sykehjem) sendte melding til alle ansatte om at vi må bruke håndsprit med omhu, siden det er kjempevanskelig å få tak i. Takket være dere hysteriske nisser.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anti-bakteriell? Okei, om du skal le av noe så le heller av det faktum at anti-bakteriell ikke er det samme som anti-virii. Det finnes ikke noe anti-virii, annet enn vanlig såpe. Som holder i massevis.

Ikke for at jeg ler. Jeg er nærmere til å ta til tårene over at folk både er så godtroende og uvitende, i tillegg til at folk ikke undersøker selv, søker opplysning.

Anonymkode: 0551c...ea8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Vi som er forsiktig har hatt slikt i hus veldig lenge, hadde flere gjort det samme hadde dette ikke blitt et problem. Ille når offentlig kriseberedskap er dårligere enn i det private. 

Anonymkode: 5171d...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri brukt Anti-Bac hele livet, gjør det ikke nå heller. Du klarer deg nok uten også :)

Anonymkode: 9d5c0...567

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke antibac i huset engang, såpe har jeg derimot masse av.

Får ikke tak i jeg heller, så bruker wet wipes .

Anonymkode: 0562d...184

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går å klør meg i rumpa og gnir hendene mine på alle håndtak jeg ser. 
:) 

Anonymkode: 29f0f...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aldri brukt Anti-Bac hele livet, gjør det ikke nå heller. Du klarer deg nok uten også :)

Anonymkode: 9d5c0...567

Du vet at de anbefaler at folk bruker det hvis noe annet ikke er mulig, fordi det hjelper? 

Anonymkode: 04840...dcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag din egen (og enig, folk er egoistiske drittsekker - verden over).  Eller gå på polet og kjøp en rimelig vodka- tilsett aloe vera (gel for solbrenthet) og da har du antibac. 

Anonymkode: a1307...a9d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anti-bakteriell? Okei, om du skal le av noe så le heller av det faktum at anti-bakteriell ikke er det samme som anti-virii. Det finnes ikke noe anti-virii, annet enn vanlig såpe. Som holder i massevis.

Ikke for at jeg ler. Jeg er nærmere til å ta til tårene over at folk både er så godtroende og uvitende, i tillegg til at folk ikke undersøker selv, søker opplysning.

Anonymkode: 0551c...ea8

Du ler av noe som er fakta? De anbefaler bruk av antibac hvis ikke noe annet er tilgjengelig. Tosk

Anonymkode: 04840...dcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du vet at de anbefaler at folk bruker det hvis noe annet ikke er mulig, fordi det hjelper? 

Anonymkode: 04840...dcc

Det er disse som kommer til å bli syk fordi noen folk er så sta at de nekter å følge anbefalinger. 

Anonymkode: a1307...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anti-bakteriell? Okei, om du skal le av noe så le heller av det faktum at anti-bakteriell ikke er det samme som anti-virii. Det finnes ikke noe anti-virii, annet enn vanlig såpe. Som holder i massevis.

Ikke for at jeg ler. Jeg er nærmere til å ta til tårene over at folk både er så godtroende og uvitende, i tillegg til at folk ikke undersøker selv, søker opplysning.

Anonymkode: 0551c...ea8

Nå er vel navnet antibac. Sprit hjelper mot virus også. Dog ikke alle, men fungerer mot corona.

https://antibac.no/om-antibac/hvordan-virker-antibac/

https://www.aftenposten.no/norge/i/6j79dz/myter-og-fakta-om-koronaviruset-nei-c-vitamin-og-sauna-hjelper-ikke

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Illuminatum skrev:

Ja, det hjelper. Det er morsomt at den anonyme skulle være smart også vet han ikke at det hjelper med antibac😂

Anonymkode: 04840...dcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går å klør meg i rumpa og gnir hendene mine på alle håndtak jeg ser. 
:)

Anonymkode: 29f0f...416

Antyder du at Corona smitter fra rumpa, eller er det mer generell mangel på hygiene du ønsker å formidle?

Anonymkode: 33409...e27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lag din egen (og enig, folk er egoistiske drittsekker - verden over).  Eller gå på polet og kjøp en rimelig vodka- tilsett aloe vera (gel for solbrenthet) og da har du antibac. 

Anonymkode: a1307...a9d

Nei. Det må være minst 60 prosent eller mer.

Anonymkode: 4a3fa...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det må være minst 60 prosent eller mer.

Anonymkode: 4a3fa...fe6

Får man ikke kjøpt så sterk vodka? Man får i alle fall kjøpt så sterk Gin

Anonymkode: 98447...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at de anbefaler at folk bruker det hvis noe annet ikke er mulig, fordi det hjelper? 

Anonymkode: 04840...dcc

Foretrekker å styrke immunssystemet mitt. Har reist overalt i verden og ikke blitt syk, selv med usterile hender. De jeg kjenner som desinfiserer hele tiden er jo syke stadig vekk.

Anonymkode: 9d5c0...567

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antyder du at Corona smitter fra rumpa, eller er det mer generell mangel på hygiene du ønsker å formidle?

Anonymkode: 33409...e27

Om jeg ville spredt korona så hadde jeg spyttet på håndtakene. 
Jeg liker bare å spre dritten min til andre personer. :)
 

Anonymkode: 29f0f...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg ville spredt korona så hadde jeg spyttet på håndtakene. 
Jeg liker bare å spre dritten min til andre personer. :)
 

Anonymkode: 29f0f...416

Nå var det ikke det denne tråden handlet om, men da er det bare å konstatere at du gjerne kupper en tråd for å fortelle om hvor urenslig du ønsker å være. Ok og lykke til!

Anonymkode: 33409...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom apoteket i dag for å hente ut en resept, og iløpet av de få minuttene det tok var det ikke mindre enn fire personer innom for å spørre om antibac. De hadde fått inn mer den morgenen, men alt var solgt ut et par timer etter de åpnet. Syke tilstander

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...