Gå til innhold

Ligner du på en kjendis?


MammaLinda

Anbefalte innlegg

Får stadig høre at jeg ligner på Sandra Bullock, ser det ikke selv. Men flere ukjente har sagt dette også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har flere ganger fått høre at jeg ligner på Cameron Diaz, har til og med en onkel som bare kaller meg for Diaz 😅 Synes selv ikke jeg ligner, men kan akseptere at vi nok har noen like trekk. 
 

Ellers har jeg faktisk blitt tatt for Kirsten Dunst, den ene gangen var det noen som ba meg om autografen hennes 😂 Dette var i utlandet, riktignok. Synes heller ikke jeg ligner SÅ mye på henne, men har nok noen likhetstrekk med henne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, March 09, 2020 den 18.40, Luna Llena skrev:

Fått høre jeg ligner Eliza Dushku, Anna Farris og Mila Kunis. Men kan ikke se det selv.

:herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var blond som yngre fikk jeg stadig høre at jeg lignet Blake Lively fra Gossip girl. Ser det ikke selv😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har fått høre at jeg ligner på flere; Silje Larsen Borgan, Gine Margrethe, Ashley/Mary-Kate Olsen, Reese Witherspoon, Tammin Sursok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt at jeg ligner på Paul Scholes (er så velsignet at jeg er en ginger) og Sting. Begge sammenligninger har fornærmet meg voldsomt da Paul Scholes virkelig ikke ser ut i dagslys og begge to er tynne i hyssingen. Jeg ser selvfølgelig fabelaktig ut og har en tykk manke.

Endret av Kaptein Klein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre Julia Roberts, men ser det overhodet ikke selv. Jeg har nok et mer «klassisk utseende» enn henne, har ikke det karakteristiske smilet hennes ... Jeg har fått høre noen andre skuespillere også, men det har vært helt ukjente navn for meg så jeg husker faktisk ikke.. 🤷🏻‍♀️😌

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har siden jeg var tenåring hørt flere ganger at jeg ligner på Grace Kelly og Julia Andrews, synes ikke selv at jeg er veldig lik de, men tror det må være pga jeg har «rene» trekk med markert kjevelinje, liten og rett nese, og høye kinnbein. 

Men de to er jo ikke de verste man kan ligne på da :) var verre da jeg var lita og alle sa jeg var klin lik farmor mi; total krise og jeg ble blodig fornærma siden farmor var lita og rund, rynkete og gråhåret😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Beskjeden skrev:

Rollefiguren "Becca" i serien "life goes on", for de som husker den!

Jepp, i do😃

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...