MammaLinda Skrevet 9. mars 2020 #1 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg er inspirert av en gammel tråd, og lurer på om det er noen av dere som har fått høre at dere ligner på en kjent person? I så fall hvilken? Er dere enige? Selv har jeg fått høre at jeg ligner på Dakota Johnson. Hun fra Fifty shades filmene. For meg var dette noe spesielt med tanke på karakteren hennes i filmene, og filmens plot, som er det eneste mange forbinder henne med. Er ikke enig heller, hvis vi ser bort ifra det. Nå er jeg spent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. mars 2020 #2 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg ligner på en kjendis som levde på 1800 tallet Joseph Merrick 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 9. mars 2020 #3 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg har hørt at jeg ligner på Jenny Skavlan. Litt enig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 9. mars 2020 #4 Del Skrevet 9. mars 2020 Uff, det en som meinte at jeg lignet Hayden Panettiere... Men jeg ligner overhodet ikke på henne, virkelig ikke. Vet ikke hva som var galt med øynene hans altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. mars 2020 #5 Del Skrevet 9. mars 2020 (endret) Fått høre jeg ligner Eliza Dushku, Anna Farris og Mila Kunis. Men kan ikke se det selv. Endret 9. mars 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 9. mars 2020 #6 Del Skrevet 9. mars 2020 Mange sier jeg ligner på Drew Barrymore og Lisa Marie Presley. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maddiie Skrevet 9. mars 2020 #7 Del Skrevet 9. mars 2020 Meghan markle mener noen, andre mener shakira ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thaila Skrevet 9. mars 2020 #8 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg likte å tro at jeg ligna på Buffy the vampire slayer 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 9. mars 2020 #9 Del Skrevet 9. mars 2020 Fått høre at jeg ligner Tammin Sursok, litt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tentaclemaiden Skrevet 9. mars 2020 #10 Del Skrevet 9. mars 2020 Visstnok Amber Heard. Men ser det ikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
w0ho Skrevet 9. mars 2020 #11 Del Skrevet 9. mars 2020 Fått høre flere ganger at jeg ligner Linnea Myhre og Live Nelvik. Ser det ikke selv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 9. mars 2020 #12 Del Skrevet 9. mars 2020 Ligner på hushjelpa i two and a half men.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 9. mars 2020 #13 Del Skrevet 9. mars 2020 Har fått høre fra to forskjellige personer at jeg ligner på Jenny Skavlan. Jeg er absolutt ikke enig og det er heller ikke min samboer. Men det må jo være noe som gjør at flere synes det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 9. mars 2020 #14 Del Skrevet 9. mars 2020 Mandy Smith da hun var ung:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. mars 2020 #15 Del Skrevet 10. mars 2020 Har fått høre jeg ligner på Harry Hole. Hvordan noen kan se for seg en fiktiv figur fra bøker og sammenligne noen med den aner jeg ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 10. mars 2020 #16 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg har hørt at jeg ligner på Elisha Cuthbert. Synes vi har noen like trekk, men ligner ikke akkurat. Føler at det er sjeldent at man selv er enig i at man ligner på noen, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karkta Skrevet 10. mars 2020 #17 Del Skrevet 10. mars 2020 Har fått høre av flere at jeg ligner Michelle Pfeiffer's da hun var yngre. Litt enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erika; Skrevet 11. mars 2020 #18 Del Skrevet 11. mars 2020 Flere bekjente uten kjennskap til hverandre har sagt jeg likner på Katy Perry, selv ser jeg absolutt ikke likheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telegrafen Skrevet 11. mars 2020 #19 Del Skrevet 11. mars 2020 Fikk høre at jeg ligna på kona til Doc (fra Rednecks og Charterfeber) men klarer ikke se det selv. Men nå er da ikke henne den verste å ligne på 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 11. mars 2020 #20 Del Skrevet 11. mars 2020 Jeg ligner visst på en blanding av Janis Joplin og Vibeke Løkkeberg som ung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå