Gå til innhold

Ligner du på en kjendis?


MammaLinda

Anbefalte innlegg

Jeg er inspirert av en gammel tråd, og lurer på om det er noen av dere som har fått høre at dere ligner på en kjent person? I så fall hvilken? Er dere enige?

Selv har jeg fått høre at jeg ligner på Dakota Johnson. Hun fra Fifty shades filmene. For meg var dette noe spesielt med tanke på karakteren hennes i filmene, og filmens plot, som er det eneste mange forbinder henne med. Er ikke enig heller, hvis vi ser bort ifra det.

Nå er jeg spent!

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ligner på en kjendis som levde på 1800 tallet Joseph Merrick 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at jeg ligner på Jenny Skavlan. Litt enig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det en som meinte at jeg lignet Hayden Panettiere... Men jeg ligner overhodet ikke på henne, virkelig ikke. Vet ikke hva som var galt med øynene hans altså:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Fått høre jeg ligner Eliza Dushku, Anna Farris og Mila Kunis. Men kan ikke se det selv.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sier jeg ligner på Drew Barrymore og Lisa Marie Presley. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått høre flere ganger at jeg ligner Linnea Myhre og Live Nelvik. Ser det ikke selv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre fra to forskjellige personer at jeg ligner på Jenny Skavlan. Jeg er absolutt ikke enig og det er heller ikke min samboer. Men det må jo være noe som gjør at flere synes det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått høre jeg ligner på Harry Hole.

Hvordan noen kan se for seg en fiktiv figur fra bøker og sammenligne noen med den aner jeg ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at jeg ligner på Elisha Cuthbert. Synes vi har noen like trekk, men ligner ikke akkurat. Føler at det er sjeldent at man selv er enig i at man ligner på noen, da. 

image.jpeg.96dc7da21b85f758be83a515cc6c0d71.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere bekjente uten kjennskap til hverandre har sagt jeg likner på Katy Perry, selv ser jeg absolutt ikke likheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre at jeg ligna på kona til Doc (fra Rednecks og Charterfeber) men klarer ikke se det selv. Men nå er da ikke henne den verste å ligne på 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...