Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Bare 1 mnd igjen til termin.... :hoppe:

Nå kan det jo egentlig skje når som helst, veldig spennende altså. Fin mage du har men jeg syns heller ikke det ser ut som at den henger litt lavere enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår!!!

Tenk, om bare noen uker er du MAMMA! :hjerter:

Blir spennende å se om det blir januar eller februarbebis på dere... :hoppe: Gud, så spent jeg er...bare det å få vite om det blir gutt eller jente da! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :)

Enig med TT i at dette er kjempespennende! :hoppe:

Både om du blir januar-eller februarmamma, og om det blir gutt eller jente! Jeg holder en knapp på gutt jeg da... ;)

Håper du får en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener!! :klem:

Jeg har nettopp vært på fødepoliklinikken, jeg. Leste på sm om en som hadde falt i dag, og hun hadde fått beskjed om at alle som faller når de er så langt på vei skal inn til sjekk. Så jeg ringte for å høre hva de mente. Sa at jeg kjente masse liv og ikke var bekymret selv, men de ville jeg skulle komme likevel. Alt var heldigvis helt fint, og hodet ligger ned! Jeg har en ekstra liten morkake på siden, noe som forsterker tankene mine om at det kanskje var en liten tvilling jeg mistet i begynnelsen av svangerskapet.

Men her kommer det store: Legen spurte om jeg visste kjønnet, og jeg sa nei. Så spurte han "vil du vite det da" Og da sa jeg jo så klart ja :grine2: Så nå vet vi hva det blir :hoppe: (Det kommer snart!) Like etter at jeg hadde fått vite det, fikk jeg en følelse av at jeg ikke skulle ha sagt jeg ville vite det. Ble jo kjempekjempeglad for "resultatet", men føler at noe av spenningen er borte. Nå som det er så kort tid igjen og alt... Det hadde jo vært ekstra spennende å få vite det etter at babyen var født. Men hallooooo!!!!! Dette er jo helt fantastisk da!!!!! Jeg måtte ringe mannen med en gang, selv om jeg helst ville fortalt det når han kommer hjem fra jobb. Vi venter nemlig en

:hjerte::babygutt::hjerte: !!!

Det er Leon som ligger inni magen min!!!!! :hjerter_rundt: Og jeg vet at mannen har ekstra lyst på en gutt!

Det går nesten litt rundt for meg... Trenger litt tid til å fordøye dette tror jeg! Det er større enn jeg hadde ventet å vite hva det er. Kanskje det er noe i det at man lettere klarer å knytte seg til et foster når man vet om det er gutt eller jente? :klem: :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, så gøy! :hoppe:

Tenk at det er en liten gutt som ligger inni magen din!

Jeg tippet riktig til og med! :tommelsmil:

Godt at alt var bra etter at du falt da. Hørtes ikke noe godt ut! :troest:

Hva sa mannen din til nyheten da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sa mannen din til nyheten da???

Mannen ble så klart kjempeglad!! :) Han sa det ikke er sånn at han håpet mest på gutt akkurat denne gangen, men han har veldig, veldig lyst på gutt en eller annen gang. Så da er det jo fint at han får det nå (neste gang vil han ha jente... ;) )

Vi har fått vugge fra tanta hans i dag, og den er kjempefin!! Litt guttefarger, så den passer godt til Leon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :) Nå er jeg bare glad for at vi valgte å få vite det! Har tenkt masse på lille Leon nå mens vi har hatt gjester. Føler at jeg er litt mindre utålmodig nå som jeg vet hva det blir. Vi fikk forresten dyne, pute og sengesett til den nye vuggen av tanta til mannen! Gleder meg til å vaske og legge det på!! Skal ikke bruke puta i begynnelsen, men legger den nok på nå likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Åhh så morro at du vet kjønnet søndagsengel!!! :hoppe:

Hurra for lille Leon! :babygutt:

Godt at alt stod bra til da etter uhellet ditt i trappen.

Men hadde du en blødning i begynnelsen som kunne vært en tvilling du mistet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler:

:ler:

Åhh så morro at du vet kjønnet søndagsengel!!! :hoppe:

Hurra for lille Leon!  :babygutt:

Godt at alt stod bra til da etter uhellet ditt i trappen.

Men hadde du en blødning i begynnelsen som kunne vært en tvilling du mistet???

Ja, det er kjempekoselig å vite hvem som bor inni meg! :hjerte:

Jeg hadde magesmerter og blødning (med "noe" som kom ut) ganske tidlig i svangerskapet. Var til ul, og legene sa ikke noe om at det kunne ha vært en tvilling. Jeg har bare tenkt det fordi mamma, bestemor og oldemor (og antakelig flere opp i rekken) har blitt gravide med tvillinger som de ikke har klart å bære frem. Mamma mistet den ene da hun var nesten 5 måneder på vei, men bar fram broren min. De andre har mistet begge tvillingene. Men det er bare en tanke jeg har, altså. (Og hvem vet om det ikke blir tvillinger neste gang?! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med SØNN i magen!!! :klem: Lille Leon (eller Neon da Philippa.. :ler: ) !! Sikkert greit å få vite det såpass sent også..nå har dere jo gått og lurt en stund uansett, og i tillegg ble det vel et lite ekstra høydepunkt like før han kommer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...